abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55777745
Kappen met die B&H foto's jongens Dat scrollen verloopt nu gewoon kut
pi_55777833
Ik vind die ambulance-foto's echt wel een dieptepunt, ook voor Britney. Het gaat echt niet goed met haar...
  vrijdag 4 januari 2008 @ 19:03:06 #53
124789 superhero87
Playin my game
pi_55777871
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 18:57 schreef Merel het volgende:

Maar dat die kinderen bij haar weg moeten is nu wel duidelijk.
Waarom dan, onderbouw je mening eens, ik ben benieuwd
Ik snap nog steeds niet wat er gisteren aan de hand was...
pi_55777944
omdat ze misschien een drugsverslaafde is en dat zelfs haar kinderen nu gecontroleerd worden?
pi_55777964
tvp
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
  vrijdag 4 januari 2008 @ 19:17:23 #56
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55778207
One of the theories that Britney's camp is trying to disseminate is that Spears' erratic behavior last night was due to her missing her hourly dosage of her bipolar medication.

"That's bullshit," a medical expert tell us.

There's no bipolar medication that requires you to take a dose EVERY hour!!!

Plus, it takes more than missing one dose to trigger an episode.

Excuses. Excuses. Excuses.

If Britney had a breakdown, that's one thing. If she was high on drugs, that's another. But don't come up with bullshit lies

K-Fed's not as bad as we thought!

As his bodyguard drove the kids home in a white Escalade after a traumatic trip to the hospital, Kevin was in his pick-up truck behind the children driving like a maniac, making sure the paparazzi didn't get a shot of his kids.

Go Kevin!

klik enzo
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 19:23:35 #57
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_55778375
Je zou inderdaad gaan denken dat Kevin inderdaad niet zo beroerd is als gedacht. Maar goed,wij weten niet wat achter de voordeur (heeft) af(ge)speelt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 19:30:50 #58
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_55778543
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 18:58 schreef Giechel_Ho het volgende:
Kappen met die B&H foto's jongens Dat scrollen verloopt nu gewoon kut
Daarnaast ís het hier geen B&H.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 4 januari 2008 @ 19:31:24 #59
124789 superhero87
Playin my game
pi_55778550
quote:
We're hearing exclusively that Britney is going to be kept in the hospital for 14 days!

Spears is currently under psychiatric evaluation and on suicide watch.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 19:32:14 #60
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55778568
Ik ben toch wel heel benieuwd wat ze in haar bloed aan gaan treffen.
Arme meid.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 4 januari 2008 @ 20:30:04 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55780133
Het jaar begint alweer goed voor Spears. Hopelijk voor haar is 2008 het jaar waarin ze zichzelf terugvindt. Eigen schuld of niet, het blijft tragisch, zo'n 13 in een dozijn kindsterretje drama.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 4 januari 2008 @ 20:54:13 #62
182751 MisterO
wispelvurig
pi_55780764
quote:
Access Hollywood spoke to to Britney’s mother, Lynne Spears, who was extremely distraught, crying on the phone and requesting, “Just say prayers.”
Waarom is ze niet bij Britney...
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_55781073
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 20:54 schreef MisterO het volgende:

[..]

Dat wil BritBrit toch niet?
pi_55781092
Oh my
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_55781370
Britney wil haar ouders/zusje niet meer zien geloof ik.

Maar WAT een verhaal zeg. Ik hoop echt dat er niks met Jayden is. Ik ben benieuwd waarom hij in het ziekenhuis is opgenomen. Kevin komt er zo wel als de good guy uit, een jaar geleden kon iedereen hem nog wel schieten
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_55781567
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 21:17 schreef KinkyGiraf het volgende:
Kevin komt er zo wel als de good guy uit, een jaar geleden kon iedereen hem nog wel schieten
Ik denk dat dat ook vooral was omdat iedereen hem zag als oorzaak van het Trailer-verval van Britney. Nu zien we echter dat het gewoon Britney zelf is.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 21:24:48 #67
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_55781618
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 20:54 schreef MisterO het volgende:

[..]

is het niet de ene dochter die zich in de ellende stort, dan is het wel de andere. Jaja, good christian parenting .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 4 januari 2008 @ 21:46:21 #68
182751 MisterO
wispelvurig
pi_55782241
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 21:17 schreef KinkyGiraf het volgende:
Britney wil haar ouders/zusje niet meer zien geloof ik.
Oh haar vader is wel bij haar.
pi_55782334
Volgens dit artikel zijn de kids bij Kevin:

http://www.people.com/people/article/0,,20169343,00.html
  vrijdag 4 januari 2008 @ 21:54:33 #70
182751 MisterO
wispelvurig
pi_55782477
quote:
Britney's brother, Bryan Spears, is on his way to Los Angeles to be with the mentally unstable former pop star, People is reporting.

Spears' father, Jamie, is currently keeping the mother of two company at the hospital, where she is on suicide watch and under psychiatric evaluation.
En check dit hieronder

quote:
The stock value of the Starbucks corporation has fallen since Britney Spears' hospitalization.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 21:56:46 #71
182751 MisterO
wispelvurig
pi_55782525
En dit komt ook net binnen:
quote:
"The Insider" confirms troubled pop star BRITNEY SPEARS will not be charged with anything stemming from the incident that occurred at her home Thursday night. "We aren't charging her with anything at this time," LAPD officer HARDING says. "She is at the [hospital] for her own health and welfare."
pi_55783106
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 19:30 schreef static het volgende:

[..]

Daarnaast ís het hier geen B&H.
You tell 'em girl

Wanneer rot je weer eens op?
pi_55783406
quote:
Small Fry Injured!!!
Filed under: Britney Spears

The reason Jayden James was rushed to the hospital in an ambulance on Thursday evening?

Britney said that he had a bruise on him, a family insider tells Page Six, adding, “And she said she did not do it.”

Little JJ was checked out by the doctors and released early Friday morning, when he was returned to K-Fed's house.

"The boys are okay, just very shaken up," says the family insider. "It took Kevin quite a while to get them settled down."

Thankfully neither Small Fry nor Tater Tot were seriously injured!!!

THANK GOD!
Nou ja zeg, een blauwe plek. Ik denk dat er minder kinderen zijn die geen blauwe plekken hebben dan die ze wel hebben (van het spelen etc). Maar wel sneu hopelijk kunnen ze zich er later weinig meer van herinneren, wat er voor Jayden wel inzit als anderhalfjarige
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
  vrijdag 4 januari 2008 @ 22:36:10 #74
182751 MisterO
wispelvurig
pi_55783644
Ik snap nog steeds niet waarom de politie een inval heeft gedaan bij Britney. Ik ben benieuwd wie hier achterzit...
Je gaat toch niet zomaar iemand afvoeren? EN waarom zijn haar kinderen toen afgepakt? Ik blijf het een maf verhaal vinden
  vrijdag 4 januari 2008 @ 22:36:16 #75
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55783647
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 18:57 schreef Merel het volgende:
Ik vind dit zo'n enorm treurige foto, met die voeten in de restraints...

[afbeelding]

Arm meisje [afbeelding]

Maar dat die kinderen bij haar weg moeten is nu wel duidelijk.
Je weet niet eens wat er aan de hand is, maar de kinderen móeten daar weg?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 22:41:27 #76
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55783824
New details are emerging about the scary night that Britney Spears took one of her children hostage!

According to new reports, it was the court-appointed monitor that called police when Unfitney began behaving erratically on Thursday.

"She had already put Preston in the car when Britney locked herself in a room with Jayden," a source tells People. "The cops came and got through the door and tied her down to a gurney."

LAPD called the incident an "ongoing investigation."

Sean Preston was taken to the hospital by Federline's assistant, and Jayden James was in the ambulance with the monitor, a source says, adding that the boys "won't be back with [Spears] for a long time."

By all accounts, Britney suffered a severe mental breakdown last night.

“They had to strap her down like a mental patient and she was going between laughing and hysterics,” a source tells Us Weekly, calling it “a total psychotic breakdown. She just went crazy."

Another Spears pal says: "I guess she has good days and bad days - it's mental instability. All she has is to think of something sad and she goes crazy.”

Britney's dad, Jamie, remains at the hospital.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 22:49:28 #77
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_55784097
Ik zit op het puntje van mijn stoel voor de volgende ontwikkelingen!
pi_55784382
Serieus, wiens zet was het om midden in al deze chaos nog even een nieuw album uit te brengen?
Het komt niet echt over alsof Britney er weer klaar voor was..
pi_55784657
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 22:57 schreef Maartel het volgende:
Serieus, wiens zet was het om midden in al deze chaos nog even een nieuw album uit te brengen?
Het komt niet echt over alsof Britney er weer klaar voor was..
Far from it... Zal wel van de platenbazen afkomen, die wel weer eens wat geld van haar in het laatje wilden en er even een album doorheen hebben gejast...
  vrijdag 4 januari 2008 @ 23:10:20 #80
331 Merel
Be here now.
pi_55784793
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 22:36 schreef Harajuku. het volgende:

Zodat ze misschien kunnen opgroeien buiten de spotlights?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_55785560
OMG! Tocht te bizar wat die Britney allemaal aan het doen is. En het wordt steeds erger, ik begreep op CNN ook de ze Jayden had "ontvoerd" in haar eigen huis en zich in de badkamer ging opsluiten voor min. 2 uur en zelfmoord neigingen had. De politie en brandweer moesten haar daaruit halen. En omdat ze zo geflipt was vast binden. Fucking hell die chick is nog erger dan Wacko Jacko en Anna Nicole Smith bij elkaar. Echt heel zielig voor de kindjes. Denk ook niet dat zo iemand ooit nog gezond kan worden, want zeg zelf; ze is echt al heel ver heen en dat gedrag speelt al zo'n 1,5 jaar en daarnaast wordt het steeds erger......tot dat ze echt zelfmoord pleegt. Want zo onwaarschijnlijk is dat dus niet.
pi_55785715
We hebben het kunnen lezen ja.

Misschien is dat eigenlijk wel goed, dat er nu eindelijk iets aan gedaan word.
Maarja, we zullen zien.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_55785787
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 23:38 schreef carpediem23 het volgende:
tot dat ze echt zelfmoord pleegt. Want zo onwaarschijnlijk is dat dus niet.
Ik gun haar dit allemaal niet en hoop dat ze er bovenop komt, maar eerlijk gezegd zou het me niet verbazen als dit op een dag het nieuws bereikt...
pi_55785918
Nee inderdaad, gossip is leuk en zeker als er iets spannends gebeurt maar het zou wel echt triest zijn als dit alleen nog maar slechter wordt... dat wens ik haar echt niet toe... :S
  vrijdag 4 januari 2008 @ 23:57:51 #85
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55786043
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 23:10 schreef Merel het volgende:

[..]

Zodat ze misschien kunnen opgroeien buiten de spotlights?
Dat zou betekenen dat je elk kind van elk celeb wil afpakken?
pi_55786047
Jongens met wat goede hulp en medicatie komt ze er echt wel weer bovenop hoor Mits haar familie zich eens echt over haar ontfermt en haar ergens onderbrengt waar ze niet in de spotlight staat.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 23:58:57 #87
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55786070
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 23:38 schreef carpediem23 het volgende:
OMG! Tocht te bizar wat die Britney allemaal aan het doen is. En het wordt steeds erger, ik begreep op CNN ook de ze Jayden had "ontvoerd" in haar eigen huis en zich in de badkamer ging opsluiten voor min. 2 uur en zelfmoord neigingen had. De politie en brandweer moesten haar daaruit halen. En omdat ze zo geflipt was vast binden. Fucking hell die chick is nog erger dan Wacko Jacko en Anna Nicole Smith bij elkaar. Echt heel zielig voor de kindjes. Denk ook niet dat zo iemand ooit nog gezond kan worden, want zeg zelf; ze is echt al heel ver heen en dat gedrag speelt al zo'n 1,5 jaar en daarnaast wordt het steeds erger......tot dat ze echt zelfmoord pleegt. Want zo onwaarschijnlijk is dat dus niet.
Hey, ik heb een idee, misschien even het topic lezen eer je op reply ramt?
pi_55786116
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 23:58 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hey, ik heb een idee, misschien even het topic lezen eer je op reply ramt?
GMTA.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_55786430
Het enige nummer wat ik goed vind van Britney is Everytime. Verder mag Britney van mij uit de spotlights. Hopelijk de laatste keer dat de roddelwebsites a la X17online & Perezhilton iets over haar hoeven te schrijven want het komt mij een beetje de strot uit. Waarom ik hier dan ook post is een raadsel, maar tvp.
pi_55787202
Het is gewoon in en in triest wat er daar nu allemaal gebeurd.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_55787267
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 00:38 schreef rena het volgende:
Het is gewoon in en in triest wat er daar nu allemaal gebeurd.
Er zijn ergere dingen, Reen
  zaterdag 5 januari 2008 @ 00:41:26 #92
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55787284
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 00:00 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

GMTA. [afbeelding]
Ik was eerder .
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 00:12 schreef tequi3 het volgende:
Het enige nummer wat ik goed vind van Britney is Everytime. Verder mag Britney van mij uit de spotlights. Hopelijk de laatste keer dat de roddelwebsites a la X17online & Perezhilton iets over haar hoeven te schrijven want het komt mij een beetje de strot uit. Waarom ik hier dan ook post is een raadsel, maar tvp. [afbeelding]
Als ik even "tussen de regels door lees" mag Britney van jou dood omdat ze muziek maakt die jij niet leuk vindt? .
pi_55787427
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 00:41 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik was eerder .
[..]

Als ik even "tussen de regels door lees" mag Britney van jou dood omdat ze muziek maakt die jij niet leuk vindt? .
Als iedereen die muziek maakt die niet naar mijn smaak is dood mag blijven er weinig over vrees ik. . Wat ik probeerde te zeggen is, als je de business niet aankan rot dan op uit de business. Als jij gestresst raakt van je baan blijf je er toch ook niet in de treure werken maar zoek je iets nieuws. Tenzij je afhankelijk bent van het geld, maar daar hoeft Spears zich geen druk over te maken.
pi_55788201
Jezus, ben je éven weg, gebeurt er dit!

Heel naar, dit, ik heb echt met haar te doen.
pi_55788349
Damn, die foto's ook en die video's
  zaterdag 5 januari 2008 @ 01:26:04 #96
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_55788453
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 22:36 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat hadden ze al veel eerder moeten doen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 01:40:43 #97
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_55788739
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_55788865
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 23:05 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Far from it... Zal wel van de platenbazen afkomen, die wel weer eens wat geld van haar in het laatje wilden en er even een album doorheen hebben gejast...
Zo is toch ieder baas, als jij ziek bent willen ze je ook liefst zo snel mogelijk terug. Ze heeft natuurlijk gewoon een contract voor een bepaald aantal cd's tijden een periode. Ze hebben gewoon gedacht een cd uitbrengen of haar ontslaan.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 02:13:41 #99
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_55789012
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 18:32 schreef SEMTEX het volgende:
Ramptoerisme-TVP.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_55789048
Ze moeten Britney de voogdij over zichzelf ontzeggen.
Over die kinderen begin ik niet eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')