Staan ze niet op positie wisselen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:30 schreef VoreG het volgende:
Mijn aanvaller staat tijdens de wedstrijd ineens in de verdediging en een verdediger ineens in de aanval.
Hoe ik het ook aanpas, het wordt steeds weer gereset? Beetje jammer dit
Als ze jong zijn eis ik minimaal het dubbele, en 50% voor de volgende transfer, ik krijg namelijk zelf nooit iets van 40 miljoen voor een bepaalde speler....Als ze naar Spanje, Engeland, Italië gaan kunnen ze daarna een dikke transfer verdienen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Wanneer kun je een talentvolle speler het beste verkopen? En voor hoeveel ongeveer?
Ik word nu helemaal doodgegooid met aanbiedingen voor Wijnaldum...
Heeft Ajax financiële problemen? Dan kan ik me het wel voorstellen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:16 schreef Jodelaar het volgende:Jaakke is ook al dom in het spel.. gaat hij vermaelen voor 7 mil verkopen (waarde 5.8 mil), iets wat hij niet kon weigeren
![]()
Weet iemand waar je mooie skins kan downloaden?
http://www.fmeurope.net/index.php?option=com_remository&Itemid=0&func=select&id=51quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:16 schreef Jodelaar het volgende:Jaakke is ook al dom in het spel.. gaat hij vermaelen voor 7 mil verkopen (waarde 5.8 mil), iets wat hij niet kon weigeren
![]()
Weet iemand waar je mooie skins kan downloaden?
Maar op die % van de volgende transfer moet je ook niet blind varen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:35 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Als ze jong zijn eis ik minimaal het dubbele, en 50% voor de volgende transfer, ik krijg namelijk zelf nooit iets van 40 miljoen voor een bepaalde speler....Als ze naar Spanje, Engeland, Italië gaan kunnen ze daarna een dikke transfer verdienen.
Heb zelf Aisatti verkocht voor 22 miljoen + 50% -> kreeg 1 seizoen later 17 miljoen erbij, altijd handig.
Klopt ook, probeer dan eigenlijk een zo hoog mogelijk bedrag er uit te slepen, en dan die clausule erbij, kan namelijk altijd flink wat opleveren.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar op die % van de volgende transfer moet je ook niet blind varen.
Het is wel eens gebeurd dat ik een jonge talentvolle speler verkocht voor 3 miljoen + 45.
Diende hij zijn 4 jarig contract bij zijn nieuwe club uit en vertrok hij transfervrij
Als 9.5 mil in de plus financiele problemen zijn, wel ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heeft Ajax financiële problemen? Dan kan ik me het wel voorstellen.
Blijft het wel in het nederlands dan? (kleine broertje speelt ook). En waar kan ik alle foto's (of iig veel) downloaden voor het spel? aangezien heel veel logos, fotos etc er niet bij staan.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:49 schreef PirE het volgende:
[..]
http://www.fmeurope.net/index.php?option=com_remository&Itemid=0&func=select&id=51
Taal blijft gewoon hetzelfde ongeacht de skin die je gebruikt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:47 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Blijft het wel in het nederlands dan? (kleine broertje speelt ook). En waar kan ik alle foto's (of iig veel) downloaden voor het spel? aangezien heel veel logos, fotos etc er niet bij staan.
Bedankt
Heb je een andere site? geen zin om een account te makenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:49 schreef PirE het volgende:
[..]
http://www.fmeurope.net/index.php?option=com_remository&Itemid=0&func=select&id=51
Je hebt daar geen account nodig, gewoon op de skinnaam klikken en daarna op dat pijltje om te downloaden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:16 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Heb je een andere site? geen zin om een account te maken
Nope, het bleef ook zo hoe ik het ook aanpaste.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Staan ze niet op positie wisselen?
Alan Kardecquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens, ik heb nog steeds geen spijt van Keirrison ipv Alex Tardec. 24 goals en 16 assists in zijn eerste seizoen.
Aja ik zie hetquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:28 schreef PirE het volgende:
[..]
Je hebt daar geen account nodig, gewoon op de skinnaam klikken en daarna op dat pijltje om te downloaden.
1. Check even hoe hij zich voelt. Als hij (bijvoorbeeld) bezorgd is over het gebrek aan doelpunten helpt het vaak wel hem te melden dat er geen druk op hem rust, voor aanvang van een wedstrijd.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe kan ik die mongool van een Zeefuik laten scoren?
En hoe kan ik nieuwe staff aannemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
Weinig aan te doen in de Schotse competitie. Net als in Nederland wordt het naarmate de jaren vorderen alleen maar lastiger om binnenlandse talentjes te vinden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:15 schreef Ordinair het volgende:
Ik heb alleen echt moeite met Schotse spelers zoeken. Ze zijn allemaal niet zo geweldig en ik heb maar 2/3 Schotse basisspelers elke wedstrijd.
Wingers zijn vleugelspelers, die je nu hebt zijn niet heel goed maar alsnog zou je er Omniworld mee moeten verslaan. Met fm kan je ook de tactiek per speler instellen(mentaliteit, dribbelen, afstandschoten bijvoorbeeld). Als je dat allemaal instelt helpt het heel veel.quote:
Ik gebruik Swite Grass in combinatie met de "All in One" Logo's. Foto's bij spelers vind ik niet echt belangrijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:39 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Aja ik zie hetThnx.. Welke heb jij?
Ik doe alleen Team Tactiek altijd, Hoe zou ik die per speler instellen? (en moet je dat telkens doen voor een wedstrijd)? Vleugelspelers van mij zijn niet zo slecht tog? Ogararu en Emanuelson.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:00 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Wingers zijn vleugelspelers, die je nu hebt zijn niet heel goed maar alsnog zou je er Omniworld mee moeten verslaan. Met fm kan je ook de tactiek per speler instellen(mentaliteit, dribbelen, afstandschoten bijvoorbeeld). Als je dat allemaal instelt helpt het heel veel.
Er stond een keer dat Zeefuik door Koevermans mentaal beter was geworden, maar voor de rest boek ik daar ook maar weinig succes.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:12 schreef Happel het volgende:
Komt het bij jullie wel eens voor dat een jonge speler iets geleerd heeft van een oudere speler? Bij mij is dat gewoon ronduit kut. Is nog nooit voor gekomen dat er eentje wat geleerd had....
Dat valt wel mee, mijn jeugd ziet er veel belovend uit nu.. Maar vooral de selectie van nu wil ik met Schotten versterken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Weinig aan te doen in de Schotse competitie. Net als in Nederland wordt het naarmate de jaren vorderen alleen maar lastiger om binnenlandse talentjes te vinden.
De tactiek per speler stel je ook gewoon voor altijd in en is een van de belangrijkste dingen. Als je geen idee hebt hoe het in te stellen kies dan een standaard optie die fm aanbiedt:quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:13 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Ik doe alleen Team Tactiek altijd, Hoe zou ik die per speler instellen? (en moet je dat telkens doen voor een wedstrijd)? Vleugelspelers van mij zijn niet zo slecht tog? Ogararu en Emanuelson.
Veel scouten in de lagere divisies/jeugdelftallen en Schotland -21/-19. Schotland is een klein land dat weinig topspelers heeft die dan ook nog is vaak in het buitenland spelen. Jong ophalen en vasthouden is dus het beste middel om veel goede Schotse spelers te hebben.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:21 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, mijn jeugd ziet er veel belovend uit nu.. Maar vooral de selectie van nu wil ik met Schotten versterken.
Dus Stam en Delpierre zijn mijn vleugelspelers? of Leonardo en Delorge? Snap het niet meerquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:32 schreef Prik0 het volgende:
[..]
De tactiek per speler stel je ook gewoon voor altijd in en is een van de belangrijkste dingen. Als je geen idee hebt hoe het in te stellen kies dan een standaard optie die fm aanbiedt:
[ afbeelding ]
Dit is een goed begin en die pas je dan zelf gewoon nog naar wens aan, een speler die niet kan dribbelen laat je dan niet vaak dribbelen enzo voorts.
Vleugelspelers zijn niet je backs maar je links/rechts-half/buiten.
Welke Opstelling raad jij aan voor mijn ajax?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:52 schreef Prik0 het volgende:
Je linkermiddenvelder, rechtermiddenvelder, linksbuiten, rechtsbuiten zijn je wingers.
Hier gaat het heroisch tot nu toe:
[ afbeelding ]
10 gespeeld tot nu toe waarvan 9 gewonnen en nu al 7 punten los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |