abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55794310
Hier verder
stupidity has become as common as common sense was before
pi_55794410
wrom geen titel?
pi_55794453
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 14:42 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Goedkomen ja.

T is wel een ongelofelijk rot situatie waar jullie nu inzitten. Wat zegt Phille ervan ?
Wat kan hij ervan zeggen? Hij is nog iets optimistischer ingesteld dan ik, denk ik. Alhoewel, ik denk dat het eerder is om mij niet helemaal in de put te laten zitten.
De uitspraak van gisteren "dan heb ik maar 6 maand meer, dat is nooit haalbaar" was duidelijk genoeg, vrees ik.

Maar ook al wil hij héél graag weg en in ons eigen huis gaan wonen, voor hem is het nog altijd iets anders want het zijn zijn ouders waar we wonen, niet zijn schoonouders... Soit, hij is het er ook kotsbeu. Maar tegenspraak van de kinderen wordt er niet geduld, ook al zijn die kinderen 27 en 31 jaar.
pi_55794471
Eerlijk toegegeven, ik zie vooral nog een extra vakantie ginder niet meer zitten
+ nog eens het feit dat het stoppen met de pil weer uitgesteld wordt.
pi_55794490
Daarom denk ik echt dat je het op papier moet gaan zetten. Dan kan je desnoods schadevergoeding gaan eisen als ze hun eigen termijnen niet halen (want het gaat wel om veel geld). Alleen de relatie met je schoonouders zal er niet beter op worden.
pi_55794527
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
Daarom denk ik echt dat je het op papier moet gaan zetten. Dan kan je desnoods schadevergoeding gaan eisen als ze hun eigen termijnen niet halen (want het gaat wel om veel geld). Alleen de relatie met je schoonouders zal er niet beter op worden.
Schadevergoeding van schoonouders? Ik denk het niet nee Nee, dat is geen optie

Maar het gaat idd om heel veel geld
pi_55794547
Lijkt me ook erg verrot
Moet er nu al niet aan denken om zo dan weer onder dak van (schoon)ouders te leven
hoe goed ze het ook bedoelen (of ook niet)

Neem ook aan dat alles al overwogen is... zoals het huren van een camper/bungalow en het opslaan van alle spulletjes. Kan natuurlijk niet in het financiele plaatje kijken
pi_55794552
Je zit echt in een rotpakket zo
  zaterdag 5 januari 2008 @ 14:53:23 #10
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_55794600
Weer zo'n blauwe die door een slotje heen post
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  Moderator zaterdag 5 januari 2008 @ 14:54:05 #11
8781 crew  Frutsel
pi_55794618
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 14:53 schreef qu63 het volgende:
Qu
is de schuld van marc
pi_55794641
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 14:54 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Qu
is de schuld van marc
Yeah man
pi_55794683
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 14:51 schreef Frutsel het volgende:
Lijkt me ook erg verrot
Moet er nu al niet aan denken om zo dan weer onder dak van (schoon)ouders te leven
hoe goed ze het ook bedoelen (of ook niet)

Neem ook aan dat alles al overwogen is... zoals het huren van een camper/bungalow en het opslaan van alle spulletjes. Kan natuurlijk niet in het financiele plaatje kijken
Ik zou gerust iets willen huren (een flatje ofzo) want de afwerking wil ik daarvoor gerust wat uitstellen. Alleen zal dat totaal in het verkeerde keelgat schieten.
Op 1 oktober 2007 hebben we aangegeven dat het op 1 juli 2008 genoeg zal geweest zijn en toen kwam er direct een geshockeerde reactie van: "is het hier niet goed genoeg misschien??" Dan weet je jammergenoeg genoeg... Nee, dit is echt geen optie.
Ik heb even op hoop geleefd, want aangezien de grootmoeder van phille daar nu ook woont, staat haar huis leeg. Ik dacht dat wij misschien in haar huis konden intrekken, maar daar is ook geen sprake van.

Het probleem is gewoon dat als het niet lukt om te verhuizen voor het bouwverlof het eigenlijk voor mij te laat is. Na het bouwverlof begint voor mij op het werk een periode van 5 à 6 weken dat ik meer dan 50 uur per week werk. Een huis inrichten is geen ideaal moment daarvoor, laat staan dat er meubels ofzo moeten geleverd worden want tijdens die periode kan ik geen verlof nemen.
Ook al verhuis ik vanaf dat ik mag (ook al betekent dat dat ik op een matras moet slapen), ideaal is het niet. Zeker niet als je dan weet dat je 5 weken niets hebt kunnen doen en je je doodgeërgerd hebt.
pi_55794706
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 14:53 schreef qu63 het volgende:
Kutblauwuuuhh

Meer blauw op straat *Schopt
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_55794712
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
Je zit echt in een rotpakket zo
Weet je, ik had het gewoon anders verwacht. Ik had gedacht dat ze er alles zouden voor doen om onze droom op tijd waar te maken want het gaat toch om de droom van jouw eigen zoon...
pi_55794728
Toch maar eens goed overleggen met P dan. Jullie worden er zo niet gelukkiger van.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 14:58:55 #17
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_55794753
Kuukske is de liefste user van fok!
It's Time To Shine
pi_55794767
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 14:56 schreef leonieke het volgende:
Ik zou gerust iets willen huren (een flatje ofzo) want de afwerking wil ik daarvoor gerust wat uitstellen. Alleen zal dat totaal in het verkeerde keelgat schieten.
Op 1 oktober 2007 hebben we aangegeven dat het op 1 juli 2008 genoeg zal geweest zijn en toen kwam er direct een geshockeerde reactie van: "is het hier niet goed genoeg misschien??" Dan weet je jammergenoeg genoeg... Nee, dit is echt geen optie.
Ja, godverdomme. Hoe is 't nou?? Jullie moeten ook verder met je leven, daar zal men op een goed moment eindelijk maar eens begrip voor moeten opbrengen. Als het maar uitgesteld en uitgesteld wordt, jezus
pi_55794778
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 14:58 schreef qu63 het volgende:
één van de

plus dat ik niet gestemd heb

En niet van Fok, maar van GC
  Moderator zaterdag 5 januari 2008 @ 15:00:53 #20
8781 crew  Frutsel
pi_55794804
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 14:56 schreef leonieke het volgende:

[..]
Mjah, ik neem toch aan dat je schoonouder ook wel beseffen dat jullie ze niet tot last willen zijn (al zullen ze zeggen dat jullie dat noooooit zijn) en ook behoefte hebben aan privacy. Maar ook dat dit gewoon een erg moeilijke situatie is. Maar ja, als je idd zon verwijt krijgt van "is het hier niet goed genoeg dan?", dan word je gelijk in een hoek gedrukt

Damn
  zaterdag 5 januari 2008 @ 15:01:11 #21
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_55794814
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 14:58 schreef qu63 het volgende:
[FOK!-awards 2007]And the winning users are.................
It's Time To Shine
pi_55794881
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
Toch maar eens goed overleggen met P dan. Jullie worden er zo niet gelukkiger van.
Maar we overleggen vaak, ik kan heel vaak mijn hart luchten en hij ook. Het probleem is dat we er verder niets kunnen aandoen, behalve afwachten.
Momenteel zit ik wel in een fase dat ik elke dag ga vragen of ze bij ons gaan werken
pi_55794908
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja, godverdomme. Hoe is 't nou?? Jullie moeten ook verder met je leven, daar zal men op een goed moment eindelijk maar eens begrip voor moeten opbrengen. Als het maar uitgesteld en uitgesteld wordt, jezus
Kortgezegd? Het gaat niet vooruit
Maar zij vinden dat we toch best verder kunnen met ons leven hoor
pi_55794924
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 15:05 schreef leonieke het volgende:

[..]

Maar we overleggen vaak, ik kan heel vaak mijn hart luchten en hij ook. Het probleem is dat we er verder niets kunnen aandoen, behalve afwachten.
Momenteel zit ik wel in een fase dat ik elke dag ga vragen of ze bij ons gaan werken
Duidelijk in de hoop dat ze je zo zat worden dat ze zeer snel afbouwen
pi_55794951
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 15:00 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Mjah, ik neem toch aan dat je schoonouder ook wel beseffen dat jullie ze niet tot last willen zijn (al zullen ze zeggen dat jullie dat noooooit zijn) en ook behoefte hebben aan privacy. Maar ook dat dit gewoon een erg moeilijke situatie is. Maar ja, als je idd zon verwijt krijgt van "is het hier niet goed genoeg dan?", dan word je gelijk in een hoek gedrukt

Damn
Ze snappen niet dat het voor ons moeilijk is, want we moeten toch niet koken of kuisen?? We zitten op hotel (hoe vaak hebben we dit al niet mogen horen van kennissen ) Neenee, we kunnen het eigenlijk niet beter hebben. Want "ik zal wel nog zien wat dat is om een heel huishouden te regelen "

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')