I sure hope so...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:07 schreef Loserkid het volgende:
Met Davids-Perez-Gabri kampioen!
Alleen sateliet dacht ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:22 schreef SoupNazi het volgende:
Is het nog op TV vanavond?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:07 schreef Loserkid het volgende:
Oh god , weer een oud gerucht wat weer op komt spelen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:40 schreef M0NTANA het volgende:
Blij dat Denny Landzaat niet haalbaar was trouwens, zal Co Adriaanse de nieuwe trainer/coach worden?
ik had gehoopt op huub, maja de beste trainer van NL zit nu bij een andere club volgend seizoenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:40 schreef M0NTANA het volgende:
Blij dat Denny Landzaat niet haalbaar was trouwens, zal Co Adriaanse de nieuwe trainer/coach worden?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:07 schreef Loserkid het volgende:
Inderdaad zeg, alsjeblieft geen Landzaat.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:40 schreef M0NTANA het volgende:
TVPquote:Anders dan anders”, beschrijft de middenvelder zijn overgang. “Ik heb altijd een speciaal gevoel gehad bij deze club, als kind al. Daar heb ik nooit een geheim van gemaakt.
Manucharyan uiteraard.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Lopen er trouwens al poultjes over wie er vanavond geblesseerd raken?
Hopen dat dat conditioneel ook een beetje aardig zit zodat hij snel weer volop kan meedraaien.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vermaelen is weer terug, eindelijk weer genieten van een verdediger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |