Junior van Internacional.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:08 schreef Lyzio het volgende:
FC Groningen heeft Ron Jans ontslagen en Co Adriaanse ervoor terug gehaald
Btw, heeft iemand nog een pareltje van een rechtsmidden op de korrel? De transferprijs mag 11 miljoen euro bedragen. Schaamt u niet!
Gojko Kacar.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:08 schreef Lyzio het volgende:
FC Groningen heeft Ron Jans ontslagen en Co Adriaanse ervoor terug gehaald
Btw, heeft iemand nog een pareltje van een rechtsmidden op de korrel? De transferprijs mag 11 miljoen euro bedragen. Schaamt u niet!
Junior is een regen dus excuses.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:16 schreef Lyzio het volgende:
Kacar vind ik niet. Junior zal er vast in zitten, maar kun je wat specifieker in de naam zijn?
Wat is "regen"?quote:
Een door de computer gegenereerde speler die vrij komt zodra andere spelers in het spel stoppen (De onbestaande nieuwe jeugdspelers die er voor zorgen dat je het spel tot in den eeuwigheid kan spelen)quote:
Er is zo'n jonge roemeen die redelijk goed is ben zijn naam even vergeten ik zal het even opzoekenquote:Op zondag 6 januari 2008 23:16 schreef Lyzio het volgende:
Kacar vind ik niet. Junior zal er vast in zitten, maar kun je wat specifieker in de naam zijn?
Ik speel ook in het Conference Southquote:Op zondag 6 januari 2008 22:37 schreef Prik0 het volgende:
Ik ben een game begonnen met Fisher Athletic uit de conference zuid en het eerste succes is al binnen. Fransico Merida(Het grote Arsenal talent) kom op huurbasis. _0_
Edit:
Nog een paar sterspelers van Arsenal binnen. Volgens mijn scout kunnen ze allemaal mee in de championship.![]()
![]()
Gevonden! Heb erop geboden. De stats waren niet dat je zegt van wow, maar ik vertrouw op julliequote:Op maandag 7 januari 2008 00:01 schreef stefmans het volgende:
[..]
Er is zo'n jonge roemeen die redelijk goed is ben zijn naam even vergeten ik zal het even opzoeken
edit Gabriel Torje.
Bij mij voetbalt ie bij Heraclesquote:Op zondag 6 januari 2008 20:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Lol, ik zit net een beetje rond te kijken, zie ik dat Barca Michael Reiziger heeft aangetrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |