Ik niet, maar ik zou hem wel heel graag live willen zien weggaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:23 schreef Marieke_B het volgende:
Wie van jullie heeft Brian nog binnen zien komen?
live bedoel ik?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik zou hem wel heel graag live willen zien weggaan.
In de ballenbak ook?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:24 schreef Deisyy het volgende:
Reclame afgelopen, nog geen Claire, ik ben weg. Roep me maar als er iets gaat gebeuren
Niemand, want de streams begonnen iets later ..... Toen was de voorlopersgroep al in de villa.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:23 schreef Marieke_B het volgende:
Wie van jullie heeft Brian nog binnen zien komen?
live bedoel ik?
ik zeg alle ballen op brian!!!!!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Ga je mee gaan we ook in de ballenbak!
Mij te druk op dit moment!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Ga je mee gaan we ook in de ballenbak!
Aha, het is dus vanaf dag 1 al geregisseerd, we hadden het kunnen weten .quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Die eerste entree was gewoon een hele geregiseerde toestand.
ik heb het gevoel dat het hokje hier meeleest en zich een ongeluk zit te lachenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:33 schreef Katewalker het volgende:
pffff...zaterdag komt er een nieuwe miljonair...vanavond komt er een nieuwe miljonaire....19.00 uur komt er een nieuwe miljoniar...20.00 uur komt er een nieuwe miljonair..
Het is nu zaterdagavond 20.30 uur en geen nieuwe miljonair te zien...het zootje zit Idols te kijken en straks gaan Huub en Jaap optreden..
Op de Gouden kooi staat helemaal niks over een nieuwe miljonair...
Hoezo komt er een nieuwe miljonair?
Is het betweterij..of wat?
Alle ballen verzamelen dan maar?quote:
en die broer met die site zit in het complotquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:35 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat het hokje hier meeleest en zich een ongeluk zit te lachen
o!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niemand, want de streams begonnen iets later ..... Toen was de voorlopersgroep al in de villa.
Die eerste entree was gewoon een hele geregiseerde toestand. Ze kwamen met luxe auto's en moesten wel 4 keer aan komen rijden vanuit Witte Bergen, waar ze allemaal stonden te wachten. Alles werd gefilmd vanuit een helicopter. De audio van de gesprekken tussen Stijn en de piloot staan op internt.
Laatste bezoek van DGK_REDACTIE was 10 minuten geleden .....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:35 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat het hokje hier meeleest en zich een ongeluk zit te lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |