Waarom dan, onderbouw je mening eens, ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:57 schreef Merel het volgende:
Maar dat die kinderen bij haar weg moeten is nu wel duidelijk.
Daarnaast ís het hier geen B&H.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:58 schreef Giechel_Ho het volgende:
Kappen met die B&H foto's jongensDat scrollen verloopt nu gewoon kut
quote:We're hearing exclusively that Britney is going to be kept in the hospital for 14 days!
Spears is currently under psychiatric evaluation and on suicide watch.
Waarom is ze niet bij Britney...quote:Access Hollywood spoke to to Britney’s mother, Lynne Spears, who was extremely distraught, crying on the phone and requesting, “Just say prayers.”
Ik denk dat dat ook vooral was omdat iedereen hem zag als oorzaak van het Trailer-verval van Britney. Nu zien we echter dat het gewoon Britney zelf is.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:17 schreef KinkyGiraf het volgende:
Kevin komt er zo wel als de good guy uit, een jaar geleden kon iedereen hem nog wel schieten
is het niet de ene dochter die zich in de ellende stort, dan is het wel de andere. Jaja, good christian parentingquote:
Oh haar vader is wel bij haar.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:17 schreef KinkyGiraf het volgende:
Britney wil haar ouders/zusje niet meer zien geloof ik.
En check dit hieronderquote:Britney's brother, Bryan Spears, is on his way to Los Angeles to be with the mentally unstable former pop star, People is reporting.
Spears' father, Jamie, is currently keeping the mother of two company at the hospital, where she is on suicide watch and under psychiatric evaluation.
quote:The stock value of the Starbucks corporation has fallen since Britney Spears' hospitalization.
quote:"The Insider" confirms troubled pop star BRITNEY SPEARS will not be charged with anything stemming from the incident that occurred at her home Thursday night. "We aren't charging her with anything at this time," LAPD officer HARDING says. "She is at the [hospital] for her own health and welfare."
Nou ja zeg, een blauwe plek. Ik denk dat er minder kinderen zijn die geen blauwe plekken hebben dan die ze wel hebben (van het spelen etc). Maar wel sneuquote:Small Fry Injured!!!
Filed under: Britney Spears
The reason Jayden James was rushed to the hospital in an ambulance on Thursday evening?
Britney said that he had a bruise on him, a family insider tells Page Six, adding, “And she said she did not do it.”
Little JJ was checked out by the doctors and released early Friday morning, when he was returned to K-Fed's house.
"The boys are okay, just very shaken up," says the family insider. "It took Kevin quite a while to get them settled down."
Thankfully neither Small Fry nor Tater Tot were seriously injured!!!
THANK GOD!
Je weet niet eens wat er aan de hand is, maar de kinderen móeten daar weg?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:57 schreef Merel het volgende:
Ik vind dit zo'n enorm treurige foto, met die voeten in de restraints...
[afbeelding]
Arm meisje [afbeelding]
Maar dat die kinderen bij haar weg moeten is nu wel duidelijk.
Far from it... Zal wel van de platenbazen afkomen, die wel weer eens wat geld van haar in het laatje wilden en er even een album doorheen hebben gejast...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:57 schreef Maartel het volgende:
Serieus, wiens zet was het om midden in al deze chaos nog even een nieuw album uit te brengen?
Het komt niet echt over alsof Britney er weer klaar voor was..
Zodat ze misschien kunnen opgroeien buiten de spotlights?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:36 schreef Harajuku. het volgende:
Je weet niet eens wat er aan de hand is, maar de kinderen móeten daar weg?
Ik gun haar dit allemaal niet en hoop dat ze er bovenop komt, maar eerlijk gezegd zou het me niet verbazen als dit op een dag het nieuws bereikt...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:38 schreef carpediem23 het volgende:
tot dat ze echt zelfmoord pleegt. Want zo onwaarschijnlijk is dat dus niet.
Dat zou betekenen dat je elk kind van elk celeb wil afpakken?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:10 schreef Merel het volgende:
[..]
Zodat ze misschien kunnen opgroeien buiten de spotlights?
Hey, ik heb een idee, misschien even het topic lezen eer je op reply ramt?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:38 schreef carpediem23 het volgende:
OMG! Tocht te bizar wat die Britney allemaal aan het doen is. En het wordt steeds erger, ik begreep op CNN ook de ze Jayden had "ontvoerd" in haar eigen huis en zich in de badkamer ging opsluiten voor min. 2 uur en zelfmoord neigingen had. De politie en brandweer moesten haar daaruit halen. En omdat ze zo geflipt was vast binden. Fucking hell die chick is nog erger dan Wacko Jacko en Anna Nicole Smith bij elkaar. Echt heel zielig voor de kindjes. Denk ook niet dat zo iemand ooit nog gezond kan worden, want zeg zelf; ze is echt al heel ver heen en dat gedrag speelt al zo'n 1,5 jaar en daarnaast wordt het steeds erger......tot dat ze echt zelfmoord pleegt. Want zo onwaarschijnlijk is dat dus niet.
GMTA.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hey, ik heb een idee, misschien even het topic lezen eer je op reply ramt?
Er zijn ergere dingen, Reenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:38 schreef rena het volgende:
Het is gewoon in en in triest wat er daar nu allemaal gebeurd.
Ik was eerderquote:
Als ik even "tussen de regels door lees" mag Britney van jou dood omdat ze muziek maakt die jij niet leuk vindt?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:12 schreef tequi3 het volgende:
Het enige nummer wat ik goed vind van Britney is Everytime. Verder mag Britney van mij uit de spotlights. Hopelijk de laatste keer dat de roddelwebsites a la X17online & Perezhilton iets over haar hoeven te schrijven want het komt mij een beetje de strot uit. Waarom ik hier dan ook post is een raadsel, maar tvp. [afbeelding]
Als iedereen die muziek maakt die niet naar mijn smaak is dood mag blijven er weinig over vrees ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik was eerder.
[..]
Als ik even "tussen de regels door lees" mag Britney van jou dood omdat ze muziek maakt die jij niet leuk vindt?.
Dat hadden ze al veel eerder moeten doen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat er aan de hand is, maar de kinderen móeten daar weg?
Zo is toch ieder baas, als jij ziek bent willen ze je ook liefst zo snel mogelijk terug. Ze heeft natuurlijk gewoon een contract voor een bepaald aantal cd's tijden een periode. Ze hebben gewoon gedacht een cd uitbrengen of haar ontslaan.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:05 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Far from it... Zal wel van de platenbazen afkomen, die wel weer eens wat geld van haar in het laatje wilden en er even een album doorheen hebben gejast...
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:32 schreef SEMTEX het volgende:
Ramptoerisme-TVP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |