I sure hope so...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:07 schreef Loserkid het volgende:
Met Davids-Perez-Gabri kampioen!
Alleen sateliet dacht ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:22 schreef SoupNazi het volgende:
Is het nog op TV vanavond?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:07 schreef Loserkid het volgende:
Oh god , weer een oud gerucht wat weer op komt spelen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:40 schreef M0NTANA het volgende:
Blij dat Denny Landzaat niet haalbaar was trouwens, zal Co Adriaanse de nieuwe trainer/coach worden?
ik had gehoopt op huub, maja de beste trainer van NL zit nu bij een andere club volgend seizoenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:40 schreef M0NTANA het volgende:
Blij dat Denny Landzaat niet haalbaar was trouwens, zal Co Adriaanse de nieuwe trainer/coach worden?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:07 schreef Loserkid het volgende:
Inderdaad zeg, alsjeblieft geen Landzaat.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:40 schreef M0NTANA het volgende:
TVPquote:Anders dan anders”, beschrijft de middenvelder zijn overgang. “Ik heb altijd een speciaal gevoel gehad bij deze club, als kind al. Daar heb ik nooit een geheim van gemaakt.
Manucharyan uiteraard.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Lopen er trouwens al poultjes over wie er vanavond geblesseerd raken?
Hopen dat dat conditioneel ook een beetje aardig zit zodat hij snel weer volop kan meedraaien.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vermaelen is weer terug, eindelijk weer genieten van een verdediger!
Dan krijg je dat niemand van die drie naar de andere wil luisteren, omdat ze allemaal denken de waarheid in pacht te hebbenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:59 schreef Cyberia18 het volgende:
D'r lopen nu wel 3 echte kerels met brok aan ervaring op het middenveld zeg
Wel samenvatting?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:31 schreef MaxC het volgende:
[..]
Alleen sateliet dacht ik.
Waarschijnlijk wel via Sopcast of iets dergelijks
Hey kerel in je sexy jurk film zo ook nog ff dat ik scheenbeschermers draag!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:01 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Goed zo Ed, zo willen we het zien!
Al Jazeera Sport 1quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:22 schreef SoupNazi het volgende:
Is het nog op TV vanavond?
Ik ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:26 schreef Wooldoor het volgende:
Zo zou ik het seizoen afmaken tenzij er dan nog een andere verdediger bijkomt.
------------------------Stekelenburg----------------------
-Ogararu--------------Vermaelen----------Vertonghen
--------------------------Heitinga---------------------------
---------Gabri--------------------------------Davids-------
-------------------------Perez------------------------------
Suarez----------------Huntelaar------------------Luque
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:37 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Misschien van der Wiel als rechtsback?
Het begint toch om 18.00 nederlandse tijd?quote:
Ja en ik blij dat Landzaat niet komt!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vanavond 2-1 winst.
Ja, maar hij bedoelde een klein uurtje vanaf nu.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:42 schreef S-Two het volgende:
[..]
Het begint toch om 18.00 nederlandse tijd?
zoals het hoort!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:07 schreef Loserkid het volgende:
quote:
quote:Ruime samenvatting Ajax-Inter bij NOS
De NOS heeft de uitzendrechten voor samenvattingen van het toernooi om de Dubai Cup gekocht. Vanavond in het programma van Studio Sport (Nederland 1) dat om 22.55 uur zal aanvangen, zal een ruime samenvatting van het duel worden uitgezonden.
Doe maar rustig aan met die jongen, hij komt er wel laat hem af en toe maar wat wedstrijden meepakken maar nog geen basisplaats. En van der Wiel is toch een centrum-verdediger?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:37 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Misschien van der Wiel als rechtsback?
Dat ruime samenvatting geouwehoer van de nos ken ik zo onderhand ook wel, Arsenal - Liverpool, een ruime samenvatting van 5 minuten. Idioten daar!quote:
?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:01 schreef fuckbuddy het volgende:
Waarom is Gabri in Dubai als ie geschorst is?
Omdat het lekker weer is daar??
Nee, omdat 'ie speelt zodirect. Op het middenveld met Perez en Davids, je weet toch.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:01 schreef fuckbuddy het volgende:
Spastische elleboog tegen Atletico.quote:
Om Marcel Brands en Scheringa uit te zwaaien dat ze naast het net hebben gevist wat Alves betreft.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:01 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat ben je toch een ongelofelijke sukkel Cyberia18....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Om Marcel Brands en Scheringa uit te zwaaien dat ze naast het net hebben gevist wat Alves betreft.
Bij een achterlijke vraag hoort een achterlijke antwoord.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:09 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Wat ben je toch een ongelofelijke sukkel Cyberia18....
Ik vraag iets normaal, ofniet?
Typerende domme uitspraak van je!
Nee jouw reactie was een verkapte kijk-mij-iets-nieuws-weten-en-er-stoer-mee-wilt-doen-bij-mensen-die-dat-nog-niet-wisten, kaasjequote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:09 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Wat ben je toch een ongelofelijke sukkel Cyberia18....
Ik vraag iets normaal, ofniet?
Typerende domme uitspraak van je!
Jah had me daarin vergistquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:42 schreef S-Two het volgende:
[..]
Het begint toch om 18.00 nederlandse tijd?
quote:'Niet alleen is er de afgelopen weken door de onderzoekers flink gas gegeven, uit alle interviews is een dikke rode draad zichtbaar geworden. Namelijk de conclusie dat de huidige organisatie van Ajax niet deugt. Bovendien krijgt de leiding er flink van langs. Vooral Van Geel moet het ontgelden, waarbij termen als ‘solistisch’ en ‘ongrijpbaar’ meer dan eens zijn gevallen.'
Ik vond op nummer tien juist wel passend als ultieme nummer tien.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:33 schreef DANILXL het volgende:
litmanen moet in de top 5 wat mij betreft
Vasovic zeker ja! Laatste twee staan er al.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:29 schreef kevin6188 het volgende:
Velibor Vasovic, John Van 't Schip, Dick Schoenaker (in negen seizoenen zes titels), Heinz Stuy, Piet van Reenen.
En vast nog wel een paar.
Ik had er nog een CTRL+F aan gewaagdquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vasovic zeker ja! Laatste twee staan er al.
Inderdaad die mag je gerust wereld top noemen .quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
Seedorf bovenaan, voetballer die de meest CL´s heeft gewonnen!
Prachtig inderdaadquote:
Perez werd een maand eerder dan Sneijder verkocht. Toen was er nog geen sprake van een transfer van Sneijder.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
"Martin van Geel laat weten alleen voor de robuuste verdediger een waardige vervanger te zoeken. "Het elftal is nog niet in balans. Voor Babel hebben we Suárez gehaald, voor Sneijder is Perez nu gekomen. Alleen voor Stam zoeken we nog iemand", aldus de technisch directeur tegenover Sportweek."
Wat een incompetente klootviool is hij toch, na de zomer wordt Leonardo verkocht, en direct daarna Suarez ook nog, maar wat doet Martin? Hij koopt in de winterstop Leonardo weer terug en zegt: We hebben een vervanger voor Suarez.
Wat een idioot/klootzak.
Ze hebben wel zelfspotquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:07 schreef BigKahuna het volgende:
"Een Ajacied verknalt het niet!"
Wie hebben er gespeeld dan tegen Slavia, Excelsior, Zagreb, etc etc.
Ben jij een beetje verliefd op v Geel ofzo? Zie jij die logica van hem niet, verkoop 2 spelers maar haal er toch 1 terug als vervanging van de ander...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Perez werd een maand eerder dan Sneijder verkocht. Toen was er nog geen sprake van een transfer van Sneijder.
Hij zal Van Geel zelf wel zijn ofzo. Iig Van Geel is hard op weg Ajax kapot te makenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ben jij een beetje verliefd op v Geel ofzo? Zie jij die logica van hem niet, verkoop 2 spelers maar haal er toch 1 terug als vervanging van de ander...
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij zal Van Geel zelf wel zijn ofzo. Iig Van Geel is hard op weg Ajax kapot te maken
1600 haalt NAC ook niet bij Ajax.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:54 schreef Superheld het volgende:
Ajax maar 550 kaarten afgenomen bij NAC voor de bekerwedstrijd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |