ja, maar volgens mij is in dit geval de filhouder een cassette waar je een lichtgevoelige plaat inschuiftquote:Op zondag 6 januari 2008 13:07 schreef Tennessee het volgende:
[..]
van die pagina;
[..]
Dus zoals ik zei, film of chip...
Echte fotografische platen zijn echt al heeeeeeel lang verleden tijd hoor...
Nee, zo moeilijk is de naam niet...quote:Op zondag 6 januari 2008 13:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Tegucicalpa (of zoiets)
zou het dan geen plaathouder heten inplaats van filmhouder?quote:Op zondag 6 januari 2008 13:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ja, maar volgens mij is in dit geval de filhouder een cassette waar je een lichtgevoelige plaat inschuift
laatste 4 letters van het land zitten in de naam van de hoofdstad...quote:Op zondag 6 januari 2008 13:08 schreef tomtomaat het volgende:
Wat is de hoofdstad van Nicaragua?
quote:Op zondag 6 januari 2008 13:14 schreef LadyBlack het volgende:
Nicaragua City?
quote:Op zondag 6 januari 2008 13:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Managua
donequote:Op zondag 6 januari 2008 13:24 schreef Tennessee het volgende:
de volgende die wint, verander even Neiroscince in Neuroscience aub!
quote:België was het laatste land in continentaal West-Europa dat de doodstraf uit het strafrecht verwijderde: in 1996, zowel voor vredestijd als voor oorlogstijd. Desondanks werd de doodstraf in België lange tijd al niet uitgevoerd. Zo werd na 1863 de doodstraf niet meer uitgevoerd voor misdrijven van gemeenrecht. Dit nam niet weg dat in het nieuwe Strafwetboek van 1867 de doodstraf behouden bleef. De laatste keer dat de straf voor een gewoon misdrijf werd opgelegd en uitgevoerd was in 1918; nadien werd de doodstraf automatisch omgezet in dwangarbeid. Ook dwangarbeid werd in 1996 uit het strafrecht gehaald en vervangen door levenslang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |