Ja. En ik maar denken dat ik tot 3 / 10 april moest wachten tot EEN toffe tv show maar ik was vergeten dat South Park eerder kwamquote:
Wat?quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:14 schreef newyorkcity het volgende:
13 maart komen toch ook de volgende 3 seizoenen uit? 2,3 en 6?
Ja de dvd boxen bedoelt ZIJ jaquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:33 schreef __Saviour__ het volgende:
dvd's bedoelt ie natuurlijk
Mijn schuld?quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:16 schreef slindenau het volgende:
Wat gaat de tijd opeens langzaam he, als iedereen hier weer gaat posten.
dat is mooi dan, want ik had em vorige week gemistquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:39 schreef wolferl het volgende:
Godverdomme, stelletje zaadstengels bij Comedy Central.
Ze zenden nu een aflevering uit die ze verleden week vrijdag ook al uitzonden.
Godverdegod, een week wachten op een nieuwe episode en zenden die debielen gewoon 2 keer dezelfde uit in 2 weken tijd. Me is very angry
Welke winterquote:Op zondag 9 maart 2008 12:36 schreef belanov het volgende:
We zijn een South Park-loze winter [...]
quote:Release Order Title Original airdate Episode Number
168 "TBA" March 12, 2008 1201
The first episode of season 12
sterker, in het verleden stond er nog wel eens info over meerdere afleveringen in het aankomende seizoen ruim vooraf online.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:20 schreef RacerDKB het volgende:
Ik dacht dat maandag altijd de aflevering info op internet stond?
vandaar 'in het verleden'quote:
* heiden6 krijgt een hartaanvalquote:Op maandag 10 maart 2008 22:07 schreef slindenau het volgende:
Cartman wordt de serie uitgeschreven? Oh noes![]()
Dat downloaden met Xbox Live, kost dat geld, of is het gratis?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:38 schreef belanov het volgende:
[..]
. Fans will be able to download the uncensored version of each new episode from the 12th season on iTunes, xBox LIVE and Amazon Unbox.
Met "downloaden" bedoelen ze hier vast en zeker "kopen"quote:Op maandag 10 maart 2008 23:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat downloaden met Xbox Live, kost dat geld, of is het gratis?
What the fquote:Op maandag 10 maart 2008 23:10 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Preview filmpje: http://www.southparkstudios.com/downloads/preview/?id=7628
Cartman is het sterkste personage en draagt veel van de serie op zich, die schrijven ze echt niet er uit.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:07 schreef slindenau het volgende:
Cartman wordt de serie uitgeschreven? Oh noes![]()
Maarja, dat zal wel weer niet...zoiets durven ze vast niet aan.
joh!?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Cartman is het sterkste personage en draagt veel van de serie op zich, die schrijven ze echt niet er uit.
Vandaar ook mijn 2e zinquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Cartman is het sterkste personage en draagt veel van de serie op zich, die schrijven ze echt niet er uit.
ik mag toch hopen dat dit alleen vanwege het preview-filmpje is??quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:39 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat is wel heel on-southparks inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |