Zout es op met die spamquote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:08 schreef zandertje het volgende:
klik ff aan als je blieft is heel leuk
http://www.kriminals.nl/?s=5038
yep, zit te weinig pit in.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:04 schreef Kaleddis het volgende:
Het mag dan wel een knappe gozer zijn, maar vind er nog steeds helemaal niets aan. Veel te saai
Spam ?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:08 schreef zandertje het volgende:
klik ff aan als je blieft is heel leuk
quintin is traag, fok is traag hek is traag......quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:11 schreef Disana het volgende:
Nou, schiet eens op met dat hek.
Zelfs Lieke valt er nu bij in slaapquote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:10 schreef miesy het volgende:
[..]
yep, zit te weinig pit in.
resultaat, een langdradige avond.
Pfff nou. Vooral op een bericht antwoorden is bijna niet te doen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:12 schreef lorence1 het volgende:
[..]
quintin is traag, fok is traag hek is traag......
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:12 schreef F04 het volgende:
Weer een nieuw set hoeren bij!
Doe normaal joh... het zijn Nathaliequote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:12 schreef F04 het volgende:
Weer een nieuw set hoeren bij!
tja, als ik verliefd ben met vlinders en al neig ik ook altijd snel in slaap te vallen..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zelfs Lieke valt er nu bij in slaap
En hoort Michael Bublé aan.. hij doet leuk mee hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:20 schreef Disana het volgende:
Quintin kijkt beleefd geinteresseerd mee in het boek van Anne Geddes vol met baby'tjes.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:20 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom zien we Huub niet op de streams?
Saaie Lieke en Quinten die een babyboek staan te bekijken en een slapende Amanda.
Spannend .....
Maar je vergeet erbij te zeggen dat de danseressen ook aangaven dat er best veel meisjes warenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:18 schreef diedirk het volgende:
Quintin : Heb je niemand meegenomen?
Huub: Nee ik heb naar mijn danseres geluisterd.
Jaap: wilde er niemand mee?
Huub : er waren zoveel...die ene leek op Nena.
Danseressen: schieten in de lach en proesten die dikke?
Tering is Fok traagquote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:20 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom zien we Huub niet op de streams?
Saaie Lieke en Quinten die een babyboek staan te bekijken en een slapende Amanda.
Spannend .....
Ik kreeg een klein stukje door toen ze op de bank zaten... Iets met een single bijna klaar, zoeken naar uitgevers... gaat met een miljonair die net uit een relatie komt met een andere wannabee.... Iemand van de regie is een bladzij vergeten om te slaan. Maar wel effectief... 1 minder en 1 nieuwe....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:17 schreef Disana het volgende:
Ik zie nog steeds niets qua gevoel van Quintin naar Lieke... ondanks het zoenen. Dat Lieke hem leuk vindt is wel duidelijk, maar Quintin... doet ie het niet gewoon omdat hij denkt er beter van te worden.
waarop Quinten tegen Lieke en Jaap zei...jazeker een 10 jaar jongere dan Nena...doelend dat Huub op jong grut valtquote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:18 schreef diedirk het volgende:
Quintin : Heb je niemand meegenomen?
Huub: Nee ik heb naar mijn danseres geluisterd.
Jaap: wilde er niemand mee?
Huub : er waren zoveel...die ene leek op Nena.
Danseressen: schieten in de lach en proesten die dikke?
En zegt dat Lieke hem dat liedje van Michael Buble nou al 3 keer heeft laten horen vanavond.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:20 schreef Disana het volgende:
Quintin kijkt beleefd geinteresseerd mee in het boek van Anne Geddes vol met baby'tjes.
Echt sensueel ingesteld is ze niet echtquote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:24 schreef mootie het volgende:
[..]
En zegt dat Lieke hem dat liedje van Michael Buble nou al 3 keer heeft laten horen vanavond.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:28 schreef Kaleddis het volgende:![]()
En die vlek op Lieke d'r badjas stoort me ook
En daarbij een FOK die reeeeeeeeeeete traaaaaaaaaaaaaaaaag is....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:25 schreef Kaleddis het volgende:
Echt komop zeg, gooi wat anders op die streams, word hier een beetje agressief van
Nog maar een van de twee regie-bokken bezet ..... nachtdienst in weekend met minimale bezettingquote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:25 schreef akveor het volgende:
Bed van Lieke op stream 1 en 2? En Lieke en Q op 3 en 4....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |