Als ik nog eens wat nodig heb bestel ik het daar wel. Dat gun ik ze dan wel weerquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:55 schreef Ravage het volgende:
Relaxed.. en ze zitten ook nog eens in Zwolle (waar ik woon).. Goed om te weten, mocht ik ooit problemen krijgen met m'n Macbook
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:27 schreef super-muffin het volgende:
Lol, Bill Gates laatste dag bij MS
klik
Wat is er nieuw dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:09 schreef Geqxon het volgende:
Ondanks dat de pagina wilt laden is er schijnbaar een nieuwe Mac Pro.
Gelukkig maakt voor videobewerking je videokaart niet zo heel veel uit en heb je meer aan veel opslag, veel snelle cores en een hoop geheugen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:17 schreef Geqxon het volgende:
Een videokaart van 80 euro in een systeem van 2800 dollar, met enkel de optie te upgraden naar een 8800GT of een FX5600. Dat vind ik best mager voor een professioneel videobewerkings systeem.
Als de videokaart kracht niet veel uit maakt, waarom zijn de kaarten dan geupgrade?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gelukkig maakt voor videobewerking je videokaart niet zo heel veel uit en heb je meer aan veel opslag, veel snelle cores en een hoop geheugen.
Bovendien is Final Cut het belangrijkste onderdeel van je systeem, niet de hardware.
Ik weet nou echt niet hoe ik hierop moet reagerenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als de videokaart kracht niet veel uit maakt, waarom zijn de kaarten dan geupgrade?
Als je enkel video bewerkt heb je waarschijnlijk genoeg aan die 2600 XT en ben je juist blij dat je niet betaalt voor een dikke videokaart.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als de videokaart kracht niet veel uit maakt, waarom zijn de kaarten dan geupgrade?
Ik zeg enkel dat het uit balans ligt, voor ongeveer 500 euro aan processoren met een verouderde mid-range videokaart.
En let vooral op de flurry screensaver achter Jay-Z.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:27 schreef super-muffin het volgende:
Lol, Bill Gates laatste dag bij MS
klik
Doe het dan ook niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik weet nou echt niet hoe ik hierop moet reageren
Is dat nu de Penryn waar het eerder over ging in de geruchten?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:14 schreef JoMo0 het volgende:
The new Mac Pro features the latest Quad-Core Intel Xeon 5400 series processors based on state-of-the-art 45nm Intel Core microarchitecture running up to 3.2 GHz, each with 12MB of L2 cache per processor. According to Apple, the 1600 MHz front side bus and 800 MHz DDR2 ECC DB-DIMM memory achives a 61 percent increase in memory throughput.
Mooi al die updates vandaag, is er volgende week des te meer ruimte voor leuk consumentenspulquote:En een Xserve update.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is dat nu de Penryn waar het eerder over ging in de geruchten?
[..]
Mooi al die updates vandaag, is er volgende week des te meer ruimte voor leuk consumentenspul
Geksie ouwe praatjesmaker.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:17 schreef Geqxon het volgende:
Een videokaart van 80 euro in een systeem van 2800 dollar, met enkel de optie te upgraden naar een 8800GT of een FX5600. Dat vind ik best mager voor een professioneel videobewerkings systeem.
Wat heb je allemaal voor leuks besteld?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:48 schreef tony_clifton- het volgende:
[ afbeelding ]
3-5 weken levertijd
Van alles 't duurstequote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:57 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal voor leuks besteld?![]()
Doe mij alles maarquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:57 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal voor leuks besteld?![]()
Komt een boedist in de Apple Store en zegt 'Make me one with everything'.quote:
Idd! Heb 't nog duurder kunnen maken; maxed-out Xservequote:
Wel free shipping op een order van 80.000 dollar. Dat is wel sportief van ze.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:00 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Idd! Heb 't nog duurder kunnen maken; maxed-out Xserve:
[ afbeelding ]
Zou zo'n blog moeten starten om mensen geld te laten doneren om dat ding te kunnen kopen. En het dan aansluiten op mijn 25 kb up maximum ADSL-lijn
.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:30 schreef XL het volgende:
[..]
Wel free shipping op een order van 80.000 dollar. Dat is wel sportief van ze.
http://www.apple.com/nl/batteries/notebooks.htmlquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:56 schreef Maravilla het volgende:
Wat zal het beste zijn voor de batterij van een MBP of MB? Hem constant onder stroom hangen als er toch niets mobiels mee gebeurt? Dus ook als hij 100% is opgeladen? Of steeds een cyclus opmaken?
Dus een halve dag aan stroom laten hangen, dan even op accu gebruiken, en daarna weer opladen en de rest van de dag op netstroom laten draaien?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:58 schreef tony_clifton- het volgende:
Combinatie...
Niet telkens opladen en ontladen omdat je dan te snel aan 't maximale aantal cycli zit, en ook niet constant aan de lader laten hangen omdat de batterij dan snel verouderd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |