Ze hebben die foto's gewoon gemaakt en gezegd dat het voor iets boeiends was en toen die poep dingen eronder gezet en Ajacieden verknallen het de laatste jaren altijd, de spelers danquote:
Pijnlijk inderdaad, hoe verzinnen ze het weer.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:07 schreef BigKahuna het volgende:
"Een Ajacied verknalt het niet!"
Wie hebben er gespeeld dan tegen Slavia, Excelsior, Zagreb, etc etc.
Ja ik ben verliefd op hem.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ben jij een beetje verliefd op v Geel ofzo? Zie jij die logica van hem niet, verkoop 2 spelers maar haal er toch 1 terug als vervanging van de ander...
Je zult ongetwijfeld niet willen inzien dat het helemaal nergens op slaat om Sneijder en Perez te verkopen om Perez in de winterstop terug te kopen en dan zeggen dat je het probleem hebt opgelost, maar als je dat niet inziet ben je net zo´n triest mannetje als die Tennessee in de marco van basten topics...quote:
Er is ook niks veranderd?quote:
Ja, goals Cruz en Perezquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
1-1?
Ik zag wel 410 keer Perez staan, maar dat kon natuurlijk ook zijn omdat hij een mooie actie maakte ofzoquote:
Wat is er zo raar aan? Waarom heeft Ajax Gabri dan wel meegenomen??quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bij een achterlijke vraag hoort een achterlijke antwoord.
Sja dat gebeurd wel eens op forum, dan lees je iets ergens en dan discussier je er verder over, en soms hebben mensen dat nieuws nog niet gehoord..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee jouw reactie was een verkapte kijk-mij-iets-nieuws-weten-en-er-stoer-mee-wilt-doen-bij-mensen-die-dat-nog-niet-wisten, kaasje
Gabri is gewoon mee om daar lekker beetje te ontspannen in het zonnetje en lekker mee te trainen..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:04 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Wat is er zo raar aan? Waarom heeft Ajax Gabri dan wel meegenomen??
[..]
Sja dat gebeurd wel eens op forum, dan lees je iets ergens en dan discussier je er verder over, en soms hebben mensen dat nieuws nog niet gehoord..![]()
Ik zag dit "nieuws" en vroeg me af waarom.
Waarom neem je een speler mee die geschorst is?
Jij weet het duidelijk ook niet.
Maar fuck it, als dit de reacties zijn die ik krijg dan zit het mij wel russisch![]()
Lijkt mij compleet onzinnig namelijk.
Dat ze hem maar eens gebruiken. Samen met Sarpong en Anita zitten ze al 3 jaar bij de selectie, en ongeveer even veel duels per persoon.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:02 schreef toma het volgende:
Donald speelt verassend goed!
Nou die misser van Johnny mag er ook zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:04 schreef devv05 het volgende:
Chivu
Kennedy is echt de grootste miskoop van het jaar, Colin even niet meegerekend.
Me neither, al die sopcastshit, daar snap ik toch allemaal geen reet van.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:06 schreef peaceman het volgende:
Ik heb er niks van gezien helaas. Hopelijk vanavond bij studio sport
Suarez had nog een hele mooie pannaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Me neither, al die sopcastshit, daar snap ik toch allemaal geen reet van.
Hopen op wat mooie acties, als je het zo allemaal hoort viel het niet tegen.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:06 schreef peaceman het volgende:
Ik heb er niks van gezien helaas. Hopelijk vanavond bij studio sport
quote:5/1/2008 - Ruime samenvatting Ajax-Inter bij NOS
De NOS heeft de uitzendrechten voor samenvattingen van het toernooi om de Dubai Cup gekocht. Vanavond in het programma van Studio Sport (Nederland 1) dat om 22.55 uur zal aanvangen, zal een ruime samenvatting van het duel worden uitgezonden.
Uiteraard kan vanavond het duel om 18.00 uur wel via deze website gevolgd worden.
Nou heeft hij zich nou niet echt nadrukkelijk bewezen hé...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:08 schreef Cheiron het volgende:
Genoeg aanknopingspunten. Ik heb in ieder geval een heerlijke wedstrijd gezien.
-edit-
Zo typisch weer, wordt Kennedy nu afgeschreven hier?! Die jongen kan echt wel voetballen hoor. Hem een miskoop noemen.. teringjantje..
Er komen er sowieso 2 terug, scheelt al een hoop.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:08 schreef S-Two het volgende:
Jammer idd, maar wel een leuke pot gezien. En we hebben echt een goeie verdediger nodig, Martin doe je werk eens!
Nu speelde inter ook wel echt flink met de rem erop. Desalniettemin: Nice!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:12 schreef toma het volgende:
Mooie wedstrijd heb zelfs galary play gezien
wie had dat verwacht.
De paar wedstrijden die ik compleet heb gezien (o.a. Twente-thuis in t stadion) vond ik hem echt zwakjes. Lijkt het spel soms te veel te vertragen. Afschrijven durf ik nog niet, maar hij heeft zich in mijn ogen nog totaal niet bewezen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:08 schreef Cheiron het volgende:
Zo typisch weer, wordt Kennedy nu afgeschreven hier?! Die jongen kan echt wel voetballen hoor. Hem een miskoop noemen.. teringjantje..
Maandag.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:17 schreef Jnk18 het volgende:
Joh die engelse commentators zeiden ook dat het een leuke partij was om te zien.
Hopelijk kan davids snel 100% wedstrijdfit worden, dat scheelt al een stuk.
Morgen 15:00 tegen Stuttgart..
Maandag pas.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:17 schreef Jnk18 het volgende:
Joh die engelse commentators zeiden ook dat het een leuke partij was om te zien.
Hopelijk kan davids snel 100% wedstrijdfit worden, dat scheelt al een stuk.
Morgen 15:00 tegen Stuttgart..
quote:Defour houdt contact met Ajax
Na nieuwe geruchten over interesse van Ajax voor Defour bevestigde diens zaakwaarnemer in België dat er onlangs opnieuw contact is geweest met Ajax. Tot een transfer zal het echter in de winterstop niet komen. "Dat klopt, enkele weken geleden heb concact gehad met Ajax, maar zowel Standard als Steven weigerden over een transfer te praten. Na het seizoen gaan we allicht de gesprekken wel hervatten."
Inderdaad, dit is gewoon lullig voor die gozer. In die ene wedstrijd dat we verloren hadden kwam die der ook al niet in.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:44 schreef Freak187 het volgende:
Aanstaande maandag vind ik dat Urzaiz een keer een kans moet krijgen hoor! Anders loopt die gast er voor spek en bonen bij, terwijl het een geschikte kerel is!
lekker!quote:
De tweede goal was een penal van Heitinga.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:16 schreef Black-Death het volgende:
Ergens nog de goal van Suarez te zien? (hij was toch toch?)
Owjaaa kloptquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:55 schreef S-Two het volgende:
[..]
De tweede goal was een penal van Heitinga.
Wat heeft iedereen toch met 3 verdedigers? We hebben al zo veel tegendoelpunten, laten we er nog maar een verdediger weg halenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:57 schreef Fides het volgende:
Wat mij betreft spelen we de volgende wedstrijd zo:
Suarez-Huntelaar-Leonardo
------------Perez--------------
-----vd Heijden-Gabri--------
----------Davids--------------
Vertonghen-Heitinga-vd Wiel
---------Stekelenburg--------
Eindelijk iemand die een keer dezelfde mening als mij deeltquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch met 3 verdedigers? We hebben al zo veel tegendoelpunten, laten we er nog maar een verdediger weg halen
2-2 is best netjes. Jammer van die penalty's. Daar weet je van te voren al dat je verliest van Italianen.
Als je met vier verdedigers speelt, speel je met backs. En de backs van Ajax zijn zwakke schakels.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch met 3 verdedigers? We hebben al zo veel tegendoelpunten, laten we er nog maar een verdediger weg halen
Ik zie in veel opstellingen ook Ogararu als rechtsback staan in 3-4-3. Als je 3-4-3 wil spelen moet je die sowieso op de bank neerzetten. Je moet dan gewoon goede mandekkers hebben. Die hun mannetje 93 minuten in de gaten kunnen houden. V/d Wiel - Boulahrouz - Vermaelen met Heitinga voor Boulahrouz zou echt perfect zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:23 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als je met vier verdedigers speelt, speel je met backs. En de backs van Ajax zijn zwakke schakels.
Speel je met drie verdedigers, dan kun je makkelijker een verdediger laten inschuiven en heb je een extra man op het middenveld.
Ik ben geen fan van Boulahrouz maargoed, 3-4-3 spelen met drie 'echte' verdedigers vind ik ideaal.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zie in veel opstellingen ook Ogararu als rechtsback staan in 3-4-3. Als je 3-4-3 wil spelen moet je die sowieso op de bank neerzetten. Je moet dan gewoon goede mandekkers hebben. Die hun mannetje 93 minuten in de gaten kunnen houden. V/d Wiel - Boulahrouz - Vermaelen met Heitinga voor Boulahrouz zou echt perfect zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |