Ik heb diverse mooie prijzen gewonnen vandaag, maar geen van 3 zal ik gaan gebruiken. Ik wil ze jullie daarom aanbieden voor een schappelijke prijs. Bieden kan hier, afspraak maken over waar op te halen etc, via PM en/of Mail.
De eerste:
![]()
125 euro aan Gammabonnen. Simpel, valt weinig over te zeggen. Heb je een mooie kast nodig of iets anders, mag je deze bonnen voor 100 euro meenemen. Datum uitgifte is 15 juni 2007, er staat geen geldigheidsdatum op dus ik ga uit van 1 jaar minimaal. Het zijn in totaal 5 bonnen van 25 euro per stuk.
De tweede:
![]()
Een Ipod Nano 8gb Blue. NIEUW IN VERPAKKING dus nog totaal niet geopend of gebruikt.
De allerlaagste prijs in de pricewatch is 168 euro exclusief 9 euro verzendkosten, dus hij kost minimaal 177 euro waar ook in Nederland. Voor 150 euro mag je hem komen halen. Nogmaals, onaangeraakt in de verpakking en dus ook met volle garantie.
Derde en laatste item:
![]()
Een Logitech Harmony 895 Advanced Remote. Bedien alles in je huis met 1 afstandsbediening, en wil je meer weten, kijk je maar op de Logitech site

De kenners weten wat ze zoeken. Ook deze is NIEUW en ONAANGERAAKT in de verpakking en dus ook met volledige garantie voor in dit geval TWEE jaar.
Laagste prijs in Nederland (wederom pricewatch) is 229 euro exclusief 5,50 verzendkosten, dus hij kost je overal minimaal 235 euro, bij mij mag je hem afhalen voor 200 euro.
Prijzen zijn niet onderhandelbaar, ze zijn immers lager dan alle andere prijzen voor nieuw spul, afhalen is mogelijk, ik stuur alleen op bij vooruitbetaling en verzekerd/aangetekend verzenden is natuurlijk geen probleem. Via PM kun je mail of telefoon krijgen voor verder overleg na een definitief en akkoord bevonden bod. Bieden is natuurlijk toegestaan, maar zal weinig zin hebben denk ik