Ik mag toch in elk geval hopen dat ie niet weer zo'n discotheekgangertje meeneemt, want dat hebben we nu ook wel gezien.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:19 schreef miesy het volgende:
[..]
zou te grappig zijn.
weer zo 1 die zich via huub al neukend de villa in laat leiden
en die vette bonus die er aan vast zit is vast ook heel lekkerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:25 schreef riri het volgende:
[..]
Die zijn elkaar aan het verkennen onder die douche....ik zou hetzelfde doen met dat lekkere lichaam van hem
Ha ha ik dacht later pas aan geld toen ik het las.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:30 schreef miesy het volgende:
[..]
en die vette bonus die er aan vast zit is vast ook heel lekker
bleh, nee. daar zie ik de humor nou ook niet echt van in.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik mag toch in elk geval hopen dat ie niet weer zo'n discotheekgangertje meeneemt, want dat hebben we nu ook wel gezien.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:34 schreef neehe het volgende:
[..]
Ha ha ik dacht later pas aan geld toen ik het las.
snap het niet zo goed..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:34 schreef neehe het volgende:
[..]
Ha ha ik dacht later pas aan geld toen ik het las.
En die momentjes halen altijd de uitzending, het is echt zoo voorspelbaar geworden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio zit al de hele tijd -onopvallend- te wachten tot ze thuis komen. Normaal zou hij al lang met een boek in bed liggen ......
Hij wil weer heel kunstmatige TV-minuten gaan scoren door z'n vette lijf naar voren te wringen (Wat overigens een kostmisselijke act van hem begint te worden)
[ afbeelding ]
idd...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:34 schreef miesy het volgende:
[..]
bleh, nee. daar zie ik de humor nou ook niet echt van in.
maar iemand die zich weer door huub de villa in laat neuken,
da's zo fout dat het ook wel weer grappig is.
zou een ijzersterke binnenkomer zijn!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:39 schreef lorence1 het volgende:
[..]
idd...
of huub die denkt dat dit een berijdbare groupie is en haar meeneemt en die hem in de villa aangekomen om een eigen bed vraagt en even duidelijk maakt dat ze de nieuwe miljonair is en hem de wasbak wijst waar die zijn eigen kwakkie kan lozen
Ik dacht dat je iets heel anders bedoelde, aan wat er aan hem vastzit.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:38 schreef miesy het volgende:
[..]
snap het niet zo goed..
of dacht je eerst aan "boner"?
jaja...boner!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:44 schreef neehe het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iets heel anders bedoelde, aan wat er aan hem vastzit.
Fok! is om te huilenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:47 schreef Disana het volgende:
Nu is het de vraag of Quintin een droge onderbroek bij zich heeft![]()
Fok wordt steeds trager trouwens.
ik erger me groen en geel aan lieke tegenwoordig,quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:47 schreef riri het volgende:
Quintin heef vanavond gezegd dat hij een voorstel had...hij wil haar graag meenemen naar een optreden...wil hij met achter overleggen...hij vond het maar raar dat zij bijna nooit die kooi uit mocht
Een vet mislukte poging van Japio om TV te maken .......quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:51 schreef Disana het volgende:
Jaap voelt Lieke aan de tand. Heeft ie hbo gedaan. Heb je nog diepe gesprekken gehad.
al is het alleen maar voor onze rust .... zou heerlijk zijn een avondje zonder liekequote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:54 schreef miesy het volgende:
[..]
ik erger me groen en geel aan lieke tegenwoordig,
maar na al die uitjes die de aneren krijgen, vind ik dat zij er zeker ook recht op heeft.
Lijkt wel een beetje, maar hij zal toch niet bang zijn voor Huub ??quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:56 schreef neehe het volgende:
Nou hij smeert hem weer volgens mij.
Hij toont vluchtgedrag.
Mmmm, zo had ik er nog niet over nagedacht....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:56 schreef lorence1 het volgende:
[..]
al is het alleen maar voor onze rust .... zou heerlijk zijn een avondje zonder lieke
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:56 schreef lorence1 het volgende:
[..]
al is het alleen maar voor onze rust .... zou heerlijk zijn een avondje zonder lieke
Dat geeft toch ook aan hoezeer achter Brian als een kleutertje behandelt, of niet soms. Hij wordt gefaciliteerd en mag in de waan verkeren iets geweldigs te hebben geregeld.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Wie had jou hier gevraagd ?"
Quintin : "Brian"
Japio : "Wanneer ?"
Quintin : "Ze hadden me een paar dagen geleden al gevraagd en vanmiddag belde Brian"
is ie weg dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:56 schreef neehe het volgende:
Nou hij smeert hem weer volgens mij.
Hij toont vluchtgedrag.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat geeft toch ook aan hoezeer achter Brian als een kleutertje behandelt, of niet soms. Hij wordt gefaciliteerd en mag in de waan verkeren iets geweldigs te hebben geregeld.
Maar het zou me niets verbazen als hij binnen de korste keren beter dan Brian kan spelenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Aandoenlijk om te zien hoe Mikey van z'n gitaar geniet ....... maar niet aan te horen !
Wie weet is hij bang dat Huub stomdronken terugkomt en een stoel op zijn kop kapotslaat.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje, maar hij zal toch niet bang zijn voor Huub ??
waarschijnlijk de reden dat deze gozer nog single is......quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:04 schreef Kaleddis het volgende:
Het mag dan wel een knappe gozer zijn, maar vind er nog steeds helemaal niets aan. Veel te saai
En daarom zat Japio ook even te hengelen naarv de antwoorden ....... Binnenkort zal hij 'achter' wel gaan afdwingen dt hij dat ook wil hebben. Japio kennende is hij aan een stuk bang dat hij te weinig krijgt !quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat geeft toch ook aan hoezeer achter Brian als een kleutertje behandelt, of niet soms. Hij wordt gefaciliteerd en mag in de waan verkeren iets geweldigs te hebben geregeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |