Maar dit geldt (zoals door MS afgesproken) vanaf het moment als de garantietermijn is verstreken neem ik aan?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Oja, en de MS helpdesk vergoed de 360 niet meer, wat de schade ook is, dus ook een RRoD moet je 75,- voor betalen.
Nee vanaf 1 jan 2008quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar dit geldt (zoals door MS afgesproken) vanaf het moment als de garantietermijn is verstreken neem ik aan?
ga je tijd nuttig besteden met het zoeken naar ninja gaiden 2 info en mediaquote:
Grapjas, dat is onmogelijk, je hebt garantie op een goedwerkend product, en de RROD hoort daar ook bij.quote:
Jij zou mij eens wat vaker moeten geloven Jorgen zou goed voor je zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ga je tijd nuttig besteden met het zoeken naar ninja gaiden 2 info en media
i.p.v hem te geloven
dan moet je ook wat nuttigs zeggen , ipv two worlds prezenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij zou mij eens wat vaker moeten geloven Jorgen zou goed voor je zijn.
Cyb heb jij de Dark Messiah of Might and Magic: Elements demo al geheckt? Die is ook erg tof en dat ga jij ook vinden.
RROD is 3 jaar, al het andere 2 jaarquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:55 schreef appelsjap het volgende:
Heb je nou 2 jaar of 3 jaar garantie op je 360? Een vriend van me heeft de 360, hij kreeg de RROD en belde Microsoft, ze zeiden dat zijn garantie verlopen was, 2 jaar en 2 weken. Hij kreeg dus geen nieuwe. Maar overal op internet lees ik dat Microsoft teh garantie had opgeschroefd naar 3 jaar.
Is weinig reden voor gezien de reviews van de PC versie.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Cyb heb jij de Dark Messiah of Might and Magic: Elements demo al geheckt? Die is ook erg tof en dat ga jij ook vinden.
Definatlyquote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:28 schreef Quore166V6 het volgende:
wireless headset is heel prettig : )
Ik vind hem persoonlijk niet zo heel lekker zitten eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:28 schreef Quore166V6 het volgende:
wireless headset is heel prettig : )
Of dat je spontaan aan het meezingen/neuriën bent, en dat blijft doen als je een game joined in Forza 2quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
DefinatlyAl heb ik hem te vaak op mute staan, nooit zo'n behoefte om met die onverstaanbare 13 jarige schreewpubertjes te praten
ze worden ook snel boos als je een keer perongeluk tegen ze aanknalt als je een spin maaktquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:05 schreef Quore166V6 het volgende:
[..]
Of dat je spontaan aan het meezingen/neuriën bent, en dat blijft doen als je een game joined in Forza 2
Er zijn wel probleen met live alleen weet ik niet of dat nu ook nog is? Maar we krijgen wel een gratis xbla spelletjequote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:20 schreef NeoDweezil het volgende:
zijn er meer mensen met live problemen?
ik zit namelijk wel op live maar kan niks donwloaden op een of andere manier, wou net burnout spelen maar hij kan de update niet downloaden heb ook al op marketplace wat geprobeerd maar da lukte dus ook niet...
En daar gaat het omquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er zijn wel probleen met live alleen weet ik niet of dat nu ook nog is? Maar we krijgen wel een gratis xbla spelletje
Waarschijnlijk zegt MS welke jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:41 schreef NeoDweezil het volgende:
ja maar is dat een game naar keuze dan of zeggen hun welke
had je wat anders verwacht dan ?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:52 schreef NeoDweezil het volgende:
nou lekker dan, dus vette kans dat je em al hebt of dat et een klotespel is
Dat heb ik ook. Alle downloads gaan tot 99% en dan staat er " Can't download blabla".quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:20 schreef NeoDweezil het volgende:
zijn er meer mensen met live problemen?
ik zit namelijk wel op live maar kan niks donwloaden op een of andere manier, wou net burnout spelen maar hij kan de update niet downloaden heb ook al op marketplace wat geprobeerd maar da lukte dus ook niet...
Nee, ontslag genomenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:16 schreef MMaRsu het volgende:
Je bent ontslagen?
Nou ik vind het maar klote service grmbl
Superspelquote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:05 schreef markthemen het volgende:
gister bij MM utrecht pgr4 voor 44 euro'tjes opgepikt.. kon em niet laten liggen voor die prijs
verkeerde nr? of nog beter: fax nrquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:08 schreef Coam het volgende:
Verdorie, waarom krijg ik steeds de in gesprek toon als ik support probeer te bellen! Ze horen me toch in de wacht te zetten?
gelukkig dan ben ik niet de enige heb net alles getest, en alles doet het maar dus duidelijk niet....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:28 schreef ach het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Alle downloads gaan tot 99% en dan staat er " Can't download blabla"..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |