Nogal jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:30 schreef lorence1 het volgende:
[..]
![]()
dat getrut met die vingers vast ook
Hoe zou dat eigenlijk zitten. Is iedereen een beetje allround en hoe groot zou zo'n ploeg zijn? 20 mannetjes en vrouwtjes?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nog maar een van de twee regie-bokken bezet ..... nachtdienst in weekend met minimale bezetting
Voor zover ik weet :quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoe zou dat eigenlijk zitten. Is iedereen een beetje allround en hoe groot zou zo'n ploeg zijn? 20 mannetjes en vrouwtjes?
quintinquote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg je dat tegen ons of tegen Quintin? Is allebei goed hoor
bloedhond, pichiriquote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:41 schreef webextreme.nl het volgende:
DIT MEEEN JE NIET, DIE SLIEKO ( ik hoor het brain nog noemen)
Everythingquote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:42 schreef Day het volgende:
Hoe heet dit nummer van Michael Bublé?
Lieke moet maar lekker doen wat ze zelf wil maar ik heb hier toch wel wat moeite mee.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:42 schreef Prospera het volgende:
Lieke duikt meteen bij een ***** Amanda in bed, maar veel respons krijgt ze niet.
[ afbeelding ]
Brian moest gewoon dit klusje klaren van Het Hokje. En Q. is vast wel -net als Luc- met een missie op het toneel gezet ...... Volgende gastspeler ?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:43 schreef akveor het volgende:
Brian en Lieke waren samen naar DOB. Wat eigenlijk ook vreemd was zonder stemming. Daar ontmoette ze Q voor het eerst. Ik begin me steeds meer af te vragen in hoeverre Lieke losgeweekt moest/wou worden van Huub en waarom ik het gevoel heb dat Brian daar iets meer van weet? Brian is me net iets te gretig.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:35 schreef Disana het volgende:
Brian is verbaasd over de dochter van de uitsmijter, die hij 19 of 20 gaf maar die 15 bleek te zijn.
Toch nog eens goed naar Amanda kijken dan.
Ik ben ervan overtuigd dat de verschijning van Quintin in De Kooi een opzetje van achter is, maar ik denk dat Brian alleen maar een dom rolletje krijgt toebedeeld waar hij zelf nog in gelooft ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:43 schreef akveor het volgende:
Brian en Lieke waren samen naar DOB. Wat eigenlijk ook vreemd was zonder stemming. Daar ontmoette ze Q voor het eerst. Ik begin me steeds meer af te vragen in hoeverre Lieke losgeweekt moest/wou worden van Huub en waarom ik het gevoel heb dat Brian daar iets meer van weet? Brian is me net iets te gretig.
Thanks!quote:
Wat mij betreft allemaal vooropgezetquote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:43 schreef akveor het volgende:
Heb je geen streams? Brian is niet degene die met meisjes thuiskomt (of hij het zou willen is een tweede)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:46 schreef F04 het volgende:
[..]Die is niet met Brian mee de kooi in gegaan neem ik aan?
Waarom denk je dat ik zo sjaggo ben?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:49 schreef lorence1 het volgende:
zit ik hier tot kwart voor 4 voor te streamen
Jeetje wat veel. Ik heb geen verstand van producties. Ben slechts 1 keer in de (BB) studio geweest in Aalsmeer... Maar alleen al zo'n 40 mensen in de nacht.. dan is het eigenlijk toch jammer dat er niet meer uit het programma gehaald is. Dat het nog uit kan...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voor zover ik weet :
Er zijn twee regie-bokken, een voor S1+2 en een voor S3+4. Vooraan is een wand met een zooi schermen, 1 scherm per camera die ingeschakeld is. Midden op een regie-bok zit een regisseur, links en rechts daarvan RCO's (Remote Camera Operators). Die bedienen de vaste camera's. Vervolgens een of twee assistenten die via intercom/koptelefoon de camera-lui in de hokken (of lopend in de tuin) instructie's geven. Vervolegns twee dataloggers, die aan een stuk opschrijven wat er gebeurt, wat ze zeggen enz. En dat dus allemaal twee keer.
Los daarvan is er redelijk wat inzet van mensen voor beeld- en geluidstechniek, altijd een paar verantwoordelijke redacteuren. En permanent beveiliging voor het hele terrein. Voor catering zal ook wel iemand rondlopen ......
Ik schat eerder 40 man dan 20 in de nacht.
Die smerige mouw maakt het zo helemaal perfect. De andere was al niet minder vies.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:51 schreef Prospera het volgende:
Maybe I didn't love you van Elvis presley
You were always on my mind.
Tell me your sweet love hasnt died
Give me another chance
[ afbeelding ]
Hij gaat wat sneller dan Luc kwa zoenen enzo.... Ik stoorde me niet echt aan Luc maar tot nu toe vind ik Q ook niet echt interessant. Ik irriteer me weer aan dat geklef. Sosm krijg ik het idee dat ze alleen nog maar damesromannetjes lezen. Het is net allemaal te klef.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian moest gewoon dit klusje klaren van Het Hokje. En Q. is vast wel -net als Luc- met een missie op het toneel gezet ...... Volgende gastspeler ?
Sorryquote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:54 schreef Kaleddis het volgende:
Zout nou eens op met Lieke op de streams [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |