Hoe halen ze het in hun hoofd!! Dan begint Idols.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:07 schreef Margo37 het volgende:
Vandaag om 18:44:54)
SECRET MESSAGE * Claire gaat over ongeveer een uur naar binnen *
Van Sly van Nowlive, dus zal dan ongeveer 8 uur worden denk ik.
Claire gooit nu al roet in het eten het rotwijf,, ik wist het wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoe halen ze het in hun hoofd!! Dan begint Idols.
Dat ze maar flinke blaren van haar lipgloss mag krijgen!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Claire gooit nu al roet in het eten, ik wist het wel.
Ik weet niet hoor, ik denk dat lieke gewoon weggestemd gaat worde een clair huub z'n fuckbuddy gaat worden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:23 schreef riri het volgende:
mijn vermoeden is dat de nieuwe bewoner een versterking voor Lieke is...we zullen het vanzelf wel merken
Of de oogschaduw van Amanda gebruiken.....bingo, oogontsteking.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat ze maar flinke blaren van haar lipgloss mag krijgen!
Origineel Briantantilliaans denkwerk.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:12 schreef Marieke_B het volgende:
Een belangrijke tip van Brian is ook: op welke cijfers ik pas...dan moet die op tafel liggen.
Dus als je een 3 hebt, dan moet die op tafel liggen, anders kan je 'm niet wegleggen..
Ik heb het drie keer gelezen en ik geloof dat ik eindelijk deze hogere wiskunde snap.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:12 schreef Marieke_B het volgende:
Een belangrijke tip van Brian is ook: op welke cijfers ik pas...dan moet die op tafel liggen.
Dus als je een 3 hebt, dan moet die op tafel liggen, anders kan je 'm niet wegleggen..
..ik snap er niets vanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Origineel Briantantilliaans denkwerk.
Kun je het even uitleggen, ik begrijp het echt niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het drie keer gelezen en ik geloof dat ik eindelijk deze hogere wiskunde snap.
Hij legde het toch echt zo duidelijk uitquote:
Daarom juist, ik ook niet en ik denk niemand aan die tafel. Maar Eureka, Cc kan het uitleggen.quote:
Ik denk dit:quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:19 schreef 2live het volgende:
[..]
Kun je het even uitleggen, ik begrijp het echt niet.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:17 schreef Marieke_B het volgende:
De nieuwe huishoudster/poffertjesmevrouw begint met de voorbereidingen voor de boerenkool.
Nu weet iedereen dat mijn echte naam Eureka isquote:
Jawel joh, ze loopt de hele dag al door het huis te stieren en voelt zich keigoed.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:22 schreef Katewalker het volgende:
Lieke loopt te zingen...hi poepie te roepen tegen de hond..en doet net of ze het heeeeel druk heeft...druk druk druk druk druk druk druk......
Voor mij een teken dat ze NIET goed in haar vel zit..
Mooi!
ooowkee!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dit:
Stel, je hebt een dominosteen met een drie. En die wil je aanleggen. Dan moet er wel een drie (of blanco) steen op tafel liggen.
Beetje omgekeerd redeneren, zeg maar.
Misschien heeft ze echt the hots voor Q....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:22 schreef Katewalker het volgende:
Lieke loopt te zingen...hi poepie te roepen tegen de hond..en doet net of ze het heeeeel druk heeft...druk druk druk druk druk druk druk......
Voor mij een teken dat ze NIET goed in haar vel zit..
Mooi!
Huuu sekteleider Slyquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:07 schreef Margo37 het volgende:
Vandaag om 18:44:54)
SECRET MESSAGE * Claire gaat over ongeveer een uur naar binnen *
Van Sly van Nowlive, dus zal dan ongeveer 8 uur worden denk ik.
Shit, sorry.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu weet iedereen dat mijn echte naam Eureka is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |