Ghehehe.... Hier wordt er alleen nog maar heel hard aan getrokken (alsof "ie" van elastiek is)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Anti-mug speelgoed!
I know...![]()
Ik moet hem wel iets 'anders' geven want anders draait hij zich de hele tijd om, of hij zit alleen maar met zijn handen tussen zijn benen (en dat gelukzaligmakende gezicht wat ie daarbij trekt helpt ook niets. Soms giechelt hij dan ook in zichzelf.Echt... ik zou bijna jaloers worden dat ik niet zo'n ding heb. Het moet wel een fantastisch ding zijn...).
Volgens mij kán het wel... Maar hij kán ook "verkeerd" schieten, of om een zaadleidertje "draaien" oid.... Dat doet schijnbaar heel erg zeer ( volgens het verhaal van een volwassen man, die piepend van de pijn op de bank zat)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:10 schreef pinquit het volgende:
vraagje!
toenet stond max in bad, en zag ik dat maar 1 kant van zn balzak gevuld was.
na even voelen ook vastgesteld dat 1 testikel erín en 1 teruggeschoten is.
is dat nog normaal op deze leeftijd? en weet iemand misschien waar ik daarover meer info kan vinden?
hij klaagt ook al een tijdje af en toe bij het verschonen over pijn.
???????????
Tnxquote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:10 schreef Vivi het volgende:
Rocka, wat een leuke site (en kapsel) ga ik even vaker kijken
. Zijn neusje zag er wel heel zielig uit.
quote:Op maandag 28 januari 2008 11:19 schreef Slaapmeisje het volgende:
[ afbeelding ]
Dean grote vent, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Je bent nu officieel een dreumes
Vibi klinkt enigszins dubieus Rockaquote:
Ik vond het zo'n leuke typo dat ik em maar heb laten staan, Vieb!quote:Op maandag 28 januari 2008 19:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Vibi klinkt enigszins dubieus Rocka
Ach arme Maud...wat veel spugende kindjes toch momenteel ..
quote:Op maandag 28 januari 2008 19:48 schreef Vivi het volgende:
Thanks Cattie
Zo, mijn eerste legitieme post in dit topic![]()
Eergisteren merkte ik weer iets nieuws en leuks aan mijn mannetje, ik zei : " Waar is de bal" ? en vervolgens zag ik het mannetje om zich heen kijken, naar zijn speelgoedkist kruipen en uit alle speelgoed de bal vissen om hem aan mama te komen geven (oke, tegen mijn gezicht aan te gooien).
Ik heb het toen na een paar minuten ook geprobeerd met de auto, en precies hetzelfde verhaal (minus het gezicht en het gooien) ook die werd tussen een stapel ander speelgoed vandaan gevist.
Ik vind het zo knap van hem!
Vandaag zijn we voor het eerst buiten gaan fietsen op zijn nieuwe driewieler, hij was zo trots als een aap en was druk aan het sturen (dat mama gewoon de stuurstang vast heeft snapt ie dan nog niet).
Hij zat luidkeels te babbelen BWABWABWA!!!! en af en toe om te kijken of ik wel luisterde![]()
De hele straat keek vertederd naar die kleine munchkin maar hij voelde zichzelf ontzettend stoer.
Ik vond het ook beetje vreemd omdat Mikael zowiezo altijd aan de lichte kant is geweest. Maar volgens de lijn van het dossier ligt ie daar nu precies op. Ik vind het ook niet iets waarvan ik denk ohquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:00 schreef dutchie het volgende:
Dat snap ik niet MeNicole, Mikael is jonger dan Cas. Cas is lichter dan Mikael, maar zit nog netjes op de curve. In het cb-boekje redelijk gemiddeld en in het dossier tussen gemiddeld en onderste curve. Geen reden tot paniek hier, dus ik snap het ook niet zo goed van het cb.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje, nou ik zou een andere dokter zoeken of ze nog eens bellen en je ongerustheid nog eens tonen! Ik had zelf al in de wachtkamer gezeten als Mikael Brent zou zijn.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:25 schreef RockabeIIa het volgende:
ok, half lulverhaal dus weer.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja sorry hoor, ik kan niets met zulke verhalen. Hij is dus net bij het CB geweest en bekeken door een arts. Als jij aan zijn of haar expertise twijfelt zul je meer ruggegraat moeten tonen en/of gelijk advies van een andere arts gaan halen. Maar zo te horen overleefd Mikael vandaag wel. Zo kwam het niet over uit je post, uitdroging vind ik behoorlijk beangstigend.
Misschien moet ik je posts minder serieus nemen ofzo...?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:44 schreef sjak het volgende:
Pinquit, ik heb je al een week niet gezien. Alles wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |