Barts' broer ook hoor!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Cool.. hoorde BB Bart net op 3FM.. hij zei dat ie op het FOK Forum zat
dieenebart geloof ik. In ieder geval iets met bart erin.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Weet iemand wat zijn username is?
Dieenebart, tikt niet dagelijks, af en toe, maar ik denk dat hij dit topic vaak bezoekt,quote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Weet iemand wat zijn username is?
Nee hoor, ik vind haar leuk. Ik dacht gisteren ook de enige te zijn maar ik kreeg prompt bijval.quote:Op zondag 20 januari 2008 01:46 schreef FUCKlisa het volgende:
Ben ik de enige die Claire wel leuk vind? (tot nu toe)
Ik heb haar verder alleen op TV gezien en niet op streams, ze mag er dan wel als een koe uitzien maar d'r gedrag is een stuk volwassener dan die van de rest.
Iedereen die nog maar kort in het huis zit (uitzonderingen daargelaten) komt in eerste instantie wel leuk over (daar zorgen ze zelf ook wel voor). Na vele maanden valt echter zo ongeveer iedereen door de mand. Geef Claire nog even een paar weken.quote:Op zondag 20 januari 2008 01:46 schreef FUCKlisa het volgende:
Ben ik de enige die Claire wel leuk vind? (tot nu toe)
Ik heb haar verder alleen op TV gezien en niet op streams, ze mag er dan wel als een koe uitzien maar d'r gedrag is een stuk volwassener dan die van de rest.
Ja, dat is inderdaad zo.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iedereen die nog maar kort in het huis zit (uitzonderingen daargelaten) komt in eerste instantie wel leuk over (daar zorgen ze zelf ook wel voor). Na vele maanden valt echter zo ongeveer iedereen door de mand. Geef Claire nog even een paar weken.
doe is normaalquote:Op zondag 27 januari 2008 02:21 schreef puntoortje het volgende:
dan maar voor een goed doel : Een voor allen, allen voor een
afbeelding
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |