lekker!quote:
De tweede goal was een penal van Heitinga.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:16 schreef Black-Death het volgende:
Ergens nog de goal van Suarez te zien? (hij was toch toch?)
Owjaaa kloptquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:55 schreef S-Two het volgende:
[..]
De tweede goal was een penal van Heitinga.
Wat heeft iedereen toch met 3 verdedigers? We hebben al zo veel tegendoelpunten, laten we er nog maar een verdediger weg halenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:57 schreef Fides het volgende:
Wat mij betreft spelen we de volgende wedstrijd zo:
Suarez-Huntelaar-Leonardo
------------Perez--------------
-----vd Heijden-Gabri--------
----------Davids--------------
Vertonghen-Heitinga-vd Wiel
---------Stekelenburg--------
Eindelijk iemand die een keer dezelfde mening als mij deeltquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch met 3 verdedigers? We hebben al zo veel tegendoelpunten, laten we er nog maar een verdediger weg halen
2-2 is best netjes. Jammer van die penalty's. Daar weet je van te voren al dat je verliest van Italianen.
Als je met vier verdedigers speelt, speel je met backs. En de backs van Ajax zijn zwakke schakels.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch met 3 verdedigers? We hebben al zo veel tegendoelpunten, laten we er nog maar een verdediger weg halen
Ik zie in veel opstellingen ook Ogararu als rechtsback staan in 3-4-3. Als je 3-4-3 wil spelen moet je die sowieso op de bank neerzetten. Je moet dan gewoon goede mandekkers hebben. Die hun mannetje 93 minuten in de gaten kunnen houden. V/d Wiel - Boulahrouz - Vermaelen met Heitinga voor Boulahrouz zou echt perfect zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:23 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als je met vier verdedigers speelt, speel je met backs. En de backs van Ajax zijn zwakke schakels.
Speel je met drie verdedigers, dan kun je makkelijker een verdediger laten inschuiven en heb je een extra man op het middenveld.
Ik ben geen fan van Boulahrouz maargoed, 3-4-3 spelen met drie 'echte' verdedigers vind ik ideaal.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zie in veel opstellingen ook Ogararu als rechtsback staan in 3-4-3. Als je 3-4-3 wil spelen moet je die sowieso op de bank neerzetten. Je moet dan gewoon goede mandekkers hebben. Die hun mannetje 93 minuten in de gaten kunnen houden. V/d Wiel - Boulahrouz - Vermaelen met Heitinga voor Boulahrouz zou echt perfect zijn.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zie in veel opstellingen ook Ogararu als rechtsback staan in 3-4-3. Als je 3-4-3 wil spelen moet je die sowieso op de bank neerzetten. Je moet dan gewoon goede mandekkers hebben. Die hun mannetje 93 minuten in de gaten kunnen houden. V/d Wiel - Boulahrouz - Vermaelen met Heitinga voor Boulahrouz zou echt perfect zijn.
We hebben nog steeds dezelfde verdediging dus zou vreemd zijn als dat opeens over is.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:41 schreef dronkeykong het volgende:
In de samenvatting zag ik toch wel weer de nodige ruimte achterin...
Ok maar lijkt me dat ze wel wat wakkerder zijn en Maduro hoort echt hier niet thuisquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:46 schreef F1Bas het volgende:
[..]
We hebben nog steeds dezelfde verdediging dus zou vreemd zijn als dat opeens over is.
morgen op ajax.nl ofzo?quote:Op zondag 6 januari 2008 00:07 schreef Aanvoerder het volgende:
is of zal de samenvatting ergens online te zien zijn?
Mag ie lekker naar R'dam toequote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:57 schreef Ruiseart het volgende:
Ik weet niet of deze al is langsgekomen, zo niet:
http://www.youtube.com/watch?v=U3LA_IisZx0
http://www.forbes.com/lis(...)-Alekperov_QXTX.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |