abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 januari 2008 @ 18:33:07 #176
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_55853809
Ook al vind ik Britney nog zo'n domme doos, dit gebeuren vind ik ook wel weer triest.

Als ze nou es een goeie tharapeut zoekt, niet meer continue haar kut in het openbaar laat zien, dan wordt het al weer een heel ander verhaal.

Overigens geef ik haar groot gelijk dat ze niet naar die enge dr Phil gaat. Dat die kerel uberhaupt de gore moed heeft onaangekondigd bij haar langs te komen en zichzelf daar naar binnen lult omdat hij een bekende kop heeft en een 'friend' van de fam Spears zou zijn
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 7 januari 2008 @ 19:07:46 #177
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_55854743
quote:
The TV doc had planned to air a special about Britney Spears, but has now decided to shelve it.

Phil just issued the following statement to Entertainment Tonight:

"As was widely reported this weekend, at the request of concerned family members, I visited Britney Spears in the hospital. The details of that visit will, of course, remain private. We had planned to tape a 'Dr. Phil Now' show tomorrow, focusing not on the tabloid side of Britney’s latest problems, but instead on the very serious issues surrounding this case. Clearly, it is not just Britney's family struggling to find a way to protect adult children who cannot be ordered or compelled to seek help. Because the Spears situation is too intense at this time, and out of consideration to the family, I have made the decision not to move forward with the taping at this particular time. Britney and her family are in our prayers and we ask that they be in yours."

It probably didn't help the Doc that Britney's parents pulled out of being on the show.
Schijnt dat zij het vanaf het begin al niet wilde.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 7 januari 2008 @ 19:14:48 #178
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_55854941
Is het trouwens zeker dat het niet gewoon een PR-stunt voor 'Piece of Me' is?


Waar onze eigen Thijs trouwens een erg fijne remix van heeft gemaakt:

http://www.youtube.com/watch?v=oTlxveZw-6s
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  maandag 7 januari 2008 @ 19:46:38 #179
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55855822
Mooi dat ze geen drugs of alcohol gevonden hebben.

Go Britney!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 7 januari 2008 @ 20:32:17 #180
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55857101
Kevin Federline huurt extra beveiliging in

http://www.trouw.nl/laats(...)extra_beveiliging_in
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_55857400
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:32 schreef Sanne het volgende:
Kevin Federline huurt extra beveiliging in

http://www.trouw.nl/laats(...)extra_beveiliging_in
Over Brit's moeder, waarom ze er niet bij was:
quote:
Ze was zaterdag op een kerkhof in Louisiana, waar ze bloemen legde bij het graf van haar vorig jaar overleden zus Sandra.
Was dat niet precies wat Britney's eerste grote zenuwinzinking veroorzaakte? Het overlijden van haar lievelingstante?
  maandag 7 januari 2008 @ 20:46:19 #182
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55857469
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:43 schreef Toeps het volgende:

Was dat niet precies wat Britney's eerste grote zenuwinzinking veroorzaakte? Het overlijden van haar lievelingstante?
Ja, uit een soort vreemde meevoelendheid zou ze toen heur haar hebben afgeschoren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 7 januari 2008 @ 21:36:21 #183
182751 MisterO
wispelvurig
pi_55858995
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:43 schreef Toeps het volgende:

[..]

Over Brit's moeder, waarom ze er niet bij was:
[..]

Was dat niet precies wat Britney's eerste grote zenuwinzinking veroorzaakte? Het overlijden van haar lievelingstante?
Ik denk dat het met meerdere gebeurtenissen te maken heeft gehad...
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_55860282
quote:
Britney Spears's new boyfriend - a Birmingham-born paparazzi photographer - has been touting around intimate pictures taken of them together in recent days with a staggering £500,000 price tag


The Los Angeles-based photo agency that Adnam Ghalib works for, Finalpixx, was yesterday trying to broker a deal with UK newspapers for use of pictures of Mr Ghalib and Miss Spears together.

The images were taken after Spears managed to check herself out of a secure unit at an LA hospital where she had been sensationally taken by police after taking her own children hostage in a custody row with her estranged husband Kevin Federline.
After checking out of the Cedars-Sinai hospital, she joined up with Mr Ghalib, who she has been on/off dating for a few weeks, and two other of his photographer friends and spent time at various safe-houses and hotels in Palm Springs, the Hollywood Hills and Santa Monica.

Pictures around yesterday showed them passionately embracing, walking hand in hand, and arm in arm down the street, and feeding food to one another.

It is not known whether Miss Spears is aware that her new companion is now trying to turn a quick profit on their relationship.

Some sources suggested last night that she may even be in on the deal, in so doing making a profit for herself and also being able to control which pictures of her go out.

Leaving the Cedars hospital on Friday - a day after she arrived - Mr Ghalib whisked her back to her Hollywood Hills home and then another "safe house" nearby.

The photographer has apparently been telling Miss Spears that he can keep her safe from the rest of the paparazzi pack by using the kind of skills he has learnt from his years on the job in LA.

and so on and so forth

en een plaatje van het stel



nou vooruit, nog 1 dan

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_55860756
Ik kan wel zeggen dat het slaapverwekkend is, maar dat zou hypocriet zijn. Daarom: what's next?
  maandag 7 januari 2008 @ 22:39:20 #186
331 Merel
Be here now.
pi_55860811
quote:
Op maandag 7 januari 2008 22:21 schreef milagro het volgende:

en een plaatje van het stel

[ afbeelding ]

nou vooruit, nog 1 dan

[ afbeelding ]
Er loopt een dikke vieze zwart rups op z'n kin!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 7 januari 2008 @ 22:53:29 #187
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_55861182
Wat een grenzeloos dom wijf is het ook.
Ga naar Utah oid, ga in rehab, zoek een gezonde omgeving op zodat je misschien ooit nog aanspraak maakt op het bezoeken van je kids, zorg ervoor dat je beter wordt.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 7 januari 2008 @ 23:07:22 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55861585
quote:
Op maandag 7 januari 2008 22:53 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een grenzeloos dom wijf is het ook.
Ga naar Utah oid, ga in rehab, zoek een gezonde omgeving op zodat je misschien ooit nog aanspraak maakt op het bezoeken van je kids, zorg ervoor dat je beter wordt.
Een papzakarazzi neuken valt niet onder gezond gedrag?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 7 januari 2008 @ 23:24:54 #189
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_55862103
quote:
Op maandag 7 januari 2008 23:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Een papzakarazzi neuken valt niet onder gezond gedrag?
Tsss, kennen jullie die nieuwe therapie nog niet? :S

Niks rehab en 51 suicide watch etc..... je neukt je vijand en daar wordt je gelukkig mee, met je huisje, kids, labrador en wit hekje.....

wondermiddel....
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_55862877
Ik denk eerlijk gezegd dat Britney geen flikker om d'r kids geeft, zoals ze overkomt in de media lijkt ze er totaal haar best niet voor te doen.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 7 januari 2008 @ 23:55:04 #191
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55862893
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_55862953
quote:
Op maandag 7 januari 2008 23:55 schreef Vivi het volgende:
En dat vind ik dan weer dieptriest. Als je zo'n website maakt ben je wel heel, heel erg sneu.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 8 januari 2008 @ 00:02:42 #193
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55863083
The TV doc had planned to air a special about Britney Spears, but has now decided to shelve it.

Phil just issued the following statement to Entertainment Tonight:

"As was widely reported this weekend, at the request of concerned family members, I visited Britney Spears in the hospital. The details of that visit will, of course, remain private. We had planned to tape a 'Dr. Phil Now' show tomorrow, focusing not on the tabloid side of Britney’s latest problems, but instead on the very serious issues surrounding this case. Clearly, it is not just Britney's family struggling to find a way to protect adult children who cannot be ordered or compelled to seek help. Because the Spears situation is too intense at this time, and out of consideration to the family, I have made the decision not to move forward with the taping at this particular time. Britney and her family are in our prayers and we ask that they be in yours."

It probably didn't help the Doc that Britney's parents pulled out of being on the show!

Dr Phil interview
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 00:05:43 #194
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55863141
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 00:09:28 #195
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55863209
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 00:12:48 #196
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55863278
quote:
Op maandag 7 januari 2008 23:57 schreef rena het volgende:

[..]

En dat vind ik dan weer dieptriest. Als je zo'n website maakt ben je wel heel, heel erg sneu.
Vind ik ook hoor! Maar voor de volledigheid he..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_55863405
Weet ik Maar ik kan er niet over uit dat sommige mensen zo'n misbruik maken van andermans leed. Ik weet ook dat ze het grotendeels zelf veroorzaakt heeft, maar dit verdient ze ook niet vind ik.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_55863446
Zijn die filmpjes van Britney en Adnan nog ergens te vinden? Op perez en x17 doen ze het al niet meer. Filmpjes zijn van na 3 Januari. Ik had ze wel willen zien zoenen en op haar hotel kamer willen zien. Maar de werkgever van Adnan wil er graag aan verdienen en zijn ze alweer verwijdert. Iemand nog een idee waar ze nog wel staan of opgeslagen?
  dinsdag 8 januari 2008 @ 01:24:34 #199
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_55864244
Volgens CBS News heeft mama Spears een jaar (!) geleden al bij Dr. Phil aangeklopt voor hulp.
Waarom heeft die lamzak toen niets gedaan
En net bij The Insider een filmpje van Brit met die enge fotograaf op een balkon.Britney zonder broek, en ze delen een lolly
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  dinsdag 8 januari 2008 @ 02:13:40 #200
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_55864466
Ook gezien net, en toch zag ze er niet uit of ze net een zenuwinzinking heeft gehad of zo.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')