en vergeet Theo Maassen niet om 20.30quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoe halen ze het in hun hoofd!! Dan begint Idols.
Of echt verliefd....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jawel joh, ze loopt de hele dag al door het huis te stieren en voelt zich keigoed.
Betekend dat er 2 keer 500CP's wordt uitgedeeld? (Sorry, ik had het niet gehoord).quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:25 schreef schatje het volgende:
Dus Huub krijgt nu dan toch 500 cp's omdat ie populairder is dan Brian met z'n plaatje
Thanks, leuke vegaburger dat je er bent!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:26 schreef Sporti het volgende:
[..]
en vergeet Theo Maassen niet om 20.30![]()
Succes met je modschap trouwens
Gisteravond noemde ze het nog leuk leuk, wat dat dan ook mag betekenen.quote:
Ze moet Q de volgende keer wel zelf uitnodigen!quote:
Je bent al net zo'n romanticus als scanman. Hoe zou hij zich voelen nu Huub en Lieke definitief uit elkaar zijn, hij wist zo zeker dat ze het ideale koppel waren.quote:
neehee..in dat geval moet Brian die 500 die hij daarvoor abusievelijk ontvangen heeft eerst weer uit die oude sok peuteren en inleveren..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Betekend dat er 2 keer 500CP's wordt uitgedeeld? (Sorry, ik had het niet gehoord).
Ze zijn wel snel, ze hebben Claire ook al aan de foon gehadquote:
verhip! een echte matchquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Thanks, leuke vegaburger dat je er bent!
De frituurpan staat daar toch te glimmen op het aanrecht. Het is een plaatje! Lijkt sprekend op haar haarband.
Glimglimquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Thanks, leuke vegaburger dat je er bent!
De frituurpan staat daar toch te glimmen op het aanrecht. Het is een plaatje! Lijkt sprekend op haar haarband.
Nou, ik vond dit toch wel een heel teder moment.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:31 schreef Disana het volgende:
Voor de verhaallijn (Iees: voor de kijkers) zou het natuurlijk wel leuk zijn als Lieke een blauwtje loopt binnenkort. En dat zou niet eens zo vergezocht zijn, want ik zag opnieuw geen enkele echte interesse bij die knul.
of onderstebovenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent al net zo'n romanticus als scanman. Hoe zou hij zich voelen nu Huub en Lieke definitief uit elkaar zijn, hij wist zo zeker dat ze het ideale koppel waren.
Ik heb toch echt het gevoel dat Amanda haar jurk achterstevoren aan heeft, zou niet de eerste keer zijn.
oja?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:31 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ze zijn wel snel, ze hebben Claire ook al aan de foon gehad
Ben je gek, scanman kan Huub niet meer luchten of zien.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent al net zo'n romanticus als scanman. Hoe zou hij zich voelen nu Huub en Lieke definitief uit elkaar zijn, hij wist zo zeker dat ze het ideale koppel waren.
Ik heb toch echt het gevoel dat Amanda haar jurk achterstevoren aan heeft, zou niet de eerste keer zijn.
Niks, mocht nietquote:
Maar hoe kan dat abuis zijn?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:30 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
neehee..in dat geval moet Brian die 500 die hij daarvoor abusievelijk ontvangen heeft eerst weer uit die oude sok peuteren en inleveren..
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar hoe kan dat per abuis zijn?
Ik heb ook nog nooit een DJ horen zeggen: Ik moet mij excuus maken want de nummer 1 van vorige week was eigenlijk nummer 8....Wat heb je dan aan lijsten als die niet kloppen?
Lieke toont de meeste energie als ze in de knokstand staat..zoals nu dus...dat ze Q leuk vind ( the hots?) is helemaal niet zo gek..ik zag een plaatje van zijn gespierde bovenlijf..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien heeft ze echt the hots voor Q....
Dat weet ik maar hij heeft de relatie tussen Huub en Lieke met hand en tand verdedigd, vond het altijd hartverwarmend.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:35 schreef 2live het volgende:
[..]
Ben je gek, scanman kan Huub niet meer luchten of zien.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |