Lijkt me sterk,... als je de MGS niks vind hoef je naar mijn idee ook deel 4 niet te halen!quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:22 schreef staticdata het volgende:
MGS heeft me eigenlijk nooit kunnen boeien. Wellicht dat deze versie het gaat doen voor me.
wie weetquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lijkt me sterk,... als je de MGS niks vind hoef je naar mijn idee ook deel 4 niet te halen!
Ga er maar niet vanuit,... waarom zouden ze. Veel werk,.. en voor wat,... we hebben het over MGS hier,... spel verkoopt zichzelf!quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
wie weet
wellicht een keer echt voor gaan zitten zal het ook gaan doen
ik mag toch hopen dat ze een demo beschikbaar gaan stellen.
MKV is al speelbaar op de PS3.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:28 schreef NoNickOne het volgende:
PS3 MegaBox Homebrew Project
http://www.ps3hax.net/showthread.php?t=2339
Beter kijken jullie hier snel
GT5 verkoopt ook zichzelf toch hebben ze in het begin daar ook een demo van op de psstore gezet. Dus vind ik zelf niet echt een reden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ga er maar niet vanuit,... waarom zouden ze. Veel werk,.. en voor wat,... we hebben het over MGS hier,... spel verkoopt zichzelf!
Ze worden je voor de grap aangebodenquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:38 schreef Frozen het volgende:
Een Call of Duty online vraagje: ik heb inmiddels level 16 behaald en zo speel je allemaal awards en dergelijke vrij. Ook bijvoorbeeld een infra red scope en andere wapens. Kan ik die ook gebruiken? Ik speel eigenlijk nog steeds met dezelfde wapens als die in het begin aangeboden worden.
Dank!quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ze worden je voor de grap aangeboden
Je moet je eigen wapens samenstellen bij Create a Class, icl. perks ed, veel beter ook.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:38 schreef Frozen het volgende:
Een Call of Duty online vraagje: ik heb inmiddels level 16 behaald en zo speel je allemaal awards en dergelijke vrij. Ook bijvoorbeeld een infra red scope en andere wapens. Kan ik die ook gebruiken? Ik speel eigenlijk nog steeds met dezelfde wapens als die in het begin aangeboden worden.
KP heeft aangegeven geen demo uit te brengen aangezien de builds keer op keer grote veranderingen ondergaan. Het zou kunnen dat we bij release eentje kunnen verwachten, maar ik zou er niet op rekenen, Kojima kennende.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
GT5 verkoopt ook zichzelf toch hebben ze in het begin daar ook een demo van op de psstore gezet. Dus vind ik zelf niet echt een reden.
kan ook een lekker makertje zijn he, zodat er ook mensen die twijfelen zoals ik enthousiast worden.
quote:Soul Calibur and Star Wars fans gather 'round -- while haters grab a six pack of Haterade and their always-ready flamethrowers -- because Namco Bandai has finally released new info on the rumored secret characters set to appear in their highly-anticipated fighter, Soul Calibur IV, and 1UP has 'em first. In case you don't believe your eyes as they scan over these screenshots, you are indeed seeing the legendary purveyor of the Dark Side, Darth Vader, and his Force-wielding nemesis, Yoda.
quote:Yes, we know what you're thinking. You're thinking "What the hell are Darth Vader and Yoda doing in my Soul Calibur sequel?" But how are these two any less logical (or illogical) than Link or Spawn (we'll let Heihachi slide since he's in Tekken)? You're probably also wondering "Where the damn is Luke Skywalker, Darth Maul and Boba Fett?" Well, Boba Fett doesn't really use melee weapons, unless you count that stick on his back that he never uses. But Luke and Darth maul make a lot of sense. While we can't answer all of these questions just now, we suspect that Namco Bandai still has plenty of stuff up their sleeve. Given their recent Ace Combat 6 shenanigans, we wouldn't be surprised to learn that additional Star Wars characters are paid-for downloadable content. It's unlikely that the company would go through all these negotiations with LucasArts to obtain the rights to only two characters, so expect more announcements as we get closer to SCIV's release date.
Dit is toch wel een echte photoshop hoorquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
![]()
&
Over 70 Weapons in MGS4: New English Demo Footage
Te-ring
whehehe dat ziet er inderdaad echter uit.quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:17 schreef Vince22 het volgende:
Dat dacht ik toch niet! Ga maar eens naar 0:55 !!!
post eens niet in elk topic het zelfdequote:Op donderdag 10 januari 2008 00:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
![]()
&
Over 70 Weapons in MGS4: New English Demo Footage
Te-ring
Soul Calibur is geen exclusive...quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:45 schreef Retarded het volgende:
Darth Vader en Yoda.... ZO VET!!!! Als dit spel alleen op de PS3 komt, dan is dat een heeeeeeel goed excuus om zo'n ding te kopen
Vader exclusief voor de PS3, Yoda voor de 360.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:08 schreef staticdata het volgende:
[..]
Soul Calibur is geen exclusive...
Ah, da's dan eigenlijk wel jammer, alhoewel ik Darth Vader ook niet zou willen missen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Vader exclusief voor de PS3, Yoda voor de 360.
Ze passen allebei nietquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:09 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik vind Vader persoonlijk beter in de stijl van SC passen dan Yoda. Vooral in dat gevecht met Count Doekoe zie je dat; lijkt wel een opgefokt Duracel-konijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |