Nee, maar dat geldt voor landen als Jamaica, Costa Rica, Trinidad en Saoedi-Arabie ook en die hebben allemaal al wel eens aan een WK meegedaan.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:37 schreef DJWeisz het volgende:
Dit team draait leuk mee in de Eerste Divisie als je het zo ziet maar voor het WK zie ik er niks in.
Precies.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:18 schreef Ruiseart het volgende:
Als Trinidad en Tobago het kan, dan kunnen de Antillen het ook
Bij T&T liepen wel wat jongens die echt beter waren dan dit stelletje hoor.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:18 schreef Ruiseart het volgende:
Als Trinidad en Tobago het kan, dan kunnen de Antillen het ook
Ik kom niet veel verder dan de op dat moment al behoorlijk op leeftijd zijnde Dwight Yorke.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Bij T&T liepen wel wat jongens die echt beter waren dan dit stelletje hoor.
Suri ja.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:02 schreef Yozzz het volgende:
Leuk topic om te volgen, dit!![]()
Komt De Vries (van Hearts?) ook niet ergens uit die regio, of is dat een Suri?
Komt er nog een fatsoenlijke (Eredivisie) speler van Aruba?quote:Op maandag 7 januari 2008 16:54 schreef Ruiseart het volgende:
Overigens hebben we ook Aruba nog in de running
Ronnie Nouwen deed daar vier jaar geleden mee, geloof ik.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:36 schreef Fides het volgende:
[..]
Komt er nog een fatsoenlijke (Eredivisie) speler van Aruba?
Wie?quote:Op maandag 7 januari 2008 23:42 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Ronnie Nouwen deed daar vier jaar geleden mee, geloof ik.
Voormalig Excelsior en... nog een of andere club.quote:
quote:Hedwiges Maduro (Almere, 13 februari 1985) is een Nederlandse voetballer, die onder contract staat bij AFC Ajax. Zijn moeder komt van Curaçao en zijn vader is Arubaan.
Zomfg, had ie dat maar gedaan, dan hadden de Antillen of Aruba nu zwaar gepwnd, voor Nederland had het niet zoveel verschil gemaaktquote:Op dinsdag 8 januari 2008 02:04 schreef Ruiseart het volgende:
Hedwiges Maduro had ze voor het uitkiezen, die kon voor ieder land binnen ons Koninkrijk uitkomen
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |