Bij mij gaat hij naar Celtic.quote:Op maandag 7 januari 2008 02:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Gaat bij jullie Aisatti ook al standaard meteen naar Tottenham?
Als je tottenham niet bent wel ja. Altijd rond de 13 miljoenquote:Op maandag 7 januari 2008 02:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wil graag patch en nieuwe skin er op zetten maar weet niet of het kan..quote:Op maandag 7 januari 2008 02:29 schreef Jodelaar het volgende:
Gaat mijn save game weg als ik de nieuwe patch + een update dat het mooier maakt instaleerd op de computer?
Nee save game gaat niet weg.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:02 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Wil graag patch en nieuwe skin er op zetten maar weet niet of het kan..
Pire had een goedequote:Op maandag 7 januari 2008 15:11 schreef Ordinair het volgende:
Wie heeft er nog een mooie en functionele skin?
Voornamelijk een flinke verbetering in de gameplay. Zo worden er geen duizenden buitenspel goals meer gescoord.. Dat soort dingen.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat verandert er met die patch en kan die ook bij minder legale versies?
Dan moet je even opzoek naar fmloader.exe volgens mijquote:Op maandag 7 januari 2008 16:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij is bij mij bij RC Lens, nu het eerste seizoen nog niet eens afgelopen is, de speler met het hoogste gemiddelde (7.45) en een waarde van 4,1 miljoenquote:Op maandag 7 januari 2008 13:30 schreef Ordinair het volgende:
Torje is geweldig, heb hem zelf nu bij Hearts spelen (waar ik sinds gister mee begonnen ben) en moet ff inkomen maar toen ik hem bij PSG had ballen was hij geweldig.
Met Hearts gaat het nu lekker. Ik wil die club naar de top brengen.
D. Carvalho kun je aan het eind van het eerste seizoen gratis overnemen.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:32 schreef Lyzio het volgende:
Nu moet ik nog een linkermiddenvelder hebben voor max. 9 miljoen...
Jaquote:Op maandag 7 januari 2008 16:20 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Op maandag 7 januari 2008 16:26 schreef Jodelaar het volgende:
In het kader "waar hebben we dat eerder gezien"
[ afbeelding ]
Mbark Boussoufa.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:32 schreef Lyzio het volgende:
Nu moet ik nog een linkermiddenvelder hebben voor max. 9 miljoen...
Nope ik laat em nooit vertrekken..quote:Op maandag 7 januari 2008 02:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
"Bonk Bonk Bonk.. dit is ..quote:Op maandag 7 januari 2008 16:26 schreef Jodelaar het volgende:
In het kader "waar hebben we dat eerder gezien"
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |