Ik krijg er dus ook een bonnetje bij voor de garantie oid?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:53 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik had er ook een bril bij moeten verkopen
Nieuw kost hij je 235 of meer (want wie wil er nou bij een obscure zolderkamerwebshop kopen) dus 200 is een hele nette prijs. Ik wacht dus lekker tot er iemand 200 of meer bied en noteer je bod lekker niet![]()
Hij staat bij mijn werk in het systeem geregistreerd, (heb hem op mijn werk gewonnen) net zoals dat bij CDromland gebeurt, mocht je die winkel kennen. Je hebt dus geen bon nodig. Zeker bij Logitech niet, want die verlenen garantie op serienummer. Dit gaat overigens ook op voor de Ipodquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:18 schreef knny het volgende:
[..]
Ik krijg er dus ook een bonnetje bij voor de garantie oid?![]()
Ik heb wel serieus interesse, want wordt gek van al die verschillende afstandbedieningen
Zo ja 200 geboden
Heb je wel 3 leuke dingen gewonnenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:47 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Hij staat bij mijn werk in het systeem geregistreerd, (heb hem op mijn werk gewonnen) net zoals dat bij CDromland gebeurt, mocht je die winkel kennen. Je hebt dus geen bon nodig. Zeker bij Logitech niet, want die verlenen garantie op serienummer. Dit gaat overigens ook op voor de Ipod
Ik werk voor een Reseller (wil je de naam in een PM best mededelen en als bewijs wil ik jezelf vanaf mijn werk mailenquote:
Genoteerd, maar ik vind het wat weinig, 20 euro per bon is immers al 20% kortingquote:Op zondag 6 januari 2008 11:01 schreef HekkeySE het volgende:
Gamma bonnen: 75 euro.
Dat is waar maar ik vind dit een mooi bod. Laten we het afwachten.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:50 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Genoteerd, maar ik vind het wat weinig, 20 euro per bon is immers al 20% korting
Heb je PM gestuurdquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:57 schreef Wiebelkont het volgende:
De logitech is in principe verkocht aan Knny, afhandeling volgt komende week.
Blijft dus over de Ipod en de bonnen, wie biedt?
Mijn bod voor de Ipod blijft nog staan mits je van gedachten veranderd.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:57 schreef Wiebelkont het volgende:
De logitech is in principe verkocht aan Knny, afhandeling volgt komende week.
Blijft dus over de Ipod en de bonnen, wie biedt?
Betaling is voldaan. Knny heeft een mooie Harmony erbij:)quote:AB is onder voorbehoud nog steeds verkocht aan Knny, totdat hij afhaakt of de overdracht heeft plaatsgevonden.
Ik kom er wel eens voor klantbezoek, maar moet er de eerstkomende weken niet zijn. Ik kan ze eventueel in een envelop opsturen? Het is maar papier immersquote:Op woensdag 9 januari 2008 02:02 schreef Nachtdier het volgende:
Interesse n de Gamma bonnen.
Kom je wel eens in Rotterdam?
Vanmiddag de remote in ontvangts mogen nemen, ben er heel blij meequote:Op woensdag 9 januari 2008 23:36 schreef Wiebelkont het volgende:
De afstandsbediening is overigens verkocht aan Knny, en zal morgen bij zijn nieuwe baasje arriveren. Veel plezier ermee Knny
Dan vervalt jouw bod, want Petorr heeft 125 geboden, ex verzenden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:23 schreef retuow82 het volgende:
je kunt mij blij maken met die iPod![]()
alleen niet voor die prijs helaas....
Ik wil mijn bod verhogen (en dat is dan ook mijn uiterste bod) naar 140 Euro inclusief verzendkosten. Graag hoor ik uiterlijk morgen of je akkoord gaat want anders ga ik verder zoeken of bestel ik hem gewoon in de winkel.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:35 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dan vervalt jouw bod, want Petorr heeft 125 geboden, ex verzenden.
Overigens ben ik bereid om te Ipod te laten gaan voor 150 INCL verzenden, verder dan dat vind ik niet billijk aangezien hij echt nergens goedkoper te halen is.
Ok, fair enough. Ik vind het een goeie deal. PM me even je gegevens, dan PM ik jou de mijne. Je mag me ook mailen op mijn adres in mijn fotoboek. De dag dat het geld op mijn rekening is bijgeschreven verstuur ik de Ipod direct naar je toe!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:27 schreef petorr het volgende:
[..]
Ik wil mijn bod verhogen (en dat is dan ook mijn uiterste bod) naar 140 Euro inclusief verzendkosten. Graag hoor ik uiterlijk morgen of je akkoord gaat want anders ga ik verder zoeken of bestel ik hem gewoon in de winkel.
Oke top, ik heb je een PM gestuurd.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:41 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ok, fair enough. Ik vind het een goeie deal. PM me even je gegevens, dan PM ik jou de mijne. Je mag me ook mailen op mijn adres in mijn fotoboek. De dag dat het geld op mijn rekening is bijgeschreven verstuur ik de Ipod direct naar je toe!
Sorry, ik had via PM gisteravond een bod aan ferrari_rood gedaan van 85 incl. verzenden, en die is akkoord gegaan. Nu loop ik 39 cent misquote:
Ja, ik heb hem ontvangen en ben er zeer tevreden mee!quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Beetje flauw om niet te reageren
Ben benieuwd of Petorr de ipod wel ontvangen heeft.
heb je PM sendquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:24 schreef ferrari_rood het volgende:
ts wil je even reageren op mijn pm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |