Je kan ook scouten, hèquote:Op maandag 7 januari 2008 18:32 schreef Lyzio het volgende:
Nu moet ik nog een linkermiddenvelder hebben voor max. 9 miljoen...
Waarom wil je hem dan gaan verkopenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:18 schreef mordradead het volgende:
Een spits (Andrew Keogh) wil bij mij vertrekken en Newcastle is geintresseerd.... dit seizoen heeft hij in 7 wedstrijden 6 goals en 4 assists gegeven met een gemiddelde van een 8. Zijn waarde is op dit moment 8.5miljoen, wat zou een mooie prijs zijn om te vragen?
Ik maak ze atlijd zelf. Gewoon aparte schema´s maken voor bijv.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar download je die trainigsschema's of maken jullie die zelf?
Precies dat heb ik ook gedaan. Kost wel even werk, maar dan heb je ook wat. Het werkt perfect!quote:Op maandag 7 januari 2008 22:13 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ik maak ze atlijd zelf. Gewoon aparte schema´s maken voor bijv.
keeper, centrale verdediger, vleugelverdediger, vmc, mc/amc, vleugelaanvaller en spits en dan dingen selecteren waarvan jij denkt dat een speler er goed in moet zijn. Bijv. een vleugelaanvaller goede snelheid, techniek, voorzetten etc.
Kenneth's wegen zijn ondoorgrondelijk.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:19 schreef Blight het volgende:
Ik heb in de winterstop van seizoen 2008/2009 Kenneth Perez naar FC Haarlem gehaald, voor het astronomische bedrag van 3k..
Alleen wil hij nogal wat salaris...quote:Op maandag 7 januari 2008 22:36 schreef Happel het volgende:
Makaay kan je op die manier ook wel binnenhalen. In mijn spel is hij binnen na 2 seizoenen niet meer nodig bij Feijenoord.
Neuh, valt mee.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alleen wil hij nogal wat salaris...
Het gaat heroisch tot nu toe, 8 gespeeld waarvan 7 gewonnen en 1 verliespartij.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:15 schreef Prik0 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn team(Fisher Athletic) waarmee ik de Conference South ga winnen. Prognose is 18e maar ik denk dat ik een aardig team heb samengesteld.
Ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:28 schreef Lyzio het volgende:
Als FM echt zo realistisch is kan ik mijn eigen vraag waarschijnlijk zelf ook wel beantwoorden, maar voor de zekerheid:
Als je een bepaalde vaste tactiek hebt. En het loopt niet zo lekker, en je gaat heel veel van tactiek wisselen. Bijvoorbeeld van 4-3-3 naar 4-4-2 of 3-5-2. Hebben spelers daar last van?
Zorg wel dat je vroeg gaat zoeken naar contractspelers voor de Blue Square Premier. In die divisie mag je maar maximaal 4 spelers op een season-loan hebben. Ik heb bij Hampton ook 7 of 8 huurlingen in de basis. Ik ben nu in januari en sta 10 punten voor op de rest en promotie zit er wel in omdat ik alle wedstrijden simpel win.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:00 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Het gaat heroisch tot nu toe, 8 gespeeld waarvan 7 gewonnen en 1 verliespartij.
Quote knop in plaats van de edit knop*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |