Tof, hip, ende nieuw. Met auto's bouwen valt natuurlijk geen droog brood te verdienen, dus dan moet je toch wat als relatief kleine autofabrikant om toch nog wat winst te maken... Dus BMW gaat bestelwagens bouwen.
Oh nee, toch niet, het is de Romanital Ercolino LX! En geeneens een chinees merk, zoals je met zo'n kopie-neus zou verwachten Een van de vele Italiaanse fabrikanten van lichte bedrijfswagens... Maar echt, WTF, zo'n grille verzin je toch niet bij een bestelwagen
Free Assange! Hack the Planet [b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b] De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
tjees...ik rij prive een e30..(ben fervent bmw liefhebber) voor werk rij ik een 2007 sprinter..ik denk dat ik het voor werk liever bij de sprinter hou...bah bah..mooi is anders en dan druk ik me heel voorzichtig uit..
Op zaterdag 5 januari 2008 10:24 schreef GizartFRL het volgende: Die zou de BMW dealer in Heerenveen wel als serviceauto kunnen gebruiken ipv die oude 5 serie die ze nu hebben.
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende: Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W