Zie het toch anders , beetje lachwekkend als Huub quinten( apart neemt om hem te waarschuwen, maar goed ieder zn meug.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:36 schreef Katewalker het volgende:
Brian en Amanda bezorgen Lieke een leuke avond. Niet omdat ze Lieke een leuke avond gunnen maar om Huub over de rooie te krijgen. Echter, Huub reageerde iets te mild naar hun zin dus gaan ze aan tafel tegen hem zitten schreeuwen..Huub schreeuwt uiteraard terug...en Lieke? Die heeft een leuke avond!
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee ik ben net nieuw... het was mijn eerste post hier....
Precies, als ie niet beter presteert dan wat ie afgelopen tijd heeft laten zien dan is het gewoon een loser. Met alle respect ik vind Huub de beste speler maar wat hij nu laat zien is gewoon bagger. Relativeren is er niet meer bij en hij blijft maar hangen in een relatie die voor een groot gedeelte nep was.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
So, de afstandregeling vind ie ook niet zo boeiend. Huub moet ook eens ophouden zo braaf te zijn richting achter
ik hoop met je mee, misschien lukt het hem wel nu lieke even buitenbeeld isquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stomme newbee, waar bemoei je je mee?
Wat een achterlijke discussie aan tafel, uitgemolken en geweest.
Huub, pak ajb Brian een keer aan en heb schijt aan het hokje, je kan het.
Ja dat snap ik ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:37 schreef NS het volgende:
Huub moet tegen Brian zeggen: "Wat wil jij nou zegen tegen"mij? Gooi ik Lieke tegen de douchewand?
Ik lees net hier dat het niet mag van achter; stelletje klootzakken daar. En Brian maar de goeierd uithangen; ik kan er met mijn pet niet meer bij.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Serieus?? Ik denk dat het niet mag van achter... De winnaar mag zichzelf er niet uitslaan... En wat doet Huub, hij houdt zich er aan, echt te erg...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik erger me er kapot aan. Hij gaat niet in de tegen aanval en niks. Nee hij blijft trekken aan een dood paard (Lieke)...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben eerlijk gezegd een beetje bang dat het Huub z'n verhaallijn is op het ogenblik. Veel anders heeft hij niet (de rest ook niet eigenlijk...). Maar de invulling zou hij wel veel beter kunnen doen. Lieke ignoren en juist dubbel zo hard terugkomen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:40 schreef Donnie29 het volgende:
Het mag ook echt niet he van achter? Anders gooi je dat toch gelijk voor iemand zn voeten, dat ie Amanda als een stuk vuil de douche door rostte.. ik krijg daar gewoon bijna schaamrood van op mn wangen, dat mensen zo glashard kunnen liegen en dat ze er ook nog is geloven ook..
wie is claire? wat heb ik gemistquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:43 schreef rooie3 het volgende:
Hoop dat die claire helemaal gek van Huub is.Maar zal wel niet.
Eens. Als ik zo werd benaderd door een ex van een mogelijk toekomstige vriendin zou ik hem keihard in zijn gezicht uitlachen. Gedraag je als een vent Huub asjeblieft. Je kan het.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:39 schreef maril het volgende:
[..]
Zie het toch anders , beetje lachwekkend als Huub quinten( apart neemt om hem te waarschuwen, maar goed ieder zn meug.
Dat zou dan echt voor het eerst zijn....echt tegen Brian ingaan mag niemand. Je weet toch wat er dan gebeurd, dan moet de glasman weer komen en daar is The Big Boss klaar mee heeft Lieke tegen Brian gezegd.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:41 schreef akveor het volgende:
Maar ach Huub kennende pakt ie ze wel terug. Ik neem aan nu Brian tegen Huub mag spelen dat het omgekeerd ook weer mag.
Mmm, dat is wel een hele redelijke gedachtengang he. Ik weet niet of ze dat ik het hokje ook zo zienquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik erger me er kapot aan. Hij gaat niet in de tegen aanval en niks. Nee hij blijft trekken aan een dood paard (Lieke)...
Maar ach Huub kennende pakt ie ze wel terug. Ik neem aan nu Brian tegen Huub mag spelen dat het omgekeerd ook weer mag.
Ze heeft Brian toch ook al 1x eerder laf genoemdquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda: een man die een vrouw bedreigt noem ik laf
Ik vind het wel lachen
De nieuwe miljonaire die er morgenavond volgens de Televaag in gaat komen. In het begin van de COS staat volgens mij nog wel ergens een linkje.quote:
Openlijk bedreigen bedoelt ze waarschijnlijk. Zoiets moet je sneaky doen, onder de dekens, op de trap etc..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:45 schreef rooie3 het volgende:
Amanda vind mannen laf die vrouwen bedreigen.Ik val nu echt van me stoel.
Ik ben vandaag al tig keer van mijn stoel gevallen. Het gesprek tussen Lieke en Amanda over manonvriendelijkheid was ook tenenkrommend.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:45 schreef rooie3 het volgende:
Iedereen is voor Amanda en Brian,anders kom je het huis niet in.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:48 schreef CHAOS_ het volgende:
Brian en Amanda doen dit niet voor Lieke, maar om tegen Huub te kunnen bashen, dat is de enige reden, want hun vinden haar pichiri, klaar, is alleen maar tegen Huub, Huub over de zeik, Huub slaan, Huub exit. Het intresseerd hun geen deuk of Lieke het naar haar zin heeft. Zouden Brian en
Amanda ineens om Lieke geven, laten we toch wakker worden hier, echt of Lieke een leuke avond heeft, maakt hun niets uit, dus ook Quintin wordt gebruikt door hun, hopelijk gaan de externe mensen die binnen komen ook een s de ogen open.
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:42 schreef riri het volgende:
Waarom zegt niemand tegen Huub.."Je misbruikt gewoon andere vrouwen om je ex te kwetsen"
Ik schakel even over voor je.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Is het daar nog een beetje gezellig? Geen pijnlijke stiltes enzo?
[ afbeelding ]
Word tijd voor Jensenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:49 schreef NS het volgende:
Brian moet zijn rattesmoel houden; wat heeft ie zelf niet allemaal geflikt tegen Amanda. Gatverdamme en dan nog die heilige rot kop van Brian, bah
thanx.... weten ze het in het huis al?of was die blz uit de telegraaf verwijderdquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
De nieuwe miljonaire die er morgenavond volgens de Televaag in gaat komen. In het begin van de COS staat volgens mij nog wel ergens een linkje.
Ik had Huub als afgevaardige in de villa om daar iets aan te doen. Ik wacht ondertussen al maanden. Het was zonde van de tijd.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:49 schreef NS het volgende:
Brian moet zijn rattesmoel houden; wat heeft ie zelf niet allemaal geflikt tegen Amanda. Gatverdamme en dan nog die heilige rot kop van Brian, bah
Het gaat er om dat Lieke zelfs uitspreekt dat ze bang van Huub is, en als ze dat dan aangeeft...gooit hij er er nog een schepje bovenop.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:45 schreef rooie3 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wachten duurt altijd lang.Ik blijf duimen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik had Huub als afgevaardige in de villa om daar iets aan te doen. Ik wacht ondertussen al maanden. Het was zonde van de tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |