Dan krijg je dat niemand van die drie naar de andere wil luisteren, omdat ze allemaal denken de waarheid in pacht te hebbenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:59 schreef Cyberia18 het volgende:
D'r lopen nu wel 3 echte kerels met brok aan ervaring op het middenveld zeg
Wel samenvatting?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:31 schreef MaxC het volgende:
[..]
Alleen sateliet dacht ik.
Waarschijnlijk wel via Sopcast of iets dergelijks
Hey kerel in je sexy jurk film zo ook nog ff dat ik scheenbeschermers draag!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:01 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Goed zo Ed, zo willen we het zien!
Al Jazeera Sport 1quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:22 schreef SoupNazi het volgende:
Is het nog op TV vanavond?
Ik ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:26 schreef Wooldoor het volgende:
Zo zou ik het seizoen afmaken tenzij er dan nog een andere verdediger bijkomt.
------------------------Stekelenburg----------------------
-Ogararu--------------Vermaelen----------Vertonghen
--------------------------Heitinga---------------------------
---------Gabri--------------------------------Davids-------
-------------------------Perez------------------------------
Suarez----------------Huntelaar------------------Luque
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:37 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Misschien van der Wiel als rechtsback?
Het begint toch om 18.00 nederlandse tijd?quote:
Ja en ik blij dat Landzaat niet komt!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vanavond 2-1 winst.
Ja, maar hij bedoelde een klein uurtje vanaf nu.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:42 schreef S-Two het volgende:
[..]
Het begint toch om 18.00 nederlandse tijd?
zoals het hoort!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:07 schreef Loserkid het volgende:
Met Davids-Perez-Gabri kampioen!
quote:
quote:Ruime samenvatting Ajax-Inter bij NOS
De NOS heeft de uitzendrechten voor samenvattingen van het toernooi om de Dubai Cup gekocht. Vanavond in het programma van Studio Sport (Nederland 1) dat om 22.55 uur zal aanvangen, zal een ruime samenvatting van het duel worden uitgezonden.
Doe maar rustig aan met die jongen, hij komt er wel laat hem af en toe maar wat wedstrijden meepakken maar nog geen basisplaats. En van der Wiel is toch een centrum-verdediger?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:37 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Misschien van der Wiel als rechtsback?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |