Het was een aanzet, hequote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:25 schreef Moonah het volgende:
Oké, pek en veren voor Five!![]()
Maar eerlijk gezegd valt je lijstje me nogal mee, of tegen, wat je wil.
Ah, da's cool! Vind het overigens wel meevallen hoor, qua 'niet-sjiek'.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:34 schreef MUUS het volgende:
toen ze moest slaan playbackte ze: "Mam, ik heb schijt aan de hele wereld!"
'Maling hebben aan' of 'het kan me niets schelen' is iets netter.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:37 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ah, da's cool! Vind het overigens wel meevallen hoor, qua 'niet-sjiek'.
Jouw kind heet Romme?? Zelf verzonnen of is dat bij jullie in de buurt een normale voornaam?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:22 schreef kozakken het volgende:
Jonne loopt hier regelmatig Romme ondersteboven.
Schuldigquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:18 schreef Lishe het volgende:
. Ze heeft uitgebreid ontbeten met koekjes. (Op de bank. voor de tv.)
Nee hoor hier is het "mama deruit buiten is het licht"quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:17 schreef Jelief het volgende:
Is het raar als je kind in je bed zit en roept dat je moet opstaan en moet aankleden???
Och zo erg is dat niet hoor worden ze hard vanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:19 schreef MinderMutsig het volgende:
Kinderen die uit bed sluipen en op de gang gaan liggen om de visite te begluren om vervolgens in slaap te vallen gewoon de hele nacht laten liggen als je ze ontdekt bij het naar bed gaan.
Ik moet zeggen, ik heb het daarna nooit meer gedaan, die ene koude, harde nacht was voldoende om me te genezen.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:22 schreef hestria het volgende:
als mies iets stoms doet roepen van blonde doos, (is dan wel lief kozend)
s'avonds voro het avond eten haar een bakje chips geven zodat ik even rustig kan voorbereiden enz.
Hm, dit lijkt mij pesoonlijk een beetje té onorthodox.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 09:18 schreef MeNicole het volgende:
En als Mikael zo;n dag heeft dat niks goed is en overal om miept laat ik hem ook wel eens goed schrikken zodat ie even vergeet dat ie aan het miepen was!
Ik weet niet welk beeld jij in je hoofd hebt maar Mikael schrikt al als ik een keer mijn stem verhefquote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:37 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hm, dit lijkt mij pesoonlijk een beetje té onorthodox.
Of de batterijen eruit slopen en zeggen dat het 'kapot' is?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:55 schreef snoopy het volgende:
Ik stop ook wel eens speelgoed weg waar ik zwaar geïrriteerd van raak
Nee, de insteek is heel anders. Dat topic ging over wat je je had voorgenomen nooit te doen qua opvoeding. Dit topic gaat over dingen die je niet 'hoort' te doen, maar stiekem toch doet.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:07 schreef Sugar het volgende:
Dit topic heeft flink wat raakvlakken met Vivi's "wat zou je als ouder nooit doen?-topic". Hoewel ik dat wel wat gezelliger vond.
Whehehe....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zeg wel eens "Als je dat en dat doet, slaat papa je he le maal in elkaar".(Ik zeg het op een 'grappige toon')
Van de week in de praxis zit Saskia in zo'n winkelwagentje als we langs een man rijden die schroeven staat uit te zoeken. Type bouwvakker met een ochtendhumeur...
"Papa, als die meneer jou uitlacht sla jij hem he le maal in elkaar he!"
"... euh... voorlopig even geen jetix voor jou"
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:27 schreef Sugar het volgende:
Zoals ik al zei:het heeft heel wat raakvlakken. Ik zei niet dat de insteek hetzelfde was. Er komen dezelfde soort dingen langs.
Ik doe heulemaal niet ongezellig.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:32 schreef Five_Horizons het volgende:
Tja...wat jij wil...., ga hier in elk geval niet ongezellig zitten doen. Ik zit smakelijk te lachen om de verhalen
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |