abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 januari 2008 @ 22:22:32 #201
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_56262635
Ik vind eigenlijk best dat er meer foto's in dit topic geplaatst kunnen worden!
Rick en Timo zijn

Hier gaat het wel best. Brent heeft zijn 1e officiele kappersbeurt gehad. Van potkapsel naar punk! Hij maakte er trouwens een mooi drama van. Echt heel erg. En toen hij weer op de grond gezet werd liep hij lachend weg. Hij ziet er wel HEEL gaaf uit nu (Bijna jammer dat zijn neusje al weer bijna geheeld is, dat zag er wel erg stoer uit).
Foto's staan wel op zijn website
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_56262916
Och wat een mooi kapsel heb je nu Brent!!! Stoer hoor!!!
  woensdag 23 januari 2008 @ 22:52:11 #203
108648 cattie
lieve moeder
pi_56263437
Mooie mannen heb je Saskia!

E.T. heb je een foto van Tijn in een boxershortje?

Stoere Brentvent! Leuk kapsel!
  donderdag 24 januari 2008 @ 06:42:53 #204
24188 Belana
kloon van belana
pi_56267667
Saskia wat een leuke mannen heb je

en Brent wat ben je stoer!!
stormy waters...
sailin'
pi_56294921
Wat een leuke foto's van Brent! Leuk om jullie ook te zien Saskia.
Anna is twee keer bij de kapper geweest, vond ze wel leuk. Er hangt daar een discobal die ze kan zien als ze in de spiegel kijkt.

Een opscheppen. Onze grote dame woog vanochtend 8490 kilo.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:21:32 #206
190853 RockabeIIa
pi_56295331
Oeh Yppy! Da's wel weer een halve kilo gegroeid

Lief Brentje he Zo stoer is ie niet hoor. Hij is een echte knuffelbeer aan het worden. De hele dag door.

ET, hoe is 't nu met Tijn? Al wat opgeknapt?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:36:04 #207
144006 chacama
Ondernemend!
pi_56295752
Anna wat goed. Hoe groot is ze nu Yppy. Ben nieuwsgierig omdat Maud voor mijn gevoel een kleine spurt gemaakt heeft. Of het valt nu op omdat ze afgevallen is door het ziek zijn. Wij mogen begin februari weer.

Mooie foto van Brent, wat een knuffeltje.

En Tijn, heeft de maizena geholpen?
pi_56297457
Brent stoere knuffelvent!!

En wat is Timo weer gegroeid Saskia! Welkom op Fok nog

Yppy wat goed dat ze zo goed gegroeid is jullie kleine dame!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:13:18 #209
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56301689
Tijn z'n billen gaan steeds een stukje beter gelukkig Tnx for asking.
Ik doe nog wel veel verschonen en zo min mogelijk billendoekjes, maar hij geeft geen licht meer gelukkig

Helaas cattie.. geen foto's van gemaakt.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_56308153
Gelukkig dat Tijn zijn billetjes wat beter zijn. Zo vervelend en pijnlijk voor die kleintjes.

Meimeltje: Thanks!! kunnen we toch nog een beetje contact houden heh.

Ben met Timo naar CB geweest, gisteren helaas hebben ze toch niet geprikt omdat ie toch wat verkouden is. Niet echt ziek maar ook niet helemaal lekker...nu moet ik 21 februari weer terug. t was niet erg dat ie dan pas zijn prikken zou krijgen...
pi_56308183
Oh hij woog trouwens 9800 en was 77cm, gewicht rond t gemiddelde en lengte iets eronder. Niet gek als zijn ouders ook allebei niet zo heel groot zijn..
  vrijdag 25 januari 2008 @ 21:40:01 #212
190853 RockabeIIa
pi_56308630
En Brent is inmiddels zijn neus weer kapot gevallen... dit keer viel hij binnenshuis . Wat is die huid zacht en dun zeg.

hopsa, net genezen en weer kapot

Met een laagje creme valt het niet meer zo op
pi_56308712
Ah goss....
Wat een leuk speelgoed heeft ie!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 25 januari 2008 @ 21:48:18 #214
190853 RockabeIIa
pi_56308808
Anti-mug speelgoed!

I know...
Ik moet hem wel iets 'anders' geven want anders draait hij zich de hele tijd om, of hij zit alleen maar met zijn handen tussen zijn benen (en dat gelukzaligmakende gezicht wat ie daarbij trekt helpt ook niets. Soms giechelt hij dan ook in zichzelf. Echt... ik zou bijna jaloers worden dat ik niet zo'n ding heb. Het moet wel een fantastisch ding zijn...).
pi_56308879
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 21:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Anti-mug speelgoed!

I know...
Ik moet hem wel iets 'anders' geven want anders draait hij zich de hele tijd om, of hij zit alleen maar met zijn handen tussen zijn benen (en dat gelukzaligmakende gezicht wat ie daarbij trekt helpt ook niets. Soms giechelt hij dan ook in zichzelf. Echt... ik zou bijna jaloers worden dat ik niet zo'n ding heb. Het moet wel een fantastisch ding zijn...).
Ghehehe.... Hier wordt er alleen nog maar heel hard aan getrokken (alsof "ie" van elastiek is)
Hard op geslagen en keihard om gelachen.....
Ik denk dat ik maar zweepjes ga kopen voor verjaardagen enzo....
  vrijdag 25 januari 2008 @ 22:10:46 #216
56471 pinquit
oh my lama!
pi_56309431
vraagje!

toenet stond max in bad, en zag ik dat maar 1 kant van zn balzak gevuld was.
na even voelen ook vastgesteld dat 1 testikel erín en 1 teruggeschoten is.
is dat nog normaal op deze leeftijd? en weet iemand misschien waar ik daarover meer info kan vinden?
hij klaagt ook al een tijdje af en toe bij het verschonen over pijn.
???????????
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_56310043
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 22:10 schreef pinquit het volgende:
vraagje!

toenet stond max in bad, en zag ik dat maar 1 kant van zn balzak gevuld was.
na even voelen ook vastgesteld dat 1 testikel erín en 1 teruggeschoten is.
is dat nog normaal op deze leeftijd? en weet iemand misschien waar ik daarover meer info kan vinden?
hij klaagt ook al een tijdje af en toe bij het verschonen over pijn.
???????????
Volgens mij kán het wel... Maar hij kán ook "verkeerd" schieten, of om een zaadleidertje "draaien" oid.... Dat doet schijnbaar heel erg zeer ( volgens het verhaal van een volwassen man, die piepend van de pijn op de bank zat)
  zaterdag 26 januari 2008 @ 10:10:37 #218
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56315506
Rocka, wat een leuke site (en kapsel ) ga ik even vaker kijken . Zijn neusje zag er wel heel zielig uit.

Grappig dat Brent ook zo'n eetkreet heeft; dat doet Dean dus ook, heel hard! Ik hoop niet dat ie dat later nog doet als ie met een meisje uit eten gaat..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 11:45:45 #219
190853 RockabeIIa
pi_56316655
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 10:10 schreef Vivi het volgende:
Rocka, wat een leuke site (en kapsel ) ga ik even vaker kijken . Zijn neusje zag er wel heel zielig uit.
Tnx Ik ben er nog mee bezig om de foto's goed over te zetten (was iets fout gegaan van de eerste maanden). En ik heb nog een paar maand foto's liggen die er ook nog op moeten. Wel erg leuk om te zien hoe hij groot wordt. Ik kan me het bijna niet meer voorstellen allemaal terwijl het nog maar een jaar terug is dat hij zo klein was.

Het is toch wel vrij normaal dat die kleintjes continu blauwe plekken en schaafwondjes van het vallen en stoten hebben?
pi_56316745
Rock, dat is vrij normaal hoor. Damian heeft dat ook en die is nog een stukje jonger.
Leuk kapsel van Brent.
pi_56317085
Even snel een vraag. Mikael is al een paar nachten aan het spugen. Overdag gaat alles goed maar 's nachts dus niet. Wat kan ik hem het beste te eten geven zodat hij toch minder of niet gaat spugen? Wat is voor zo'n kleintje nou goed?
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zaterdag 26 januari 2008 @ 13:26:14 #222
108648 cattie
lieve moeder
pi_56318140
Wat rot voor Mika, ik heb helaas geen tips.

Rockabella, dat is heel normaal hoor. Ive heeft perioden dat hij helemaal onder zit. De laatste weken gaat het gelukkig beter.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 14:54:31 #223
593 sjak
Juffie Bloem
pi_56319523
Wat raar dat Mika alleen 's nachts spuugt. Denk je dat hij wel voldoende binnenhoudt? Ga anders naar de dokter, je moet met zulke ukkies niet zelf gaan lopen dokteren.

Pinquit, met Max zou ik ook naar de dokter gaan. Als het een gedraaide bal is dan moet daar echt wat aan gedaan worden...
Lekker douchen!
pi_56324510
Misschien is het net zoals met hoesten... Daar heb je 's nachts (door het plat liggen) ook meer last van
  zaterdag 26 januari 2008 @ 21:38:56 #225
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56328037
Dat klinkt iig erg logisch Vamp.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_56335481
Vanacht is het goed gegaan. Hij heeft op een kussen geslapen (en dan bedoel ik echt erop alleen zijn beentjes pasten niet ) en is alleen even wakker geweest omdat ie helemaal onder de poep zat maar daarna gewoon geslapen tot half 9
Liefde
  zondag 27 januari 2008 @ 13:10:40 #227
1762 YPPY
Yppiaans
pi_56338092
Gelukkig!

pinquit, als Anna een jongen was zou ik even langs de huisarts gaan. Dat je maar zeker weet of het wel of niet kwaad kan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_56340632
Ik heb geen tips voor het spugen 's-nachts maar ik zou het idd effe goed in de gaten houden, maar lees net dat t vannacht goed gegaan is.

Pinquit: ik weet niet hoe oud Max is? Mijn oudste is vier en heeft maar 1 balletje. Is best een raar gezicht idd. Toen ie vier maanden was is hij geopereerd aan een liesbreukje, en toen hebben ze t balletje niet naar beneden gehaald want normaal gesproken gebeurt dat nog uit zichzelf. Bij Rick helaas niet. Wij zijn bij de kinderarts geweest en die heeft middels een echo gezien dat zijn andere balletje er wel zit (beetje bovenin) maar is onderontwikkeld gebleven, helaas komt dit ook niet meer goed. Het hoeft gelukkig niks te betekenen voor de vruchtbaarheid later. Wij zijn er nu natuurlijk aan gewend maar t blijft een raar gezicht. Ik zou iig met Max effe naar de dokter gaan. Timo heeft gelukkig wel twee balletjes, was ook t eerste dat ik wilde weten toen ie geboren was.

Ben zelf niet meer ziek geworden maar t water loopt wel uit mijn neus de hele dag, bah zeg.
pi_56340658
Ow trouwens Brent dat heb je goed voor elkaar jongen! Zo t neusje heel, zo weer kapot. Rocka geen zorgen over maken hoor, hier zijn de blauwe plekken ook continue aanwezig.
  maandag 28 januari 2008 @ 00:45:07 #230
190853 RockabeIIa
pi_56353812
Pffff... net voor de derde keer zijn bedje verschoond. Brent heeft nog nooit gespuugd. En nu wel. Zijn hele avondeten kwam er uit. Hopelijk gaat het vannacht wel goed.
  maandag 28 januari 2008 @ 06:47:10 #231
24188 Belana
kloon van belana
pi_56355001
hoe ging het vannacht rocka? zo zielig dat spugen, alhoewel die kleintjes er vaak niet eens echt last van lijken te hebben.
stormy waters...
sailin'
  maandag 28 januari 2008 @ 08:01:14 #232
190853 RockabeIIa
pi_56355252
Nou, ik mag flink aan de was. Al zijn overtrekjes zijn ondergespuugd... (stuk of 6)
Hij schrikt erg als ie net gespuugd en heeft een soort alarm-geluidje (Aiaiaiaia! ). Verder is ie het zo vergeten en het lijkt dat hij er niets geen last van heeft verder. Hij heeft wel een volle fles melk leeg gedronken net. Zou er iets niet goed geweest zijn met het eten? Hij heeft een halve pot rijst/kip/wortels gehad en daar heb ik zelf groente en tofu bij in gedaan.`
  maandag 28 januari 2008 @ 08:12:30 #233
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56355311
Hebben jullie dezelfde groente en tofu gegeten? Zo ja, hadden jullie zelf ook last?
  maandag 28 januari 2008 @ 08:20:11 #234
108648 cattie
lieve moeder
pi_56355366
Aaah, beterschap voor Brent! Hopelijk was het van korte duur. Eeen tijdje geleden had ik een kort buikgriepje, duurde een dag. Misschien was dit ook zoiets?

Ive is snotverkouden. Daarom werd hij al om 6.30 uur wakker, dat is vroeg voor hem tegenwoordig. Ik heb hem bij me in bed genomen en we hebben vervolgens nog tot 8 uur gedut en gespeeld en geknuffeld.
  maandag 28 januari 2008 @ 08:59:54 #235
190853 RockabeIIa
pi_56355759
duchtie, we hebben hetzelfde gegeten, behalve de helft van dat potje kant en klaar wat ik hem gegeven heb. Inmiddels ben ik al ondergekotst, mijn vriend mag zich ook gaan douchen, ons dekbed mag naar de stomerij en meneer zelf speelt met zijn little people.

Niets aan de hand dus!
Beetje jammer dat ik altijd wel een onaf wasje in de machine heb zitten... Ik hoop dat ik er iets van geleerd heb
pi_56356337
Het klinkt toch als een virusje Rocka, anders zou hij toch ook wel diarree gehad hebben. Of had hij dat ook nog? Hopelijk ben je nu klaar met wassen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † maandag 28 januari 2008 @ 11:19:10 #237
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_56358186

Dean grote vent, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Je bent nu officieel een dreumes
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 28 januari 2008 @ 12:21:41 #238
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56359490
Meer foto's? Oke!

Hoera!!!

maandag 28 januari 2008 @ 12:22:12 #239
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56359502
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:19 schreef Slaapmeisje het volgende:
[ afbeelding ]

Dean grote vent, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Je bent nu officieel een dreumes
  maandag 28 januari 2008 @ 12:25:56 #240
108648 cattie
lieve moeder
pi_56359602
Welkom Dean!
Knappe vent trouwens.
  maandag 28 januari 2008 @ 19:48:56 #241
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56368923
Thanks Cattie

Zo, mijn eerste legitieme post in dit topic

Eergisteren merkte ik weer iets nieuws en leuks aan mijn mannetje, ik zei : " Waar is de bal" ? en vervolgens zag ik het mannetje om zich heen kijken, naar zijn speelgoedkist kruipen en uit alle speelgoed de bal vissen om hem aan mama te komen geven (oke, tegen mijn gezicht aan te gooien).

Ik heb het toen na een paar minuten ook geprobeerd met de auto, en precies hetzelfde verhaal (minus het gezicht en het gooien ) ook die werd tussen een stapel ander speelgoed vandaan gevist.

Ik vind het zo knap van hem!

Vandaag zijn we voor het eerst buiten gaan fietsen op zijn nieuwe driewieler, hij was zo trots als een aap en was druk aan het sturen (dat mama gewoon de stuurstang vast heeft snapt ie dan nog niet ).

Hij zat luidkeels te babbelen BWABWABWA!!!! en af en toe om te kijken of ik wel luisterde
De hele straat keek vertederd naar die kleine munchkin maar hij voelde zichzelf ontzettend stoer .
  maandag 28 januari 2008 @ 19:51:36 #242
190853 RockabeIIa
pi_56368981
Welkom Dean!!! En Vibi
pi_56368984
Welkom Dean! Eindelijk hoort hij hier echt.
*OUD heilige*
  maandag 28 januari 2008 @ 19:52:11 #244
144006 chacama
Ondernemend!
pi_56369001
Dean welkom. Jeetje waar is die kleine beby gebleven. Wat ben jij een knapperd geworden zeg...

Maud heeft zojuist alles uitgespuugd. Was ik vanochtend nog bij de huisarts om te laten checken of alle kwaaltjes van de afgelopen weken voorbij waren - heeft alleen nog maar een schimmelinfectie - spuugt ze nu dus het hele bedje onder. Dus hier ook de eerste verschoning achter de rug. En mijn hoofd draait overuren. Wat heeft ze gegeten, heeft ze iets van melk binnen gekregen, maar ik krijg niets verzonnen. Pffff, laat ze aub niet ziek worden, niet weer. Duim maar met me mee. Alleen deze keer spugen en verder niet meer... OK?
  maandag 28 januari 2008 @ 19:52:51 #245
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56369019
quote:
Op maandag 28 januari 2008 19:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Welkom Dean!!! En Vibi
Vibi klinkt enigszins dubieus Rocka
Ach arme Maud...wat veel spugende kindjes toch momenteel ..
  maandag 28 januari 2008 @ 20:14:13 #246
190853 RockabeIIa
pi_56369544
quote:
Op maandag 28 januari 2008 19:52 schreef Vivi het volgende:

[..]

Vibi klinkt enigszins dubieus Rocka
Ach arme Maud...wat veel spugende kindjes toch momenteel ..
Ik vond het zo'n leuke typo dat ik em maar heb laten staan, Vieb!
Heb je genoten van de eerste verjaardag? Hoe gaat Dean om met alle aandacht? Volgens mij (correct me if I'm wrong) is het wel een knulletje dat het niet erg vindt om in het middelpunt te staan. Of niet?

Brent is nu officieel ziek. De kleine beetjes die hij niet uitspuugt komen er van onder als water uit en het zit zo in zijn nek. Griepje denk ik, hij voelt ook een beetje koortsig. Ik heb hem net in bed gelegd met een zetpil. Hij werd al wel ietsje rustiger. Hopelijk slaapt hij een beetje goed vannacht.
pi_56371169
Jeetje zeg die arme Brent, beterschap toegewenst. En Maud ook al ziekjes, pfff moeilijk heh als die kleintjes wat hebben, je zou t dan veel liever zelf willen hebben dan dat die kleintjes er zo mee moeten tobben. En wat is Dean een knappe vent zeg...
  Milf maandag 28 januari 2008 @ 22:41:18 #248
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_56373203
quote:
Op maandag 28 januari 2008 19:48 schreef Vivi het volgende:
Thanks Cattie

Zo, mijn eerste legitieme post in dit topic

Eergisteren merkte ik weer iets nieuws en leuks aan mijn mannetje, ik zei : " Waar is de bal" ? en vervolgens zag ik het mannetje om zich heen kijken, naar zijn speelgoedkist kruipen en uit alle speelgoed de bal vissen om hem aan mama te komen geven (oke, tegen mijn gezicht aan te gooien).

Ik heb het toen na een paar minuten ook geprobeerd met de auto, en precies hetzelfde verhaal (minus het gezicht en het gooien ) ook die werd tussen een stapel ander speelgoed vandaan gevist.

Ik vind het zo knap van hem!

Vandaag zijn we voor het eerst buiten gaan fietsen op zijn nieuwe driewieler, hij was zo trots als een aap en was druk aan het sturen (dat mama gewoon de stuurstang vast heeft snapt ie dan nog niet ).

Hij zat luidkeels te babbelen BWABWABWA!!!! en af en toe om te kijken of ik wel luisterde
De hele straat keek vertederd naar die kleine munchkin maar hij voelde zichzelf ontzettend stoer .
! Dat verhaal met de fiets ken ik. En trots dat Dana is op haar mooie driewieler.

Ze heeft een giraffe gekregen op haar verjaardag. Er moeten dan ballen in de mond worden gedaan en dan gaat er een muziekje spelen en de bal gaat via een baan naar beneden. Prachtig vindt ze het. Nog niet altijd vindt de bal zijn weg naar de mond maar eronder past hij net zo goed op de baan.
En de duplo ton is favoriet. Steentjes eruit en daarna er allemaal weer in. Of ze staat bij de ton en wil een steentje van dichtbij met beide handjes bekijken. Dan dan kukkelt ze bijna om omdat ze dan beseft dat ze los staat. . Ze staat tegenwoordig vaak los. Lopen is bij mamma aan de vinger. Dus nog een maand en dan loopt ze hopelijk los.

Het gaat veeel te hard.

Ook hier is Dana erg ziek geweest. Buikgriep. Spugen, diaree en niet alleen willen slapen. Het heeft een week aangehouden en toen voelde ze zich een stuk beter. Behalve vorige week maandag, toen was Dana wederom zo ziek en sikkeneurig. Nachten heeft ze me wakkerr gehouden. En maar niet weten wat je kunt doen. Haar billetjes waren zo rood dat als ik er alleen al naar keek ze begon te huilen. . Een flinke pot sudocreme is er doorheen gegaan. Arm ding. Maar gelukkig is ze nu weer helemaal de oude. Lekker vrolijk.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 28 januari 2008 @ 22:51:43 #249
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56373474
Die Giraffe heb ik ook nog naar staan kijken
Maar ik heb toch het leerstoeltje van Fisher Price gekozen in plaats

Jeetje, arme zieke kindjes zeg, hopelijk blijft het hier goed gaan.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 03:48:50 #250
35189 Troel
scherp en bot
pi_56377128
Vivi, gefeliciteerd met Dean!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56379286
Welkom, Dean!
Mooi is dat he Vivi, al die ontwikkelingsmomentjes. Ik kan er echt van genieten en het worden er alleen maar meer!
  dinsdag 29 januari 2008 @ 10:53:17 #252
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56380411
Bedankt iedereen!

@ Rocka; Dean leeft alleen maar op naarmate er meer mensen zijn, ik heb soms het idee dat ie zich verveelt als ie de hele dag alleen met mij is . Hij is echt sociaal georienteerd, als we op zondag naar het bos gaan bijvoorbeeld, dan heeft ie zoiets van "Okay..het moet maar " En als we vervolgens een cafeetje ingaan om nog even wat te drinken is het " " en uitsloven maar.

Dat attention whore-gen heeft ie van mij

Owlet; het is idd zo leuk
  dinsdag 29 januari 2008 @ 11:25:26 #253
24188 Belana
kloon van belana
pi_56381209
had ik gezwaaid naar je viev? nee he? haaaaaaaai welkom met je 1 jarige knul
stormy waters...
sailin'
pi_56381399
lief hoor
pi_56383344
Dean welkom hier en nog van harte met je eerste verjaardag...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  dinsdag 29 januari 2008 @ 20:52:13 #256
190853 RockabeIIa
pi_56394996
Viev, dat straalt hij ook wel uit Leuk toch? En lekker makkelijk!

Nou, even miepen over Brent: na 1 nacht alles ondergespuugd te hebben heeft ie afgelopen nacht niets anders gedaan dan de boel onderkakken. Wederom een aantal keer het bedje verschoont en af en toe een zetpil gegeven.
Vandaag gaat het wel maar hij mekkert soms zo, en trekt dan wit weg... Hij heeft een stukje vis, een danoontje en een halve banaan gegeten. En vanavond toch nog een beetje melk gedronken.
Slapen wil hij niet maar rustig bij me zitten wel <3
pi_56396817
Als ze rustig bij je willen zitten is t meestal niet goed heh Rocka. He bah vervelend joh. Ik hoop maar dat Brentje snel weer zijn eigen ik is.

Vivi: dat uitsloven is hier ook favoriet, zodra er maar andere mensen in de buurt zijn gaat meneer s effe lekker de aandacht trekken haha. En die krijgt ie meestal ook....kan nooit normaal bij de Appie lopen, er moet altijd wel effe iemand aan m zitten of tegen m praten haha...

Vanavond trouwens nog wat leuks: Twan ging weg (vergadering) dus ik zeg doeidoei papa en zwaai met zijn armpje en warempel daarna deed hij t zelf, hij maakte er toetoe van maar goed je kan niet alles hebben natuurlijk haha.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 22:09:06 #258
593 sjak
Juffie Bloem
pi_56396985
Vivi, nog gefeliciteerd met Dean en welkom bij de dreumessen.

Pinquit, hoe is het nu met Max?
Lekker douchen!
  woensdag 30 januari 2008 @ 10:53:00 #259
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56404813
Rock even ter geruststelling: Als het spugen afgenomen is dan betekent dat dat hij weer aan de beterende hand is en alles wat een half uur in zijn lijf blijft wordt opgenomen. De diarree kan nog wel 2 weken aanhouden helaas.
Maar ik denk dat hij het ergste achter de rug heeft. Je moet hem alleen nu wel telkens heeeeel snel verschonen. Cas zette ik standaard al gewoon in bad om hem uit te kleden en af te spoelen. Dat was wel na een aantal enorme vieze incidentjes, maar door schade en schande wordt met wijzer.
pi_56406083
Hier met Mikael naar het cb geweest. Hij is ten opzichte van vorige keer weer afgevallen Hij is nog maar net 11 kilo. Dat hij al een week niks binnen houdt heeft daar volgens haar niks mee te maken. Hij kan niet in een week zoveel afvallen dat ie nu op de onderste lijn zat bijjna. Dus nu hebben we over 2 maand een extra controle. Maar ga ervan uit dat dat verder wel goed komt.
Maar verder was ie gewoon weer vlug met dingen en hij was ondanks dat ie zo ziek is mooi aan het praten
Liefde
  woensdag 30 januari 2008 @ 12:00:27 #261
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56406336
Dat snap ik niet MeNicole, Mikael is jonger dan Cas. Cas is lichter dan Mikael, maar zit nog netjes op de curve. In het cb-boekje redelijk gemiddeld en in het dossier tussen gemiddeld en onderste curve. Geen reden tot paniek hier, dus ik snap het ook niet zo goed van het cb.
pi_56406499
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 12:00 schreef dutchie het volgende:
Dat snap ik niet MeNicole, Mikael is jonger dan Cas. Cas is lichter dan Mikael, maar zit nog netjes op de curve. In het cb-boekje redelijk gemiddeld en in het dossier tussen gemiddeld en onderste curve. Geen reden tot paniek hier, dus ik snap het ook niet zo goed van het cb.
Ik vond het ook beetje vreemd omdat Mikael zowiezo altijd aan de lichte kant is geweest. Maar volgens de lijn van het dossier ligt ie daar nu precies op. Ik vind het ook niet iets waarvan ik denk oh Maar ja nieuwe verpleegkudige denk ik dan maar
Liefde
  woensdag 30 januari 2008 @ 12:13:04 #263
190853 RockabeIIa
pi_56406631
dutch, je hebt helemaal gelijk. Vieze dunne beige prut... Hij heeft wel melk gedronken vanochtend, en 2-3 hapjes brood. Het is iig wat
pi_56406749

[ Bericht 72% gewijzigd door MeNicole op 30-01-2008 12:54:06 ]
Liefde
  woensdag 30 januari 2008 @ 12:19:24 #265
190853 RockabeIIa
pi_56406777
Jeetje, nou ik zou een andere dokter zoeken of ze nog eens bellen en je ongerustheid nog eens tonen! Ik had zelf al in de wachtkamer gezeten als Mikael Brent zou zijn.
pi_56406854
Ja, als het zo blijft duren en met die tekenen zou ik ook wel eens langsgaan, MeNicole.
pi_56406878
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 12:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje, nou ik zou een andere dokter zoeken of ze nog eens bellen en je ongerustheid nog eens tonen! Ik had zelf al in de wachtkamer gezeten als Mikael Brent zou zijn.

[ Bericht 34% gewijzigd door MeNicole op 30-01-2008 12:53:53 ]
Liefde
  woensdag 30 januari 2008 @ 12:25:58 #268
190853 RockabeIIa
pi_56406920
ok, half lulverhaal dus weer.
pi_56407193
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 12:25 schreef RockabeIIa het volgende:
ok, half lulverhaal dus weer.
Liefde
  woensdag 30 januari 2008 @ 12:43:27 #270
190853 RockabeIIa
pi_56407327
Ja sorry hoor, ik kan niets met zulke verhalen. Hij is dus net bij het CB geweest en bekeken door een arts. Als jij aan zijn of haar expertise twijfelt zul je meer ruggegraat moeten tonen en/of gelijk advies van een andere arts gaan halen. Maar zo te horen overleefd Mikael vandaag wel. Zo kwam het niet over uit je post, uitdroging vind ik behoorlijk beangstigend.
Misschien moet ik je posts minder serieus nemen ofzo...?
pi_56407547
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 12:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja sorry hoor, ik kan niets met zulke verhalen. Hij is dus net bij het CB geweest en bekeken door een arts. Als jij aan zijn of haar expertise twijfelt zul je meer ruggegraat moeten tonen en/of gelijk advies van een andere arts gaan halen. Maar zo te horen overleefd Mikael vandaag wel. Zo kwam het niet over uit je post, uitdroging vind ik behoorlijk beangstigend.
Misschien moet ik je posts minder serieus nemen ofzo...?

Ach waarom zal ik ook uitleg geven. Er zijn toch altijd mensen die het beter weten
Liefde
  woensdag 30 januari 2008 @ 12:57:02 #272
190853 RockabeIIa
pi_56407623
Verdedigen? Ik vind gewoon dat je vaak een beetje overdrijft.
Ik hoop dat je knul snel weer de oude is, menicole.

edit: en dan je post naderhand aanpassen

[ Bericht 19% gewijzigd door RockabeIIa op 30-01-2008 14:47:08 ]
  woensdag 30 januari 2008 @ 14:41:41 #273
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_56409823
Hallo! Ik heb het niet allemaal bijgelezen, maar ik zag wel een jarige Dean, proficiat en welkom!
Ik zag ook een gedutst neusje van Brent, ocherm!

Hier alles ok, rennend, klanken uitstotend, spuitluierend en knuffelend gaan wij nog steeds het leven door!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_56410449
Een Simon van de dag in het fototopic dan maar?
  woensdag 30 januari 2008 @ 15:12:31 #275
94046 PM-girl
pi_56410554

Vooruit dan!
*
pi_56410580
Hehe, herkenbaar zicht!
  woensdag 30 januari 2008 @ 15:22:00 #277
190853 RockabeIIa
pi_56410770
ach gut <3 Simon is ook echt al verpeuterd!
  woensdag 30 januari 2008 @ 19:16:38 #278
108648 cattie
lieve moeder
pi_56415571
Wat een lekkere Simon!
  woensdag 30 januari 2008 @ 19:29:06 #279
144006 chacama
Ondernemend!
pi_56415885
Simon

Maud is ook weer aan de beterende hand. Begint zelfs alweer een beetje een buikje te vertonen waar je als moeder al niet blij mee kunt zijn.
pi_56418372
Ah fijn zeg dat Maud weer beter is. Een buikje is nooit verkeerd. En dat van dat CB snap ik ook niet zo goed ik weet natuurlijk niet hoe oud Mikael is? Timo is nu vijftien maanden en woog 9,8 kilo vorige week. Dat is nog zwaarder dan zijn broer destijds. CB moet je af en toe ook gewoon laten kletsen hoor, er is toch altijd iets dat je niet goed doet in hun ogen...

Oh zeg die Simon ziet er heerlijk uit, haha.
  woensdag 30 januari 2008 @ 21:48:46 #281
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56419539
Idd Saskia, gewoon soms braaf knikken en vervolgens je eigen ding doen.

Simon kerel, wat doe je met je eten?
(bekende situatie)
pi_56419843
Simon
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_56419962
Simon! (ik vind 't echt zo'n klassieke lekker bolle dreumes PM-girl. hij kan zo in zo'n jaren 50 reclameposter. ) wat een heerlijk jochie.

oeh en Brent wordt (pardon is) ook al zo'n lekker ding. kusje op je zere neusje. (als dat niet te pijnlijk is).
  woensdag 30 januari 2008 @ 22:12:26 #284
190853 RockabeIIa
pi_56420312
Die is al bijna genezen, Bix

PM, wel knap dat ie al zulke grote stukken eet. Brent eet wel hele koeken en stukken fruit, ook wel hele wortels maar zijn warme eten moet goed geprakt. Zoniet, 'zwaait' ie het met alle gemak weg.
pi_56426449
Die Simon!
*OUD heilige*
  donderdag 31 januari 2008 @ 10:08:09 #286
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56427765
Simon ! Heerlijk gezicht, in de dubbele betekenis van het woord
Hier werd ook gezwaaid, maar dan anders; ik had Dean bij me in bed genomen omdat ie eng droomde (denk ik )..'s Ochtends een zwaaiend handje voor mijn net ontwakende gezicht : "Dah Dah! Mamaaahh"
pi_56428769
Simon
pi_56433484
Simon is volgens mij een echte lekkerbek met een mooie toet...

Hier een zwaar verkouden meiske waarbij het water constant uit haar oogjes/neus loopt en gewoon blijven lachen en spelen en als de koorts wat hoger wordt kruip ik lekker bij mama in haar kuiltje en dan kom ik drinken en zodra papa thuis is neem ik zijn schoot in beslag.

Ze heeft trouwens ontdekt hoe ze kan gaan staan zonder steuntje. Ze loopt al een poosje nu maar ze had altijd nog een steuntje nodig om op twee voetjes te komen en gisteren ineens op handen en voeten daarna los op haar hurken en toen staan en toen ging ze staan klappen voor zichzelf zo
  donderdag 31 januari 2008 @ 17:44:00 #289
593 sjak
Juffie Bloem
pi_56438491
Pinquit, ik heb je al een week niet gezien. Alles wel?
Lekker douchen!
  donderdag 31 januari 2008 @ 20:17:01 #290
94046 PM-girl
pi_56441926
Dank voor je lieve complimenten!
Simon eet best aardig in grote happen ja! Duidelijk voorkeuren voor bepaalde ingrediënten, dat wel. Maar zoals hier was hij het zat, dan smeert hij het overal met plezier!
*
  donderdag 31 januari 2008 @ 20:23:23 #291
144006 chacama
Ondernemend!
pi_56442095
Kaith en ziek zijn is niet leuk...

Dean daaaah, daaaah

Maud helpt. Vanavond ging ze met de stoel van Fleur (plastic ding, dus lekker licht) en deed dat wat Fleur ook doet. Met de stoel voor het aanrecht en dan papa helpen met de afwas. Het was zo Foto's moet ik nog van de camera halen. Maar dat smoeltje was echt goud waard en maar roepen....paaaaapa dieh diehu die!

En vanochtend ging ik de laarzen van Fleur halen, komt ze naar me toe wijst naar de laarzen en zegt Dieh. Ik geef ze en zeg, breng maar naar Fleur. En dat deed ze dus ook nog. Ze is echt geeeeeeen baby meer.
pi_56451774
Wat superknap van Maud, zo goed helpen al.

Vannacht is Anna ziek geweest en heeft ze overgegeven. Maar niet gehuild ofzo. Dat vind ik dan wel zielig, want ze was wel wakker (het zat overal: gezicht, haar, knuffels, slaapzak, bed). Vanochtend was het dus even schrikken, maar ze lijkt er verder geen last van te hebben. Op het kdv heerst het rota-virus, misschien dat ze dat te pakken heeft.
*OUD heilige*
pi_56452382
Och, arme Anna. Het Rotavirus is naar, Ronja was er echt goed ziek van. Hopelijk gaat het Anna voorbij!
  vrijdag 1 februari 2008 @ 15:50:19 #294
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56460450
Ah, het rotavirus.
Ik noemde het gewoon buikgriep. Maar ook Thies (en ik) zijn er goed ziek van geweest.
Ruim anderhalve week.
Beiden behoorlijk afgevallen. Manman, misselijk. Bah.

Beterschap Anna en Ronja!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 20:21:57 #295
56471 pinquit
oh my lama!
pi_56465933
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 17:44 schreef sjak het volgende:
Pinquit, ik heb je al een week niet gezien. Alles wel?

hier is alles ok! had het gewoon een beetje druk deze week
max zn bal ( ) is nogsteeds niet terug, heb nog geen dokter gebeld, maar als het een gedraaide testikel is, zou hij het uitgillen van de pijn. waarschijnlijk is het "gewoon" een retractiele testikel niks ergs dus.
alleen weet ik niet hoelang dat mag duren, maar woensdag moet ik toch naar de KA op het CB, dus vraag het dan wel even.

verder heeft max een lekkere verkoudheid te pakken (heerlijk zo'n peuterspeelzaal )
op de PSZ vind ie het trouwens wel leuk! hij heeft wel ineens last van verlatingsangst (ook thuis nu) maar hij speelt er lekker. enige minpunt is dat ie steeds met eczeem op zn wangen thuiskomt. waarschijnlijk de spanning en de drukte, daar kreeg ik ook altijd eczeem van. wel jammer maarja, dat zal ie nog wel vaker hebben.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_56465978
Ronja is er al weer een tijd van af hoor, gelukkig
  vrijdag 1 februari 2008 @ 20:32:12 #297
144006 chacama
Ondernemend!
pi_56466180
Anna beterschap. Het kost echt tijd en helaas ook aardig wat kilo's. Ik voel bij Maud nog steeds weinig spek....

Volgens mij zit ze ook weer in een sprong. Pffffff, fase.....fase......fase (14 maand.... kan dat????)
Ze is hangerig, pieperig, hang enorm aan me en wil extreem veel slapen, bijna geen vast voedsel en verder had ik al gezegd dat ze veel piept....
Ach, aan de andere kant weet ik wel dat we er wat voor terug gaan krijgen. Hoor ik straks misschien wel opeens woordjes. hihihihi dat zou toch wel heeeeeel gaaf zijn.

Pinq, ben benieuwd wat de KA zegt. En hoop dat max snel setteled op de PSZ dan zal de exceem ook wel minder worden.....toch?
  vrijdag 1 februari 2008 @ 21:39:44 #298
190853 RockabeIIa
pi_56467808
chaca, die sprong kan heel goed
pi_56471357
Hier ook laatst dat sprongetje gehad en daarna ineens allerlei dingen zelf kunnen. Dus dat maud aan het springen is kan heel goei. Hier ineens terug naar twee slapen (beide 2 uur) per dag en dan om 7 uur 's avonds weer uitgeblust zijn. Nu is het met bijna 15 maanden weer over trouwens.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 10:31:26 #300
144006 chacama
Ondernemend!
pi_56475605
OK thanks. Ik kan er dan ook wat meer rekening meehouden. Vaker tot 10 tellen enzo....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')