al is het alleen maar voor onze rust .... zou heerlijk zijn een avondje zonder liekequote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:54 schreef miesy het volgende:
[..]
ik erger me groen en geel aan lieke tegenwoordig,
maar na al die uitjes die de aneren krijgen, vind ik dat zij er zeker ook recht op heeft.
Lijkt wel een beetje, maar hij zal toch niet bang zijn voor Huub ??quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:56 schreef neehe het volgende:
Nou hij smeert hem weer volgens mij.
Hij toont vluchtgedrag.
Mmmm, zo had ik er nog niet over nagedacht....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:56 schreef lorence1 het volgende:
[..]
al is het alleen maar voor onze rust .... zou heerlijk zijn een avondje zonder lieke
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:56 schreef lorence1 het volgende:
[..]
al is het alleen maar voor onze rust .... zou heerlijk zijn een avondje zonder lieke
Dat geeft toch ook aan hoezeer achter Brian als een kleutertje behandelt, of niet soms. Hij wordt gefaciliteerd en mag in de waan verkeren iets geweldigs te hebben geregeld.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Wie had jou hier gevraagd ?"
Quintin : "Brian"
Japio : "Wanneer ?"
Quintin : "Ze hadden me een paar dagen geleden al gevraagd en vanmiddag belde Brian"
is ie weg dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:56 schreef neehe het volgende:
Nou hij smeert hem weer volgens mij.
Hij toont vluchtgedrag.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat geeft toch ook aan hoezeer achter Brian als een kleutertje behandelt, of niet soms. Hij wordt gefaciliteerd en mag in de waan verkeren iets geweldigs te hebben geregeld.
Maar het zou me niets verbazen als hij binnen de korste keren beter dan Brian kan spelenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Aandoenlijk om te zien hoe Mikey van z'n gitaar geniet ....... maar niet aan te horen !
Wie weet is hij bang dat Huub stomdronken terugkomt en een stoel op zijn kop kapotslaat.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje, maar hij zal toch niet bang zijn voor Huub ??
waarschijnlijk de reden dat deze gozer nog single is......quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:04 schreef Kaleddis het volgende:
Het mag dan wel een knappe gozer zijn, maar vind er nog steeds helemaal niets aan. Veel te saai
En daarom zat Japio ook even te hengelen naarv de antwoorden ....... Binnenkort zal hij 'achter' wel gaan afdwingen dt hij dat ook wil hebben. Japio kennende is hij aan een stuk bang dat hij te weinig krijgt !quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat geeft toch ook aan hoezeer achter Brian als een kleutertje behandelt, of niet soms. Hij wordt gefaciliteerd en mag in de waan verkeren iets geweldigs te hebben geregeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |