Ik zou honderd euro geven. Mooie lamp hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:35 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind hem echt heel mooi
Is 30 - 50 niet wat weinig, daar zit toch redelijk wat werk in denk ik...
das best een grote margequote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:37 schreef Za-giniipiggu het volgende:
minimaal dusik denk dat het makkelijk rond de 100-500 kan liggen.
Dat zou ik niet eens zo erger vinden..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:48 schreef SteelDogg het volgende:
Ja, gewoon vragen. Straks betaal je teveel voor iets waar hij minder geld voor vroeg
Dan zou je hem alvast niet krijgen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:49 schreef k_man het volgende:
Ik zou geld toe vragen om hem mee te nemen.
En dan die vent, m'n hoofd, wat doe je?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:35 schreef mstx het volgende:
50 cent. En er dan keihard op gaan stampen!!1!1!1
Nee, denk niet dat dat werkt.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:52 schreef SiGNe het volgende:
Wil hij er wel geld voor?
Je kan ook voor een eurootje of 25-40 (ofzo) iets leuks kopen voor die persoon.
Iets met een gedachte erachter bijvoorbeeld.
Als het een persoon is die niet zoveel om geld geeft zou dat heel goed kunnen werken.
Ik vraag helemaal niet wat jij ervan vindt of ervoor zou geven, ik vraag hoeveel hij waard zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:58 schreef r3gi3boy het volgende:
afgrijselijke lamp, imho. Materiaalkosten zou ik 'm teruggeven.
Zou ik ook, doen jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:09 schreef blix het volgende:
Vraag hoeveel uur hij ermee bezig is geweest en wat de materiaal kosten waren en dan geef je materiaalkosten plus x euro per uur
En de kunstenaar van wie de lamp komt zoekt ook op markplaats voor nieuwe kunstobjecten. Komt zijn eigen lamp tegen en dankt "Dat is lekkerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:41 schreef Thorical het volgende:
Misschien iets doms maar, zet hem te koop op marktplaats.
Maak er een leuk verhaaltje om en zie wat de biedingen zijn.
De ene vind hem niets maar een ander geweldig.
Als je hem in een galerie vind dan kost ie 1500 en op de rommelmarkt kan je hem meenemen voor 25¤.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |