abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55806032
Heerlijk doelpunt
MOKUM XXX RATED
pi_55806197
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 21:02 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Daar was z'n befaamde traptechniek weer
pi_55806465
Ergens nog de goal van Suarez te zien? (hij was toch toch?)
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_55806499
Wat een traptechniek en overzicht .. en dan nog sommige hier die beweren dat ie niet kan voetballen
pi_55806516
Leuk doelpunt
pi_55807263

He's back
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 5 januari 2008 @ 21:42:17 #187
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_55807421
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 21:02 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
lekker!
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  zaterdag 5 januari 2008 @ 21:55:00 #188
82589 S-Two
barba macacu
pi_55807940
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 21:16 schreef Black-Death het volgende:
Ergens nog de goal van Suarez te zien? (hij was toch toch?)
De tweede goal was een penal van Heitinga.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_55808062
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 21:55 schreef S-Two het volgende:

[..]

De tweede goal was een penal van Heitinga.
Owjaaa klopt
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 21:58:50 #190
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_55808122
Weet niet of het al geplaatst is

Van Geel onder vuur bij evaluatiecommissie

De evaluatiecommissie die de afgelopen periode Ajax heeft onderzocht, komt volgens De Telegraaf sneller dan verwacht met haar rapport. Vooral technisch directeur Martin van Geel krijgt het daarin ervan langs.
"Uit alle interviews is een dikke rode draad zichtbaar geworden. Namelijk de conclusie dat de huidige organisatie van Ajax niet deugt. Bovendien krijgt de leiding er flink van langs. Vooral Van Geel moet het ontgelden, waarbij termen als ‘solistisch’ en ‘ongrijpbaar’ meer dan eens zijn gevallen", zo schrijft Jaap de Groot in zijn column, die te vinden is in de Amsterdamse krant.

"Vooropgesteld, het is nog altijd niet duidelijk hoe zwaar het eindrapport van de commissie intern zal wegen. Dus moet worden afgewacht in hoeverre de conclusies straks daadwerkelijk worden uitgevoerd."

Met name de transfer van Kenneth Perez wordt uitvoerig besproken. "

Niettemin heeft Van Geel door het terughalen van Perez extra voeding gegeven aan de scepsis jegens zijn beleid. Zoals de door hem geïnitieerde transfers toch al geen sterke referenties vormden. Wie bijvoorbeeld recentelijk de opstellingen van Ajax en FC Twente naast elkaar legde, vroeg zich oprecht af wie van de twee nou een drie keer hoger budget had. Ook in de uitvoering bleek later tijdens de wedstrijd weinig verschil. Een pijnlijke gewaarwording, waarvoor de technisch directeur voor een belangrijk deel verantwoordelijk is."

"Het terughalen van Perez heeft Martin van Geel daarom geen goed gedaan. Even los van de kwaliteit van de speler, toont vooral het nu uitvergrote zigzagbeleid van de afgelopen vier maanden een gebrek aan leiderschap en structureel beleid", aldus De Groot.

bron : voetbalprimeur
Ik ben inmiddels overleden
pi_55809489
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 19:57 schreef Fides het volgende:
Wat mij betreft spelen we de volgende wedstrijd zo:

Suarez-Huntelaar-Leonardo
------------Perez--------------
-----vd Heijden-Gabri--------
----------Davids--------------
Vertonghen-Heitinga-vd Wiel
---------Stekelenburg--------
Wat heeft iedereen toch met 3 verdedigers? We hebben al zo veel tegendoelpunten, laten we er nog maar een verdediger weg halen

2-2 is best netjes. Jammer van die penalty's. Daar weet je van te voren al dat je verliest van Italianen.
pi_55809659
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 22:33 schreef Nashje het volgende:

[..]

Wat heeft iedereen toch met 3 verdedigers? We hebben al zo veel tegendoelpunten, laten we er nog maar een verdediger weg halen

2-2 is best netjes. Jammer van die penalty's. Daar weet je van te voren al dat je verliest van Italianen.
Eindelijk iemand die een keer dezelfde mening als mij deelt
AFCA!
pi_55809839
Een goede centrale verdediger + linksback en worden gewoon kampioen
No bitch to me
  zaterdag 5 januari 2008 @ 23:01:55 #194
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_55810609
Samenvatting nu.
pi_55810924
2-2 Netjes tegen Inter, het enige zwakke punt van Ajax is naar mijn mening Maduro. Voor de rest mooie goal van Perez. Wel jammer dat Maduro schuldig was aan beide goals van Inter Milan. Ajax speelde aardig mee met Inter. Die zijn naar mijn mening met de comebacks van bepaalde spelers, en Perez weer titelkandidaat nummer 1.
pi_55811221
Ik wil niet te makkelijk oordelen op basis van een samenvatting maar....

Maduro = geen verdediger
Emanuelson weer te veel aan het freewheelen waardoor hij z'n man uit het oog verliest.

verder zag het er leuk uit en ik ben blij dat Perez en Davids terug zijn. Nu Vermaelen nog en het kan nog eens wat worden (op eredivisie niveau dan)

hoop dat er eens een goede linksback komt.
pi_55811400
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 22:33 schreef Nashje het volgende:

[..]

Als je met vier verdedigers speelt, speel je met backs. En de backs van Ajax zijn zwakke schakels.

Speel je met drie verdedigers, dan kun je makkelijker een verdediger laten inschuiven en heb je een extra man op het middenveld.
pi_55811406
Perez
Aan de samenvatting te zien ben ik toch erg blij dattie weer terug is
pi_55811583
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 23:23 schreef Radegast het volgende:

[..]

Als je met vier verdedigers speelt, speel je met backs. En de backs van Ajax zijn zwakke schakels.

Speel je met drie verdedigers, dan kun je makkelijker een verdediger laten inschuiven en heb je een extra man op het middenveld.
Ik zie in veel opstellingen ook Ogararu als rechtsback staan in 3-4-3. Als je 3-4-3 wil spelen moet je die sowieso op de bank neerzetten. Je moet dan gewoon goede mandekkers hebben. Die hun mannetje 93 minuten in de gaten kunnen houden. V/d Wiel - Boulahrouz - Vermaelen met Heitinga voor Boulahrouz zou echt perfect zijn.
pi_55811758
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 23:27 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik zie in veel opstellingen ook Ogararu als rechtsback staan in 3-4-3. Als je 3-4-3 wil spelen moet je die sowieso op de bank neerzetten. Je moet dan gewoon goede mandekkers hebben. Die hun mannetje 93 minuten in de gaten kunnen houden. V/d Wiel - Boulahrouz - Vermaelen met Heitinga voor Boulahrouz zou echt perfect zijn.
Ik ben geen fan van Boulahrouz maargoed, 3-4-3 spelen met drie 'echte' verdedigers vind ik ideaal.
pi_55811762
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 23:27 schreef Nashje het volgende:

[..]

Koning.
pi_55812083
In de samenvatting zag ik toch wel weer de nodige ruimte achterin...
MOKUM XXX RATED
  zaterdag 5 januari 2008 @ 23:43:40 #203
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_55812160
Ogararu is best oké.
pi_55812259
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 23:41 schreef dronkeykong het volgende:
In de samenvatting zag ik toch wel weer de nodige ruimte achterin...
We hebben nog steeds dezelfde verdediging dus zou vreemd zijn als dat opeens over is.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_55812360
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 23:46 schreef F1Bas het volgende:

[..]

We hebben nog steeds dezelfde verdediging dus zou vreemd zijn als dat opeens over is.
Ok maar lijkt me dat ze wel wat wakkerder zijn en Maduro hoort echt hier niet thuis
MOKUM XXX RATED
pi_55812558
Als je 1op 1 wil verdedigen heb je echte mannen nodig. Niet een die bij een schaar al in d egracht ligt omdat ie de bewegingen niet kan overzien.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 23:57:26 #207
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
  zondag 6 januari 2008 @ 00:07:55 #208
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_55812851
is of zal de samenvatting ergens online te zien zijn?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_55812993
quote:
Op zondag 6 januari 2008 00:07 schreef Aanvoerder het volgende:
is of zal de samenvatting ergens online te zien zijn?
morgen op ajax.nl ofzo?

Heerlijke goal trouwens van kenneth
pi_55813248
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 23:57 schreef Ruiseart het volgende:
Ik weet niet of deze al is langsgekomen, zo niet:

http://www.youtube.com/watch?v=U3LA_IisZx0

http://www.forbes.com/lis(...)-Alekperov_QXTX.html
Mag ie lekker naar R'dam toe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: