Het enige wat ik logisch zou vinden is dat ze na Idols komt en voordat Huub en Jaap weggaan (ca 23.00).quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Lijkt er bijna op dat de redaktie bewust een achterstandje will creeeren...
Ik heb meer het idee dat de backup uit LBA moet komen... wie dat moeten ze zelf maar uitzoeken...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:08 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Lieke laat Amanda vallen voor Claire
Reden voor de rest om haar weg te stemmen.
Zou dit het volgende script zijn?
Ik lees, dat Claire de Kooi in komt om Huubs sexslaving te worden??
Nette kleren waren ook altijd belangrijk als er een nieuwe kwam.De twee danseressen zijn nog het netst.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:09 schreef lorence1 het volgende:
jaap moet nog de kamer in en die 2 meiden het huis uit?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:12 schreef agter het volgende:
Jaap maakte een schijnbeweging: Hij stond op, maar ging toch weer zitten.
Edit: Hij staat toch echt op.
en fakkels en fonteinquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nette kleren waren ook altijd belangrijk als er een nieuwe kwam.De twee danseressen zijn nog het netst.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:13 schreef agter het volgende:
Ik heb toch wel zin in nieuw bloed in de kooi!!
Leuk en spannend dat ze vanavond komt!!!!
Hihi!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Fijn dat je Jaap even in de gaten houdt
Ik vond die andere erger!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het kan nog veel erger.....![]()
[ afbeelding ]
Script 1: zoals hier net al gezegd, Lieke laat Brian en Amanda vallen als Claire komt --> Lieke exitquote:
Dat heet ook wel een BH, maar een normaal mens, doet daar een tshirt of truitje overheen. Amanda niet!quote:
Of hij weet meer of hij maakt zich druk over zijn eerste optreden in de disco.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:18 schreef agter het volgende:
Wat is Jaap onrustig zeg.
Het is zijn eerste optreden buiten de kooi geloof ik. Dus hij zal wel zenuwachtig zijn...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:18 schreef agter het volgende:
Wat is Jaap onrustig zeg.
Niet als Claire iemand ( Lieke) immuniteit mag verlenen, dan wordt het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:18 schreef Py het volgende:
[..]
Script 1: zoals hier net al gezegd, Lieke laat Brian en Amanda vallen als Claire komt --> Lieke exit
Script 2: ze helpt Huub over de zeik door met haar nieuwe vriedjes rond te paraderen voor zijn neus, en probeert ondertussen Amanda van Brian los te weken
Ik houd beide opties nog open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |