Maar dit geldt (zoals door MS afgesproken) vanaf het moment als de garantietermijn is verstreken neem ik aan?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Oja, en de MS helpdesk vergoed de 360 niet meer, wat de schade ook is, dus ook een RRoD moet je 75,- voor betalen.
Nee vanaf 1 jan 2008quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar dit geldt (zoals door MS afgesproken) vanaf het moment als de garantietermijn is verstreken neem ik aan?
ga je tijd nuttig besteden met het zoeken naar ninja gaiden 2 info en mediaquote:
Grapjas, dat is onmogelijk, je hebt garantie op een goedwerkend product, en de RROD hoort daar ook bij.quote:
Jij zou mij eens wat vaker moeten geloven Jorgen zou goed voor je zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ga je tijd nuttig besteden met het zoeken naar ninja gaiden 2 info en media
i.p.v hem te geloven
dan moet je ook wat nuttigs zeggen , ipv two worlds prezenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij zou mij eens wat vaker moeten geloven Jorgen zou goed voor je zijn.
Cyb heb jij de Dark Messiah of Might and Magic: Elements demo al geheckt? Die is ook erg tof en dat ga jij ook vinden.
RROD is 3 jaar, al het andere 2 jaarquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:55 schreef appelsjap het volgende:
Heb je nou 2 jaar of 3 jaar garantie op je 360? Een vriend van me heeft de 360, hij kreeg de RROD en belde Microsoft, ze zeiden dat zijn garantie verlopen was, 2 jaar en 2 weken. Hij kreeg dus geen nieuwe. Maar overal op internet lees ik dat Microsoft teh garantie had opgeschroefd naar 3 jaar.
Is weinig reden voor gezien de reviews van de PC versie.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Cyb heb jij de Dark Messiah of Might and Magic: Elements demo al geheckt? Die is ook erg tof en dat ga jij ook vinden.
Definatlyquote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:28 schreef Quore166V6 het volgende:
wireless headset is heel prettig : )
Ik vind hem persoonlijk niet zo heel lekker zitten eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:28 schreef Quore166V6 het volgende:
wireless headset is heel prettig : )
Of dat je spontaan aan het meezingen/neuriën bent, en dat blijft doen als je een game joined in Forza 2quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
DefinatlyAl heb ik hem te vaak op mute staan, nooit zo'n behoefte om met die onverstaanbare 13 jarige schreewpubertjes te praten
ze worden ook snel boos als je een keer perongeluk tegen ze aanknalt als je een spin maaktquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:05 schreef Quore166V6 het volgende:
[..]
Of dat je spontaan aan het meezingen/neuriën bent, en dat blijft doen als je een game joined in Forza 2
Er zijn wel probleen met live alleen weet ik niet of dat nu ook nog is? Maar we krijgen wel een gratis xbla spelletjequote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:20 schreef NeoDweezil het volgende:
zijn er meer mensen met live problemen?
ik zit namelijk wel op live maar kan niks donwloaden op een of andere manier, wou net burnout spelen maar hij kan de update niet downloaden heb ook al op marketplace wat geprobeerd maar da lukte dus ook niet...
En daar gaat het omquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er zijn wel probleen met live alleen weet ik niet of dat nu ook nog is? Maar we krijgen wel een gratis xbla spelletje
Waarschijnlijk zegt MS welke jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:41 schreef NeoDweezil het volgende:
ja maar is dat een game naar keuze dan of zeggen hun welke
had je wat anders verwacht dan ?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:52 schreef NeoDweezil het volgende:
nou lekker dan, dus vette kans dat je em al hebt of dat et een klotespel is
Dat heb ik ook. Alle downloads gaan tot 99% en dan staat er " Can't download blabla".quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:20 schreef NeoDweezil het volgende:
zijn er meer mensen met live problemen?
ik zit namelijk wel op live maar kan niks donwloaden op een of andere manier, wou net burnout spelen maar hij kan de update niet downloaden heb ook al op marketplace wat geprobeerd maar da lukte dus ook niet...
Nee, ontslag genomenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:16 schreef MMaRsu het volgende:
Je bent ontslagen?
Nou ik vind het maar klote service grmbl
Superspelquote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:05 schreef markthemen het volgende:
gister bij MM utrecht pgr4 voor 44 euro'tjes opgepikt.. kon em niet laten liggen voor die prijs
verkeerde nr? of nog beter: fax nrquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:08 schreef Coam het volgende:
Verdorie, waarom krijg ik steeds de in gesprek toon als ik support probeer te bellen! Ze horen me toch in de wacht te zetten?
gelukkig dan ben ik niet de enige heb net alles getest, en alles doet het maar dus duidelijk niet....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:28 schreef ach het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Alle downloads gaan tot 99% en dan staat er " Can't download blabla"..
Mja, maar wat zeggen die? Het heeft immers niet aan hun product gelegen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:39 schreef MMaRsu het volgende:
Kzou ff met de distributeur van de game bellen..
Hier ook, krijg haast geen connectie tot een room ofzoquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:07 schreef Quore166V6 het volgende:
Alleen het live gebeuren met PGR4 ondervindt hier wat problemen
Hebben die standaard modems van Alice dat uberhaubt ...quote:
bron : http://www.news.com/8301-13860_3-9840766-56.html?tag=nefd.topquote:Microsoft now faces a lawsuit over recent problems with its Xbox Live online gaming service.
Three Texas residents filed a lawsuit Friday on behalf of themselves and others who have had trouble connecting to Xbox Live in recent weeks.
The suit, filed in U.S. District Court in Houston, claims Microsoft's outages represent a breach of contract and negligent misrepresentation for which the software maker is liable. The suit doesn't claim specific damages, but notes the amount is in excess of $5 million.
In the suit, the plaintiffs allege that Microsoft should have known strong holiday sales would tax its servers. "Microsoft knew the increase in subscriptions would increase game-play on its servers, yet failed to provide adequate access and service to Xbox Live and its subscribers."
Microsoft has apologized for the outage and said it would allow Xbox live subscribers to download a free game.
A Microsoft representative was not immediately available for comment.
Believe...quote:
only in americaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
bron : http://www.news.com/8301-13860_3-9840766-56.html?tag=nefd.top
dit is toch gewoon te triest voor woorden dat je MS aan gaat klagen omdat je je kut speletje niet kan spelen online
Ja dat was echt goed nieuws van Warner Bros,quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:08 schreef DooD het volgende:
Ja MS gaat wel een ultimate uitbrengen met ingebouwde HD-DVD drive, net nu Warner brothers besloten heeft Blu-Ray exclusief te gaan. Denk niet dat ze op dat paard willen wedden bij MS, zeker niet nu de eerste geruchten al opduiken dat ze binnenkort gaan stoppen met de HD-DVD addon.
Of MS moet zelfmoord neigingen hebben.
Ach who cares. Ik heb toch beidequote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja dat was echt goed nieuws van Warner Bros,![]()
Blue Ray for the win.
Xbox Live kampt wederom met problemenquote:
Als het nog ff duurt krijgen we een jaar lang gratis xbla gamesquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:40 schreef DarkShine het volgende:
Straks word de XBLA game nog zo'n oude game van 1200 punten
xbox live arcade games zijn een vervuiling voor je Played Games lijstquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:45 schreef DarkShine het volgende:
Niet getreurd, we krijgen een XBLA game als Live gefixed is.
Zodra de XBLA game bekend is een gratis voor download klaar staat zal Live er wel weer uitvliegen door de hoge downloadrate.
Trail games wel full xbla spellen niet want sommige zjn tofquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:00 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
xbox live arcade games zijn een vervuiling voor je Played Games lijst
nahh dan krijgen we gewoon xbox classics gratisquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als het nog ff duurt krijgen we een jaar lang gratis xbla games
Had 'm nog niet gezienquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb dat ook gezien ali, ziet er goed uit
microsoft nog een keer opbellen, door het gebrek van HUN machine, is jouw spel verneukt...een fout waarbij hun machine in gebreken is, niet het spel...je moet gewoon meer zeiken bij ze...hoe meer je zeikt, hoe mee rje voor elkaar krijgt...in amerika mag je op zn moment ze aanklagen en om miljoenen vragenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:03 schreef Coam het volgende:
[..]
Mja, maar wat zeggen die? Het heeft immers niet aan hun product gelegen.
Dat mag hier ookquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:31 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
microsoft nog een keer opbellen, door het gebrek van HUN machine, is jouw spel verneukt...een fout waarbij hun machine in gebreken is, niet het spel...je moet gewoon meer zeiken bij ze...hoe meer je zeikt, hoe mee rje voor elkaar krijgt...in amerika mag je op zn moment ze aanklagen en om miljoenen vragen :')
nee i know...maar als je ziet hoe die amerikanen het doen (nu dus om live...5miljoen dollar)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat mag hier ookMaar het gaat je daar en ook hier niet lukken
Helaas is dat een droomwereld jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:19 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
nee i know...maar als je ziet hoe die amerikanen het doen (nu dus om live...5miljoen dollar)
gaat nergens om, ze moeten overal de regels zo maken zodat er echt geen enkel gaatje in te vinden is...
maar het is gewoon belachelijk dat wanneer een bedrijf een product levert, deze niet naar behoren werkt en daardoor spullen kapot gemaakt (waar het noujuist bij hoort te werken) niet vergoed...maak dan gewoon in 1x een degelijk product en wees anders wel zo'n grote jongen om het te vergoeden. En dat geldt dan ook voor alles wat mij betreft
maar ja...dat gebeurd alleen in mijn droomwereld
M$ zou toch niet zo stom zijn om nog een extra model uit te brengen? Het is nu al verwarrend genoeg.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:08 schreef DooD het volgende:
Ja MS gaat wel een ultimate uitbrengen met ingebouwde HD-DVD drive, net nu Warner brothers besloten heeft Blu-Ray exclusief te gaan. Denk niet dat ze op dat paard willen wedden bij MS, zeker niet nu de eerste geruchten al opduiken dat ze binnenkort gaan stoppen met de HD-DVD addon.
Of MS moet zelfmoord neigingen hebben.
Ik vind het alleen belachelijk dat de Silver leden ook een gratis XBLA game krijgen..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:45 schreef DarkShine het volgende:
Niet getreurd, we krijgen een XBLA game als Live gefixed is.
Zodra de XBLA game bekend is een gratis voor download klaar staat zal Live er wel weer uitvliegen door de hoge downloadrate.
Wat boeit jou het nou wat andere mensen wel of niet krijgen, het gaat er toch om wat je zelf wel of niet krijgt? Als je je nou echt over zoiets stoms druk gaat maken...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik vind het alleen belachelijk dat de Silver leden ook een gratis XBLA game krijgen..
Diegene die voor de service betalen wat niet werkt horen vergoeding te krijgen, niet de mensen die er te beroerd zijn voor te betalen.
Omdat ik betaal voor xbox live en al een week of 2 problemen heb om live te komen misschien?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat boeit jou het nou wat andere mensen wel of niet krijgen, het gaat er toch om wat je zelf wel of niet krijgt? Als je je nou echt over zoiets stoms druk gaat maken...
Geef de betalende leden dat 2 XBLA games, kost MS toch niet echt veel.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik vind het alleen belachelijk dat de Silver leden ook een gratis XBLA game krijgen..
Diegene die voor de service betalen wat niet werkt horen vergoeding te krijgen, niet de mensen die er te beroerd zijn voor te betalen.
Dat dacht jij.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Geef de betalende leden dat 2 XBLA games, kost MS toch niet echt veel.
Volgens mij hebben die toch precies dezelfde problemen met die updates dan hoor. Dus ik snap nog steeds niet waarom jij je druk zou moeten maken over wat anderen wel of niet krijgen. Zolang je zelf compensatie krijgt omdat je er onder geleden hebt is het toch prima? Het is niet dat MS er achteraf iets anders aan kan doen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Omdat ik betaal voor xbox live en al een week of 2 problemen heb om live te komen misschien?
Ik zie soms mijn dashboard niet, vanmiddag wou ik online spelen met uno, was er een update voor.. jammer alleen dat de update server eruit lag.
Crackdown erin, Ook een update voor.. zelfde probleem.
Ik kan gewoon amper online komen, en ik betaal voor die service.
Nu kunnen mensen die niks bijdragen ook gewoon gratis gamen, terwijl hun geen reden hebben om te zeiken of om vergoeding te vragen.
geld terug voor 2 weken ? gierigaard dat is 2 euro 30quote:Op zondag 6 januari 2008 00:10 schreef Leonos het volgende:
En ik wil trouwens helemaal geen XBLA games.
Ik wil gewoon mijn tijd terug. Als mijn wc-papier niet naar behoren werkt ga ik het ook niet ruilen voor tampons.
Waar zie je geld staan?quote:Op zondag 6 januari 2008 00:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
geld terug voor 2 weken ? gierigaard dat is 2 euro 30
quote:Op zondag 6 januari 2008 00:25 schreef Leonos het volgende:
[..]
Waar zie je geld staan?
Ik wil gewoon dat de tijd die het down was erbij opgeteld word.
ik denk dat dat mij op het idee brachtquote:En ik wil trouwens helemaal geen XBLA games.
Ik wil gewoon mijn tijd terug.
4,358 met 11 games niet zo gek veel vind ik zelfquote:Op zondag 6 januari 2008 01:19 schreef Matje-1989 het volgende:
Mag ik vragen hoeveel punten ( achievments ) jullie op
je Xbox 360 hebben gehaald tot nu toe?
Ik speel nooit online, heb maar 5 spellen gespeeld en heb dan ook
maar 810 punten
ik zit pas op de helft met de achievements , en moet ook nog meer dan genoeg auto'squote:Op zondag 6 januari 2008 01:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben topic over Forza 2 kwijt, Dus maar hier.
Eerst eens gekeken hoeveel uur ik nou echt gespeeld heb:
77 uur offline
23 uur online
Precies 100 uur Forza Motorsport 2 gespeeld _/-\o_ , en jullie ?
En de laatste 30 dagen heb ik geen Forza 2 gespeeld
Ik heb net mijn uitgeprinte lijst met auto's bekeken, en vergeleken met de auto's die ik nog moet kopen in het spel. Ik kom tot de conclusie dat ik nog 51 auto's moet kopen om ALLE auto's te hebben die sinds de release in de game zitten.
En hoeveel auto's moeten jullie nog hebben ?
Daarnaast moet ik alleen nog 4 race's spelen om ALLE races die in Forza Motorsport 2 zitten uitgespeeld te hebben,
Wie van jullie heeft al de 1000/1000 gamescore ?
Echt respect. _/-\o_
Blijft toch echt een leuke race game, al is die als je te veel achter elkaar speelt misschien wel een klein beetje saai,
Maar toch zie ik nog genoeg uitdaging om na 100 uur nog te racen.
En heb nog de December Race Pack + Road America baan gekocht, had toch nog wat punten over dus.
Hoe kun je iets compenseren dat gratis is? niet.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die toch precies dezelfde problemen met die updates dan hoor. Dus ik snap nog steeds niet waarom jij je druk zou moeten maken over wat anderen wel of niet krijgen. Zolang je zelf compensatie krijgt omdat je er onder geleden hebt is het toch prima? Het is niet dat MS er achteraf iets anders aan kan doen.
46 Game(s) Playedquote:Op zondag 6 januari 2008 02:12 schreef Wessiej het volgende:
14.000 (ongeveer) waar ik er 87.000 kon hebben
Zoals gezegd, dan geven ze Gold maar 2 XBLA games of een Classic ipv een XBLA.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hoe kun je iets compenseren dat gratis is? niet.
Ik betaal voor die service, ik wil compensatie en gun het die andere mensen niet.
De scheidslijn tussen Silver en Gold is al zo klein, ze maken het alleen maar kleiner zo.
die heeft dus een omgebouwde of hij is miljonairquote:Op zondag 6 januari 2008 11:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
46 Game(s) Played
11973 of 41920 Gamerscore
Wesiej, heb je 90 games gespeeld dan ?
Ik moet nog 0 auto's en heb een 970/1000 score. De 1.000.000 online heb ik nog niet gehaald. Dat is op zich niet zo'n groot probleem. Dat gaat wel lukken, maar ik wil nu andere games ff spelenquote:Op zondag 6 januari 2008 01:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben topic over Forza 2 kwijt, Dus maar hier.
Eerst eens gekeken hoeveel uur ik nou echt gespeeld heb:
77 uur offline
23 uur online
Precies 100 uur Forza Motorsport 2 gespeeld _/-\o_ , en jullie ?
En de laatste 30 dagen heb ik geen Forza 2 gespeeld
Ik heb net mijn uitgeprinte lijst met auto's bekeken, en vergeleken met de auto's die ik nog moet kopen in het spel. Ik kom tot de conclusie dat ik nog 51 auto's moet kopen om ALLE auto's te hebben die sinds de release in de game zitten.
En hoeveel auto's moeten jullie nog hebben ?
Daarnaast moet ik alleen nog 4 race's spelen om ALLE races die in Forza Motorsport 2 zitten uitgespeeld te hebben,
Wie van jullie heeft al de 1000/1000 gamescore ?
Echt respect. _/-\o_
Blijft toch echt een leuke race game, al is die als je te veel achter elkaar speelt misschien wel een klein beetje saai,
Maar toch zie ik nog genoeg uitdaging om na 100 uur nog te racen.
En heb nog de December Race Pack + Road America baan gekocht, had toch nog wat punten over dus.
Of hij wisselt de games uit met vrienden/bekenden.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:16 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
die heeft dus een omgebouwde of hij is miljonair
Sowieso is het makkelijk gezegd : "Maar Zilver leden hebben er ook last van gehad!"quote:Op zondag 6 januari 2008 12:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zoals gezegd, dan geven ze Gold maar 2 XBLA games of een Classic ipv een XBLA.
Hoezo? Je kan ook games lenen...quote:Op zondag 6 januari 2008 12:16 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
die heeft dus een omgebouwde of hij is miljonair
chatten met vrienden etc, belangrijk hoor!quote:Op zondag 6 januari 2008 12:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Sowieso is het makkelijk gezegd : "Maar Zilver leden hebben er ook last van gehad!"
Wat konden hun niet doen dan? online spelen?
Marketplace, en trouwens..quote:Op zondag 6 januari 2008 12:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Sowieso is het makkelijk gezegd : "Maar Zilver leden hebben er ook last van gehad!"
Wat een die-hard gamers..quote:Op zondag 6 januari 2008 12:44 schreef AQuila360 het volgende:
112 game(s) gespeeld
20925 van 59905 gamerscore
Staan ook tering veel trails tussen uiteraard!
mag ik wat credits van jou ?quote:Op zondag 6 januari 2008 12:24 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik moet nog 0 auto's en heb een 970/1000 score. De 1.000.000 online heb ik nog niet gehaald. Dat is op zich niet zo'n groot probleem. Dat gaat wel lukken, maar ik wil nu andere games ff spelen
Die moet je kopen van hemquote:
Zoveel heb ik er niet hoorquote:Op zondag 6 januari 2008 13:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die moet je kopen van hem10 euro per 1000 credits
Ik weet niet wat je bedoelt dus zal het een custom game zijn.. deze kun je downloaden, de map en het spel.. vervolgens opstarten en vrienden uitnodigen.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:29 schreef Simsfan88 het volgende:
Even snel een vraagje over Halo 3 online. Via welke mode kan ik Infection (dus met die zombies spelen)? Is dat gewoon Social Skirmish ofzo?
Demo's downloaden, berichten versturen, recoveren, noem maar op.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Map en spel downloaden? Infection is gewoon een standaard mod/mode in Halo 3 hoor... en inderdaad (en helaas) alleen via Custom Games beschikbaar. Wel jammer dat het niet via matchmaking kan, zou makkelijk mogelijk moeten zijn.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt dus zal het een custom game zijn.. deze kun je downloaden, de map en het spel.. vervolgens opstarten en vrienden uitnodigen.
Heuh, ik heb je niet gezienquote:Op zondag 6 januari 2008 19:14 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik moet belasting betalen voor vuurwerk vandalisme, ik heb helemaal niets gesloopt en moet gewoon dokken:----------------(
btw, je zat in mn match ijsmeis, het was weer legendarisch
quote:Zondag 06 januari 2008 - Vandaag liet Rockstar Games aan Cynamite weten dat we binnenkort een vierde trailer van Grand Theft Auto IV mogen verwachten. De trailer zal, net zoals de vorige trailers, niet beschikken over in-game beeldmateriaal. In-game beelden zullen pas na de vierde trailer worden vrijgegeven.
Een releasedatum voor deze vierde trailer is nog niet vrijgegeven. Momenteel gaan we er vanuit dat we in april 2008 aan de slag kunnen met Niko Bellić, het hoofdpersonage in Grand Theft Auto IV.
Met meer RROD problemenquote:Op zondag 6 januari 2008 20:47 schreef AQuila360 het volgende:
Microsoft bezig met game voor next-gen Xbox
Gerucht | 6 januari 2008 - In de laatste editie van het gamesmagazine Electronic Gaming Monthly (EGM) staat het gerucht dat Microsoft al bezig zou zijn met een geheim first party vervolg voor haar volgende Xbox console. Volgens het blad zou de game oorspronkelijk voor de Xbox 360 staan gepland, maar heeft men deze verschoven naar de volgende Xbox console.
Natuurlijk is het niet raar dat een game al enkele jaren voor de lancering van een nieuwe console in ontwikkeling is, maar wellicht duidt dit erop dat de nieuwe Xbox al een stuk sneller zou kunnen verschijnen dan dat er verwacht wordt. Om welke game het precies gaat is nog volkomen onduidelijk.
Insidegamer
Vergeet de 360 Ultimate! De xbox 720 komt er al haast aan
En een Blu-ray spelerquote:
waarom altijd 720 ? , de 420 of 480 lijkt mij een stuk lochischerquote:Op zondag 6 januari 2008 20:47 schreef AQuila360 het volgende:
Microsoft bezig met game voor next-gen Xbox
Gerucht | 6 januari 2008 - In de laatste editie van het gamesmagazine Electronic Gaming Monthly (EGM) staat het gerucht dat Microsoft al bezig zou zijn met een geheim first party vervolg voor haar volgende Xbox console. Volgens het blad zou de game oorspronkelijk voor de Xbox 360 staan gepland, maar heeft men deze verschoven naar de volgende Xbox console.
Natuurlijk is het niet raar dat een game al enkele jaren voor de lancering van een nieuwe console in ontwikkeling is, maar wellicht duidt dit erop dat de nieuwe Xbox al een stuk sneller zou kunnen verschijnen dan dat er verwacht wordt. Om welke game het precies gaat is nog volkomen onduidelijk.
Insidegamer
Vergeet de 360 Ultimate! De xbox 720 komt er al haast aan
Okeequote:Op zondag 6 januari 2008 19:13 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Map en spel downloaden? Infection is gewoon een standaard mod/mode in Halo 3 hoor... en inderdaad (en helaas) alleen via Custom Games beschikbaar. Wel jammer dat het niet via matchmaking kan, zou makkelijk mogelijk moeten zijn.
en sony maakt ook een ps7 na een ps3 ? 0.Oquote:Op maandag 7 januari 2008 00:58 schreef Scarface2004 het volgende:
omdat 360+360, 720 is.
Waarom 420 of 480 dan ? daar zie ik geen logica in.
mhee vind het niet gek dat live er uitlag als er 10 mill mensen online willenquote:President of Entertainment & Devices Division Robbie Bach offered some encouragement to Xbox fanboys distraught over Nintendo's newfound dominance in hardware sales. Despite being surpassed by Wii in console sales in '07, Xbox 360 managed to sell more software. In fact, Microsoft raked in $3.5 billion in the U.S. through November of last year with the 360. According to Bach, that is a billion dollars more than the Wii pulled in.
Bach said he expects Microsoft's mega-machine to enjoy "the biggest year ever videogame history" in 2008. This could well be true. Xbox Live has now tallied more than 10 million subscribers and did so six months faster than Microsoft expected. The unexpected spike in subscribers is what led to Xbox Live connectivity issues through the holidays.
Sadly, no major announcements were made at during the keynote address.
Dat is wereldwijd he, ga er maar vanuit dat een derde van de mensen slaapt, dus dat is dan nog 6,6 mil en van die 6,6 mil zit door de weeks de helft op zijn werk, dus pak nog 3,3 mil. Van de 3,3 mil mensen die op live kunnen zitten, zitten er heel optimistich misschien 25% achter hun xbox. Dit zou dan iets van 825.000 mensen zijn. Niet dat dit niet nog steeds ongelofelijk veel mensen zijn maar tochquote:Op maandag 7 januari 2008 09:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mhee vind het niet gek dat live er uitlag als er 10 mill mensen online willen
ja ja zal wel niet allemaal tegelijk zijn , maar als er 7 mill online zijn tegelijk ligt die ook wel plat
Opquote:Op maandag 7 januari 2008 11:15 schreef linebear het volgende:
hoe up-to-date is fok !?
[ afbeelding ]
Incl. sidequest een 100 uur+ en dan met vrij rondlopen kan je er nog 100 bij optellen, en ja het is het zeker waard.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:22 schreef Gupje het volgende:
Is Oblivion de moeite waard om uit te spelen en hoe lang doe je daar ongeveer over?
http://profile.mygamercard.net/DarkShine1982quote:Op maandag 7 januari 2008 11:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Darkshine wat zijn jou games ?
FIFA 08 is wel een aanrader voor je, demo al gespeeld er van ?quote:Op maandag 7 januari 2008 12:09 schreef DarkShine het volgende:
Waarom zou ik een game kopen die ik toch niet echt leuk vind en hem zo kan lenen van kameraden als ik hem wil spelen?
Verder game ik voor de fun en niet om te patsen met de nieuwste games en consoles.
moet hem nog steeds uitspelen, maar die crap vampier shit heb ik nu...tijdens mijn afstudeerstage maar weer eens oblivion spelen ^^quote:Op maandag 7 januari 2008 11:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Incl. sidequest een 100 uur+ en dan met vrij rondlopen kan je er nog 100 bij optellen, en ja het is het zeker waard.
Dat was ik ook meteen. Heb op het begin nog moeite gedaan om een cure te vinden maar als je vampier bent heb je best veel voordelen. Af en toe snachts een zwerver bijten zodat je overdag 'normaal'kan leven en het probleem is opgelost.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:50 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
moet hem nog steeds uitspelen, maar die crap vampier shit heb ik nu...tijdens mijn afstudeerstage maar weer eens oblivion spelen ^^
oh ja, daar heb ik nog een hele leuke bug in gevondenquote:Op maandag 7 januari 2008 12:50 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
moet hem nog steeds uitspelen, maar die crap vampier shit heb ik nu...tijdens mijn afstudeerstage maar weer eens oblivion spelen ^^
2008 wordt het jaar waarin ik dit soort onoriginele 13-in-een-dozijn meuk laat liggen.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:54 schreef Cyberia18 het volgende:
RBS Vegas II
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Demo van zowel Fifa08 alsook PES08. Als ik er een haal is het PES08!quote:Op maandag 7 januari 2008 12:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
FIFA 08 is wel een aanrader voor je, demo al gespeeld er van ?
Als het spel daadwerkelijk in maart in de winkels ligt laat ik het spel mooi daar liggen. Bad Company en Hell's Highway genieten duidelijk mijn voorkeur.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
2008 wordt het jaar waarin ik dit soort onoriginele 13-in-een-dozijn meuk laat liggen.
Eerste twee levels SP.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoeveel uurtjes heb je so far gestopt in het spel dan?
Fifa 08 is zoveel beter dan PES 2008, en dat zeg ik als Pro Evo fan.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Demo van zowel Fifa08 alsook PES08. Als ik er een haal is het PES08!
Helemaal mee eens, vooral onlinequote:Op maandag 7 januari 2008 13:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Fifa 08 is zoveel beter dan PES 2008, en dat zeg ik als Pro Evo fan.
Eerste helft van All Ghillied Upquote:Op maandag 7 januari 2008 13:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Eerste twee levels SP hmmm.... die stellen geen drol voor met wat je nog te wachten staat ( All Ghillied Up is het absolute hoogtepunt). Maarja ik kan me voorstellen dat je even een tussenstop wilt maken met al die shooters dit jaar.
Helaas heb ik deel 1 nooit gespeeld. Maar deel 2 ga ik toch zeker wel kopen.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:54 schreef Cyberia18 het volgende:
RBS Vegas II
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 januari 2008 13:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Eerste helft van All Ghillied Up
Tweede helft van All Ghillied Up
had je in 2007 al moeten doenquote:Op maandag 7 januari 2008 12:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
2008 wordt het jaar waarin ik dit soort onoriginele 13-in-een-dozijn meuk laat liggen.
Nou dan ga ik hem spelen.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:50 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
Deel 3?quote:Op maandag 7 januari 2008 13:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Helaas heb ik deel 1 nooit gespeeld. Maar deel 2 ga ik toch zeker wel kopen.
Online was deel 3 echt gaaf.
Rainbow six 3 zal die wel bedoelen! die was idd tofquote:
Na ahquote:Op maandag 7 januari 2008 15:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Rainbow Six 3 jaEvenals Ghost Recon 2
Helaas hebben ze van de laatst genoemde serie twee rukgames uitgebracht op de next gen systems
Daar sluit ik me wel bij aanquote:Op maandag 7 januari 2008 15:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Nouja laat ik het zo zeggen. SP was vermakelijk, MP was gewoon stront.
Ik ga hem zeker even downloaden en proberenquote:Op maandag 7 januari 2008 15:52 schreef SocialDisorder het volgende:
Morgen demo van The ClubIk kan alvast verklappen dat het best een toffe game is. Ik vond de demo iig erg fijn
Ja man,quote:Op maandag 7 januari 2008 15:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Rainbow Six 3 jaEvenals Ghost Recon 2
Helaas hebben ze van de laatst genoemde serie twee rukgames uitgebracht op de next gen systems
Bij de epiloog op Veteran haken de meesten af denk ikquote:Op maandag 7 januari 2008 13:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De echte pussy's haken natuurlijk eerder af
Sommige mensen haken al op normal afquote:Op maandag 7 januari 2008 17:08 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Bij de epiloog op Veteran haken de meesten af denk ik
je kabel is niet goed aangeslotenquote:Op maandag 7 januari 2008 17:52 schreef Elocyp het volgende:
Wat is er mis met mn xbox als er vier rode lampjes knipperen? Drie knipperende lampjes is geloof ik de red ring of death, maar wat is dit dan?
Nogal jaquote:Op maandag 7 januari 2008 17:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
je kabel is niet goed aangesloten
wel erg knulig zeg
Kerel al aan het huilenquote:
Ja, écht hè!quote:
blijkbaar geen anime fan , anders wist je dat dat overdreven haar zo ongeveer normaal is met animequote:Op maandag 7 januari 2008 18:44 schreef Rossdale het volgende:
Die hebben allemaal wel heel erg puntig haar, behalve die kale dan
Kansjongere uit Slotervaart hebben nog meer kansen dan NFS Pro Streetquote:Op maandag 7 januari 2008 18:17 schreef AQuila360 het volgende:
NFS Pro Street valt een dezer dagen op de mat
Wou het toch nog een kans geven
Wireless headset en chatpad: geen probleem!quote:Op maandag 7 januari 2008 19:25 schreef Quore166V6 het volgende:
Trouwens, iemand een idee of dat messenger pad werkt icm de wireless headset??
Dit vraag ik omdat er wederom een headset (wired) wordt bijgeleverd...
Heb wel gelezen dat zodra je een wireless en wired will gebruiken, de wired voorrang krijgt
Waarschijnlijk heb je wel gelijk iddquote:Op maandag 7 januari 2008 19:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kansjongere uit Slotervaart hebben nog meer kansen dan NFS Pro Street
klopt dan is die oranjequote:Op maandag 7 januari 2008 19:34 schreef Seal_force het volgende:
Als je xbox 360 uitstaat dan hoort het lampje van de adapter toch oranje te zijn en als je de power knop indruk moet hij toch groen worden? Of moet hij altijd groen zijn?
Bedoel je wellicht 'kansarme jongeren'?quote:Op maandag 7 januari 2008 19:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kansjongere uit Slotervaart hebben nog meer kansen dan NFS Pro Street
Ga MP spelen.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eerste twee levels SP.
Uurtje of 14 de MP beta gespeeld.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind Call of Duty games erg tof. Alleen trek ik het NU even niet. Het is en blijft toch een beetje een Disneyland attractie met een terroristische setting.
Wtf?quote:Op maandag 7 januari 2008 20:12 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hoe verder je in de SP komt hoe minder de game word.
Er zitten leuke stukken tussen maar ook heel veel garequote:
Vond de Beta totaal niet tofquote:Op maandag 7 januari 2008 20:12 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ga MP spelen.![]()
Vond de SP leuk, maar niet geweldig.
Hoe verder je in de SP komt hoe minder de game word.
Vond die sniper level wel erg sterk.
Maar jij zuigt sowieso ballen in het spelquote:Op maandag 7 januari 2008 20:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er zitten leuke stukken tussen maar ook heel veel gare
deze ook nietquote:Op maandag 7 januari 2008 20:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar jij zuigt sowieso ballen in het spel
Toegegeven zitten er een twee- of drietal mindere missies, de kwaliteit van de SP blijft grotendeels toch echt wel behouden. De intensiteit is vanaf begin tot eind meer dan voldoende aanwezig en een achtbaantrip die ik zelf nooit zal vergeten.
Dat ben ik met je eens Cyb! Er zaten echt super toffe stukken in en ik vond vooral dat schieten uit dat vliegtuig echt super vet gedaan. Het eerst gedeelte van die sniper missie is ook erg tof en sfeervol.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar jij zuigt sowieso ballen in het spel
Toegegeven zitten er een twee- of drietal mindere missies, de kwaliteit van de SP blijft grotendeels toch echt wel behouden. De intensiteit is vanaf begin tot eind meer dan voldoende aanwezig en een achtbaantrip die ik zelf nooit zal vergeten.
interesant is het niet neequote:Op maandag 7 januari 2008 22:17 schreef Wouter2006 het volgende:
dat rainbow six gedoe blijft ook maar doorgaan, bah.
quote:
Ik ook ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben ook erg benieuwd waar
Heb eergisteren Vegas gekochtquote:Op maandag 7 januari 2008 13:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Helaas heb ik deel 1 nooit gespeeld. Maar deel 2 ga ik toch zeker wel kopen.
Online was deel 3 echt gaaf.
Ja weet dat die 30 is, maar is zonde van je geld vind ik. over minder dan 2 maanden is het nieuwe deel er, is er geen hond meer online enzolquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:33 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Heb eergisteren Vegas gekocht
Voor 30 euro ofzo. Echt een goed spel hoor
Ik speel bij voorbaat niet online, en deel 2 is een vervolg op 1.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja weet dat die 30 is, maar is zonde van je geld vind ik. over minder dan 2 maanden is het nieuwe deel er, is er geen hond meer online enzol
Oke dan, SP interesseert mij niet meer . speel echt 90 procent online tegenwoordigquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:40 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik speel bij voorbaat niet online, en deel 2 is een vervolg op 1.
Dus het verhaal is wel lekker om door te spelen..
Voor de komende maanden heb ik maar 2 spellen die ik ga kopen
GTA IV
en
Rainbow Six Las vegas II
de vanish in cosmoworld yokohama ( japan )quote:Op maandag 7 januari 2008 23:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]!
Welke is dat en waaaaarrrr staat die?
Dat zijn tenminste leuke achievementsquote:Op dinsdag 8 januari 2008 07:40 schreef Scarface2004 het volgende:
Battlefield : Bad Company Dev. Diary
1 Achievement al bekend : Destroy 20 Buildings - 15 G
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Battlefield: Bad Company
BIA: Hell's Highway
Oude Dreamcast game die ze op XBLA uitbrengen, maar nu met HD graphics. Is wel iets voor jou. In de kern is het een simpele shooter, maar muziek (trance/house) speelt een grote rol en het ziet er allemaal redelijk psychedelisch uit.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:54 schreef Bastard het volgende:
Rez HD?
Metal Slug 3 trouwens al gespeeld? Wat een fantastische game is datquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:23 schreef Bastard het volgende:
Hmm, eerst maar eens de demo spelen dan
Ik ben ook niet zo van de arcade, maar er staan toch een aantal zeer toffe games tussen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:36 schreef Bastard het volgende:
Ook arcade toch? Eerlijk gezegd kijk ik daar niet zo naar... tenzij er eindelijk eens bubble bobble op zou staan.
Pinball is toch ook arcade?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van de arcade, maar er staan toch een aantal zeer toffe games tussen.
Bubble Bobble
Metal Slug 3 is echt kut met inzakkende framerate als er 5+ poppetjes op het scherm zijn en je kan niet schuin omhoog schietenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Metal Slug 3 trouwens al gespeeld? Wat een fantastische game is dat
Die animatiesDie humor
Dat moeilijke
als ik het op de xbox site bekijk alleen de elite.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:07 schreef Svyatagor het volgende:
Vraagje: hebben nieuwe 360's Premium standaard een HDMI aansluiting? En WiFi?
WiFi sowieso niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:07 schreef Svyatagor het volgende:
Vraagje: hebben nieuwe 360's Premium standaard een HDMI aansluiting? En WiFi?
Huh? Dus de Arcade ook? Van de Elite wist ik het wel, maar ik lees hier en daar ook dat de nieuwe premiums ook een HDMI-aansluiting hebben.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
WiFi sowieso niet.
En de Premium juist net niet. De rest wel.
Arcade ook ja (core dus niet hè!)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:01 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Huh? Dus de Arcade ook? Van de Elite wist ik het wel, maar ik lees hier en daar ook dat de nieuwe premiums ook een HDMI-aansluiting hebben.
zoals ik dus al zei; die halo 3 pack heeft weer wel een HDMIquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Arcade ook ja (core dus niet hè!)
En ja, er duiken af en toe wel premiums op, maar dat kunnen ook arcade-systemen zijn met een HDD. Want probeer in Nederland maar eens een Premium te krijgen met HDMI.
Zoals ik al zei, alle versies, behalve de Premium. Een Halo 3 pack noem ik geen Premium.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:18 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
zoals ik dus al zei; die halo 3 pack heeft weer wel een HDMI
echt het is nog krommer dan ik dacht ;/, ik vond dat ze met de ps3 al vaag deden...wel backwards compatible en niet, 20/40/60/80gb etc...maar dit is ook best leuk ^^
Condemned 2 vergetenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Devil May Cry 4
Battlefield: Bad Company
Orange Box
BIA: Hell's Highway
Dit zijn mijn voorlopige aankopen voor in het eerste kwartaal.
Welterusten.
of de halo 3 pack...goedkoopste daarvan is 380 euri (op xboxhome.nl iig)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:28 schreef Svyatagor het volgende:
Hm, balen. Heb ik eindelijk een tv met HDMI, moet ik meteen een luxe xbox kopen... want die Arcade zonder HD lijkt me niks.
HD gamen kan ook prima met de component kabel die er bij zitquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:28 schreef Svyatagor het volgende:
Hm, balen. Heb ik eindelijk een tv met HDMI, moet ik meteen een luxe xbox kopen... want die Arcade zonder HD lijkt me niks.
HDMI is alleen net ff een tikkie mooierquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:06 schreef DJ_ het volgende:
[..]
HD gamen kan ook prima met de component kabel die er bij zit
het is echt geen wereld van verschilquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
HDMI is alleen net ff een tikkie mooier
Lijkt me wel wat ja (desondanks ik deel 1 nog niet heb gespeeld) maar niet voor de volle mep. Een titel die dat wél DUBBEL EN DWARS waard is...quote:
quote:In 2008 the hits will continue to come with exclusives including “Halo Wars,” “Too Human,” “Fable 2,” Alan Wake,” “Splinter Cell: Conviction,” and several exciting yet-to-be-announced titles. Xbox 360 will be home to the next versions of great franchises like Grand Theft Auto and Resident Evil, and we will continue to be the leading choice for sports fans, with the next editions of Madden and FIFA looking and playing better on our platform.
bij sommige tv's is component mooierquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
eternal sonata op full HD met dolby prologic 2 , de sfeerquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb mijn 360 nu met de composite kabel op mijn TV aangsloten en dat ziet er echt waanzinnig uit. Had hem eerst op de de VGA kabel gedaan en dit is vele malen mooier. Kan me niet voorstellen dat het met HDMI nog erg veel scherper kan hoor.
Assassins creed op Full HD is zoooo mooi.
haha ja allicht , je zet er toch wel een reciever tussen he ? daar wordt het geluid een stuk helderder doorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:25 schreef HeatWave het volgende:
Surround setje moet ik nog even aansluiten, Heel veel kabel versleep werk.
Maar het verschil van mijn 24 inch TFT monitor naar de 40 Inch FullHD is wel redelijk te noemen.
Ik kijk nog wel ff wat ik allemaal ga sleutelen, vooralsnog is dit een hele verbeteringquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:34 schreef DJ_ het volgende:
[..]
haha ja allicht , je zet er toch wel een reciever tussen he ? daar wordt het geluid een stuk helderder door
zeker , nu je surround set er nog bij , en een reciever als je er geld voor (over) hebtquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kijk nog wel ff wat ik allemaal ga sleutelen, vooralsnog is dit een hele verbetering.
Maar gamen op zo'n groot scherm is toch wel.
Uiteraard, komt allemaal ook wel nog. Het ding staat er pas sinds Zaterdagquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:22 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zeker , nu je surround set er nog bij , en een reciever als je er geld voor (over) hebt
en je bent klaar
waar heb je hem vandaan ?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, komt allemaal ook wel nog. Het ding staat er pas sinds Zaterdag.
Net tombraider voor 10 euro gekocht, geen supertopper maar best vermakelijk lees ik.
Al moet ik GoW en AC nog uitspelen.
dit ?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:19 schreef AQuila360 het volgende:TR Legends? Die was ok en krijgt het AQuila keurmerk
Dat ziet er wel oke uitquote:
Valt wel mee hoor. Ik ken 2 mensen persoonlijk die de afgelopen maand een premium hebben gekocht met HDMI. De één was inderdaad het Halo3-pakket maar de ander was gewoon een premium met Forza2 en Viva Piñata met ook nog Mass Effect erbij voor ¤ 380,-quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:28 schreef Svyatagor het volgende:
NG2, Lara en GTA4,... zijn ze wel zo'n beetje voor 2008quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:19 schreef gijsje79 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren kregen we enkele nieuwe screenshots te zien van Tomb Raider: Underworld. Underworld is alweer, na Legend en Anniversary, het derde avontuur van Lara Croft op de Xbox 360 Spijtig genoeg is er nog niet zo heel veel informatie beschikbaar over deze nieuwe game maar daar komt vandaag verandering in.
• Het verhaal van Tomb Raider: Underworld zal zich kort na het vorige deel afspelen.
• Volgens Eric Lindstrom, de director van Crystel Dynamics, zal Lara het moeten opnemen tegen de natuur en de wilde wereld. Lara zal de omgevingen beïnvloeden die op hun beurt Lara zullen beïnvloeden.
• Het spel is momenteel in pre-alpha fase dat betekent dus alleen maar dat het grafisch nog mooier kan worden dan op de reeds vrijgegeven screenshots te zien is.
• Xibalba, een Maya mythe, zal in het spel voorkomen.
• Enkele vijanden zoals luipaarden, vleermuizen en "andere mensen" zullen proberen in contact te komen met Xibalba.
• Lara zal voetafdrukken achter laten in de modder en dode mensen of dieren zullen blijven liggen.
• Lara zal op elk gebouw, rots, .. kunnen klimmen zolang ze zichzelf ergens aan kan vasthouden.
• Lara kan meerdere vijanden of dieren tergelijk bestoken met kogels.
• Lara zal kwetsbaarder zijn in dit spel
Tomb Raider Underworld staat momenteel gepland voor een 2008 release op de Xbox 360, PlayStation 3 en PC.
Ben jij niet de man van Juiced 2quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:35 schreef Rossdale het volgende:
Zegt de man die voor de tweede keer zijn kop stoot aan de NFS-steen
Als je je verveelt kun je ook die Fok! gamertag ranking updatenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:36 schreef DarkShine het volgende:
En nog steeds heb ik de XBLA games niet voor het 'aansmeren' van een xbox aan een kameraad...
Hehe, idd een optie. Al kan ik dat ook op 't werk doen morgenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als je je verveelt kun je ook die Fok! gamertag ranking updaten
Naar mijn weten is na het volraken van het eerste topic nooit een tweede gemaakt.quote:
Heb hem ff opgeslagen ook! Je gaat hem nu vaker zienquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:30 schreef Gamedemon het volgende:
The club
Wat een dramatisch slechte demo
Kutgame, slotje
wat heb ik gedaanquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb hem ff opgeslagen ook! Je gaat hem nu vaker zien![]()
Morp je moet ff in het topic dat darkshine wel zal maken je gamertag droppen dan voegt hij je toe!
Als ik voortaan een mooi spel tegenkomen meld ik het hier en komt het keurmerk erbijquote:
Echt, complete nonsens. Vertel mij dan eens waarom HDMI beter beeld zou opleveren dan via component.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Cybjequote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb niet eens de moeite genomen om de demo te checken, laat staan te downloaden
Ze kunnen het maar beter bij PGR houden
Zeker jaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
CybjeGoede vakantie gehad?
Wanneer gaan we weer eens met een grote groep CoD4'en of een ander spel?
Al bekend welke arcade game we gaan krijgen van MS?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeker jaU 2?
En ja we moeten inderdaad maar weer eens gaan CoD4'en jaDe personen van ons vaste groep zijn nu nergens meer te bekennen
Hmmm ik heb nou wel zin in een paar potjes eerlijk gezegd
Net een hele tijd gespeeld zonder problemen. Misschien doe ik zo ook nog even mee danquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeker jaU 2?
En ja we moeten inderdaad maar weer eens gaan CoD4'en jaDe personen van ons vaste groep zijn nu nergens meer te bekennen
Hmmm ik heb nou ook wel zin in een paar potjes eerlijk gezegdMits Xbox Live niet meer met problemen kampt
Nope.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:23 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Al bekend welke arcade game we gaan krijgen van MS?
Nicequote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Net een hele tijd gespeeld zonder problemen. Misschien doe ik zo ook nog even mee dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |