Wat kan hij ervan zeggen? Hij is nog iets optimistischer ingesteld dan ik, denk ik. Alhoewel, ik denk dat het eerder is om mij niet helemaal in de put te laten zitten.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goedkomen ja.
T is wel een ongelofelijk rot situatie waar jullie nu inzitten. Wat zegt Phille ervan ?
Schadevergoeding van schoonouders?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
Daarom denk ik echt dat je het op papier moet gaan zetten. Dan kan je desnoods schadevergoeding gaan eisen als ze hun eigen termijnen niet halen (want het gaat wel om veel geld). Alleen de relatie met je schoonouders zal er niet beter op worden.
Ququote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:53 schreef qu63 het volgende:
Weer zo'n blauwe die door een slotje heen post
Ik zou gerust iets willen huren (een flatje ofzo) want de afwerking wil ik daarvoor gerust wat uitstellen. Alleen zal dat totaal in het verkeerde keelgat schieten.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:51 schreef Frutsel het volgende:
Lijkt me ook erg verrot![]()
Moet er nu al niet aan denken om zo dan weer onder dak van (schoon)ouders te leven![]()
hoe goed ze het ook bedoelen (of ook niet)
Neem ook aan dat alles al overwogen is... zoals het huren van een camper/bungalow en het opslaan van alle spulletjes. Kan natuurlijk niet in het financiele plaatje kijken
Kutblauwuuuhhquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:53 schreef qu63 het volgende:
Weer zo'n blauwe die door een slotje heen post
Weet je, ik had het gewoon anders verwacht. Ik had gedacht dat ze er alles zouden voor doen om onze droom op tijd waar te maken want het gaat toch om de droom van jouw eigen zoon...quote:
Ja, godverdomme. Hoe is 't nou?? Jullie moeten ook verder met je leven, daar zal men op een goed moment eindelijk maar eens begrip voor moeten opbrengen. Als het maar uitgesteld en uitgesteld wordt, jezusquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:56 schreef leonieke het volgende:
Ik zou gerust iets willen huren (een flatje ofzo) want de afwerking wil ik daarvoor gerust wat uitstellen. Alleen zal dat totaal in het verkeerde keelgat schieten.
Op 1 oktober 2007 hebben we aangegeven dat het op 1 juli 2008 genoeg zal geweest zijn en toen kwam er direct een geshockeerde reactie van: "is het hier niet goed genoeg misschien??" Dan weet je jammergenoeg genoeg... Nee, dit is echt geen optie.
één van dequote:
Mjah, ik neem toch aan dat je schoonouder ook wel beseffen dat jullie ze niet tot last willen zijn (al zullen ze zeggen dat jullie dat noooooit zijn) en ook behoefte hebben aan privacy. Maar ook dat dit gewoon een erg moeilijke situatie is. Maar ja, als je idd zon verwijt krijgt van "is het hier niet goed genoeg dan?", dan word je gelijk in een hoek gedruktquote:
Maar we overleggen vaak, ik kan heel vaak mijn hart luchten en hij ook. Het probleem is dat we er verder niets kunnen aandoen, behalve afwachten.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
Toch maar eens goed overleggen met P dan. Jullie worden er zo niet gelukkiger van.
Kortgezegd? Het gaat niet vooruitquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, godverdomme. Hoe is 't nou?? Jullie moeten ook verder met je leven, daar zal men op een goed moment eindelijk maar eens begrip voor moeten opbrengen. Als het maar uitgesteld en uitgesteld wordt, jezus
Duidelijk in de hoop dat ze je zo zat worden dat ze zeer snel afbouwenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar we overleggen vaak, ik kan heel vaak mijn hart luchten en hij ook. Het probleem is dat we er verder niets kunnen aandoen, behalve afwachten.
Momenteel zit ik wel in een fase dat ik elke dag ga vragen of ze bij ons gaan werken
Ze snappen niet dat het voor ons moeilijk is, want we moeten toch niet koken of kuisen?? We zitten op hotel (hoe vaak hebben we dit al niet mogen horen van kennissenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, ik neem toch aan dat je schoonouder ook wel beseffen dat jullie ze niet tot last willen zijn (al zullen ze zeggen dat jullie dat noooooit zijn) en ook behoefte hebben aan privacy. Maar ook dat dit gewoon een erg moeilijke situatie is. Maar ja, als je idd zon verwijt krijgt van "is het hier niet goed genoeg dan?", dan word je gelijk in een hoek gedrukt![]()
Damn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |