Maar dit geldt (zoals door MS afgesproken) vanaf het moment als de garantietermijn is verstreken neem ik aan?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Oja, en de MS helpdesk vergoed de 360 niet meer, wat de schade ook is, dus ook een RRoD moet je 75,- voor betalen.
Nee vanaf 1 jan 2008quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar dit geldt (zoals door MS afgesproken) vanaf het moment als de garantietermijn is verstreken neem ik aan?
ga je tijd nuttig besteden met het zoeken naar ninja gaiden 2 info en mediaquote:
Grapjas, dat is onmogelijk, je hebt garantie op een goedwerkend product, en de RROD hoort daar ook bij.quote:
Jij zou mij eens wat vaker moeten geloven Jorgen zou goed voor je zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ga je tijd nuttig besteden met het zoeken naar ninja gaiden 2 info en media
i.p.v hem te geloven
dan moet je ook wat nuttigs zeggen , ipv two worlds prezenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij zou mij eens wat vaker moeten geloven Jorgen zou goed voor je zijn.
Cyb heb jij de Dark Messiah of Might and Magic: Elements demo al geheckt? Die is ook erg tof en dat ga jij ook vinden.
RROD is 3 jaar, al het andere 2 jaarquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:55 schreef appelsjap het volgende:
Heb je nou 2 jaar of 3 jaar garantie op je 360? Een vriend van me heeft de 360, hij kreeg de RROD en belde Microsoft, ze zeiden dat zijn garantie verlopen was, 2 jaar en 2 weken. Hij kreeg dus geen nieuwe. Maar overal op internet lees ik dat Microsoft teh garantie had opgeschroefd naar 3 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |