Die PS3 - PSP connectiviteit begint steeds toffer te wordenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:51 schreef SocialDisorder het volgende:
Dit jaar BluRay 2.0: BD Live en films kopiëren naar PSP
so awesome
Ik wacht liever op de PS3 remake van FFVII...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die PS3 - PSP connectiviteit begint steeds toffer te worden
Gister filmpje gezien hoe iemand via remote play FFVII op zijn PSP kon spelen.
Zou die er ooit komen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wacht liever op de PS3 remake van FFVII...
Ik hoop het!quote:
LBP is een platform leveleditor-chatbox.quote:Persoonlijk ben ik het meest benieuwd naar Little Big Planet. Die game heeft zoveel potentieel.
...hoezo geen game, met die leveleditor kan je geweldig uitdagende levels maken die je met 1,2,3 of 4 personen kan/moet uitspelen...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoop het!
[..]
LBP is een platform leveleditor-chatbox.Stijl is cool, maar het is geen game.
Net geprobeerd, heel erg vetquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die PS3 - PSP connectiviteit begint steeds toffer te worden
Gister filmpje gezien hoe iemand via remote play FFVII op zijn PSP kon spelen.
Ik mis eigenlijk ook wel een doel in dat spel ja...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoop het!
[..]
Het doel is levels uitspelen toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:25 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik mis eigenlijk ook wel een doel in dat spel ja...
Geen gamequote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nu alleen nog een full-screen update en ik ga al mijn FF's weer gamenquote:
Wii Sports dan wel?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:In 2008 the hits will continue to come with exclusives including “Halo Wars,” “Too Human,” “Fable 2,” Alan Wake,” “Splinter Cell: Conviction,” and several exciting yet-to-be-announced titles. Xbox 360 will be home to the next versions of great franchises like Grand Theft Auto and Resident Evil, and we will continue to be the leading choice for sports fans, with the next editions of Madden and FIFA looking and playing better on our platform.
Ja dat is inderdaad een beetje minder, maar nog steeds: FF VII op je PSPquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nu alleen nog een full-screen update en ik ga al mijn FF's weer gamen
IK WIL!!!quote:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=225454quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:05 schreef Apfel. het volgende:
Iemand ervaring met films / muziek streamen vanaf een Mac naar een PS3 ?
tnx,quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=225454
correct..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:45 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.amazon.com/Sony-98132-Heavenly-Sword/dp/B000K9OP2A/ref=pd_bbs_sr_1?ie=UTF8&s=videogames&qid=1199821381&sr=8-1
30 euro ongeveer?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:45 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.amazon.com/Sony-98132-Heavenly-Sword/dp/B000K9OP2A/ref=pd_bbs_sr_1?ie=UTF8&s=videogames&qid=1199821381&sr=8-1
30 euro ongeveer?
quote:Shipping: Currently, item can be shipped only within the U.S. and to APO/FPO addresses. For APO/FPO shipments, please check with the manufacturer regarding warranty and support issues.
quote:CES 2008: Metal Gear Solid 4 Demo Impressions
Another thing that we noticed is that the game looks absolutely stunning. Everything is rendered in fine detail from the war-torn middle-eastern city that the level took place in, right down to the individual hairs on Snake's 'stache. When we asked whether or not the game will be able to run at 60 fps at 1080p, Konami said that things were still being optimized and they can't promise anything, things were on the right track.
De muur. Het glinstert niet. Het ziet er kats realistisch uit.quote:
pas op IG nog zo filmpje gezien van zo soldaat die in een vat aan het schijten is, en dan weg rentquote:
En dat is heel goed zichtbaar op een gifje?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:06 schreef rakotto het volgende:
[..]
De muur. Het glinstert niet. Het ziet er kats realistisch uit.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:44 schreef Cyberia18 het volgende:
LittleBigPlanet CES 2008 Presentation Video
![]()
Yep. Kijk naar de details!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dat is heel goed zichtbaar op een gifje?
IGNquote:Though Kojima Productions and Konami aren't ready to announce a final release date, they did mention to us that we should hear that announcement in late February. As soon as Konami formally announces a date for MGS 4, we'll be sure to let you know, but until then, expect Solid Snake's latest adventure to arrive sometime during Q2, 2008.
o jawelquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ook nog niet in het bezit van een PS3 zie ik?
Hier koopt men een PS3 voor
probleem van UTIII atm is dat het niet geaccepteerd wordt door de community van UT2K4, atm niet iig...quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:41 schreef J.Clarkson het volgende:
Unreal Tournament begint te leven op de PS3!!
Er zijn al 2 mutators en een shitload aan maps te downloaden!!
3rd person mutator FTW!!!!
Instagib is een standaard mutator, net al big heads, slo mo, weapon swap etc. Die zit er out of the box in.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:10 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
probleem van UTIII atm is dat het niet geaccepteerd wordt door de community van UT2K4, atm niet iig...
maar ja die zullen sowieso wel niet naar de ps3 gaan, is instagib al mogelijk? en hoeveel servers zijn er dan?
hehe nice, leukste vind ik trouwens instagib CTF, omdat daar meer competitie element in zit dan DM, zit echt te twijfelen om hem te halen voor de ps3, wil echter wel met toetsenbord en muisquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:17 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Instagib is een standaard mutator, net al big heads, slo mo, weapon swap etc. Die zit er out of the box in.
Servers zijn altijd wel te vinden en er komen er steeds meer bij.Momenteel is het 's avonds pas echt gezellig, omdat alleen de amerikanen online zijn. Zodra ie hier uit is, moet het server aanbod wel ERG hoog zijn.
Mijn Ps3 draait nu als dedicated Instagib DM server.Zit altijd vol.
Ik ben nu alvast ziek gewordenquote:Op woensdag 9 januari 2008 01:01 schreef CecilBDemented het volgende:
zodra mgs 4 uitkomt breek ik mijn been ofzo en blijf ik 6 weken thuis!!!
USB keyboard en muis worden ondersteund door UT3 op de PS3.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:19 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
hehe nice, leukste vind ik trouwens instagib CTF, omdat daar meer competitie element in zit dan DM, zit echt te twijfelen om hem te halen voor de ps3, wil echter wel met toetsenbord en muis![]()
kost me teveel om weer die pc te moeten up graden
quote:In-game XMB moet in 2008 verschijnen
Nieuws | 9 januari 2008 - Paul Purdy, Amerikaanse vertegenwoordiger van Sony, heeft tijdens de CES eens te meer laten weten dat de in-game Xross Media Bar (XMB) echt in 2008 moet verschijnen. Een precieze datum kon hij helaas nog niet geven. Ook een woordvoerder van PlayStation Nederland kon ons geen verdere duidelijkheid geven.
De in-game XMB is één van de meest gewilde functies van de PlayStation 3 bezitters. Door dit toe te voegen is het voor de gebruiker mogelijk om tijdens het gamen te kijken van wie hij een bericht heeft ontvangen. Op de Xbox 360 bestaat deze mogelijkheid wel en blijkt dat in de praktijk erg fijn te zijn.
quote:
dan wil ik hem wel hebbenquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:34 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
USB keyboard en muis worden ondersteund door UT3 op de PS3.Je kan zelfs severs filteren op keyboard en muis users.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |