Ik ook niet. daarom is het realistischquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De topicstarter is niet zo goed...
Jeroen is een held.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jeroen Vehoeven!![]()
Kan je die tactiek niet ergens uploaden? Denk dat mijn meeste tegentreffers in het laatste kwartier vallen.
Ook zoiets domsquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:43 schreef sjimz het volgende:
Heb de europese supercup finale met Hull City tegen Valencia verloren met 6-5
Komt ook omdat ik maarliefst 18 spelers moest missen wegens interlandverplichtingen
Ik moet dat bestandje zeker downloaden naar de map tactics?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Jeroen is een held.
Tactiek: http://www.megafileupload.com/en/file/34024/5-4-1-tac.html
Laatste tien wedstrijden ben ik ongeslagen. Sta nu vierde in de Jupiler League en heb bijna een play-off plaats binnen.
Moet nog wel wat versterkingen binnenhalen voor na de winterstop, want mijn jonge linksback kan de druk niet meer aan (watje), mijn centrale verdediging zeikt omdat ze de bonussen aan het einde van de rit te laag vinden (geldwolven en ik maar een echte spits heb die er regelmatig uitligt met een blessure (kutzooi)
Hoeft niet persé, maar kan wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:12 schreef WRNL het volgende:
[..]
Ik moet dat bestandje zeker downloaden naar de map tactics?
quote:
Dat wordt alleen door de KNVB geregeld. Zelf kan je dat niet doenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:06 schreef marcb1974 het volgende:
Is het niet mogelijk om een wedstrijd uit te stellen als je tig spelers mist wegens interlandverplichtingen
Welke skin is dat? Ziet er wel degelijk uit.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar valt wat tegen te doen, namelijk het volgende:
Een 5-4-1 tactiek maken.
[ afbeelding ]
Team instructies:
[ afbeelding ]
Keeper:
[ afbeelding ]
Backs:
[ afbeelding ]
Centrale verdediging:
[ afbeelding ]
Wingers:
[ afbeelding ]
MC (aanvallend):
[ afbeelding ]
MC (verdedigend):
[ afbeelding ]
FC:
[ afbeelding ]
Gevolg: (Bijna) geen tegendoelpunten meer in de laatste minuten van de wedstrijd. Ik schakel naar die tactiek om als ik voor sta en onder druk kom te staan in de laatste 10/20 minuten van de wedstrijd.
Dat zeg ik, onrealistisch dus.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:06 schreef M0NTANA het volgende:
FC Den Bosch is gewoon mega-kut in deze FM, TerroRobbie. Ze zijn bij mij al 27 wedstrijden zonder winst!
En toch blijven spelen hequote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, onrealistisch dus.
Wie heb je al, wat is je budget.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik moet jonge Nederlandse talenten hebben. Ik wil weer wat meer Nederlanders in het team. Liefst spitsen.
Wie weet wat namen? Ik ga bijna aan seizoen 2009/2010 beginnen. Geen basisspelers, maar talenten en reserves.
O my Godquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:06 schreef M0NTANA het volgende:
FC Den Bosch is gewoon mega-kut in deze FM, TerroRobbie. Ze zijn bij mij al 27 wedstrijden zonder winst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |