abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 januari 2008 @ 01:37:35 #151
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_55788688
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 01:36 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Dan koop je het toch voor haar. Het is niet de taak van anderen om te zorgen, dat het leven van jouw dochter draagzamer wordt. Zolang ze maar normaal tegen haar doen zou ik niet klagen.

Ik word gewoon een beetje ziek van mensen tegenwoordig. Allemaal verwachten ze maar dingen van anderen. En kwaad dat ze zijn als ze het niet krijgen. Ik had mijn dochter trouwens allang gezegd, dat niet iedereen gratis dingen weggeeft.
komop, het is gewoonterecht
  zaterdag 5 januari 2008 @ 01:42:31 #152
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_55788758
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 01:36 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Dan koop je het toch voor haar. Het is niet de taak van anderen om te zorgen, dat het leven van jouw dochter draagzamer wordt. Zolang ze maar normaal tegen haar doen zou ik niet klagen.

Ik word gewoon een beetje ziek van mensen tegenwoordig. Allemaal verwachten ze maar dingen van anderen. En kwaad dat ze zijn als ze het niet krijgen. Ik had mijn doschter trouwens allang gezegd, dat niet iedereen gratis dingen weggeeft.
Ik koop voldoende voor haar. Maar gratis worst ís niet te koop, om het dan maar zo te zeggen. Overigens heb ik helemaal niet te klagen over alles wat het Prul krijgt, vaak van volstrekt vreemden. Eerder zou het wel allemaal wat minder mogen, want ook dát is niet goed voor een kind. Onlangs in Turkije nog haastten de lokale neringdoenden zich altoos hun kleine winkeltjes uit om haar een kettinkje of ander kleinood in de handjes te stoppen. Als geschenk wel te verstaan.
Misschien is het daarom wel dat ze verwacht alles gratis te krijgen. Ik zei toen nog tegen mijn vrouw: "eigenlijk is dit ook niet goed. Dat Engelse kind krijgt nooit iets, en voor het Prul kruipen die Ottomanen op de knieën." En zie: het wordt bewaarheid.
The End Times are wild
  zaterdag 5 januari 2008 @ 01:43:06 #153
3185 Adelante
To let it go now
pi_55788767
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 01:37 schreef Oldbie het volgende:

[..]

komop, het is gewoonterecht
er zijn mensen die frank visser er bij halen anders
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_55788826
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 01:42 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik koop voldoende voor haar. Maar gratis worst ís niet te koop, om het dan maar zo te zeggen. Overigens heb ik helemaal niet te klagen over alles wat het Prul krijgt, vaak van volstrekt vreemden. Eerder zou het wel allemaal wat minder mogen, want ook dát is niet goed voor een kind. Onlangs in Turkije nog haastten de lokale neringdoenden zich altoos hun kleine winkeltjes uit om haar een kettinkje of ander kleinood in de handjes te stoppen. Als geschenk wel te verstaan.
Misschien is het daarom wel dat ze verwacht alles gratis te krijgen. Ik zei toen nog tegen mijn vrouw: "eigenlijk is dit ook niet goed. Dat Engelse kind krijgt nooit iets, en voor het Prul kruipen die Ottomanen op de knieën." En zie: het wordt bewaarheid.
Misschien zien ze hun kleindochter of dochter in Prul?
  zaterdag 5 januari 2008 @ 01:49:47 #155
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_55788829
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 01:42 schreef LXIV het volgende:

[..]

Waarom klaag je dan hier als je dochter een keertje iets niet krijgt wat ze verwacht?

Je hoeft niet te antwoorden het is een rhetorische vraag. Het antwoord weet ik al.

Goedenacht ik ga pitten.
Horrible Cunt!
  zaterdag 5 januari 2008 @ 01:54:42 #156
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_55788874
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 01:49 schreef Juup© het volgende:

[..]

Misschien zien ze hun kleindochter of dochter in Prul?
Wie weet wat deze mensen zich allemaal in het hoofd halen wanneer ons gezin passeert. Ook daar zie je trouwens wel mensen met blond haar en grijze ogen, zeker bij kinderen. De tijd dat deze randvolkeren dit soort Christenkinderen idoleerden is met de komst van het hedendaags toerisme in ieder geval voorbij. Helaas, denk ik dan soms. Maar goed ook, anderzijds.

Nu ga ook ik dit topique verlaten om te slapen. Het forum is bovendien onverdragelijk traag. Tot spoedig weerziens dan maar!

[ Bericht 8% gewijzigd door LXIV op 05-01-2008 02:01:11 ]
The End Times are wild
pi_55789075
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 01:18 schreef LXIV het volgende:

[..]

XENNIA weer terug!

Ja, gelukkig is er sprake van een intact gezin. Nog wel tenminste, maar dat is een heel ander verhaal, dat hoort hier niet thuis. Nu is het Prul natuurlijk nog maar heel klein, en een hele appelflap is voor haar wat veel. Dus geven wij haar dan een stukje van onze appelflap, van die van mij of van mijn vrouw. Zo blijft het lekker en heeft ze des avonds ook nog eetlust.

En WO! Hartstikke goed hoor! Dat zou ik echt niet gezegd hebben wanneer ik je postjes las. Maar ja, een mens kan zich vergissen, niet?
  zaterdag 5 januari 2008 @ 02:43:41 #158
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_55789186
Ik heb echt medelijden met dat kind van jou. Of liever, de toekomstige sociale omgeving. Misbaksel in de maak! De zakken chips, appelflappen, roombroodjes, aardbeien (ja die zijn duur in JANUARI) en eierkoeken zijn niet aan te slepen in jouw huishouden zo te lezen. Ik snap de naam Prul nu geloof ik wel, maar misschien had je haar beter gewoon Afval kunnen noemen. Manieren heb je nergens voor nodig! Gewoon lekker volgooien, dan komt het allemaal goed

En wat de fuck is er mis met wortels??
Are these the nazis, Walter?
pi_55790255
Vette hoax dit topic.... dat er mensen zijn die dit geloven
  zaterdag 5 januari 2008 @ 11:06:11 #160
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_55790515
Toch raar om je kind prulletje te noemen...

prul (het; prullen; prulletje)
1 ding van weinig waarde
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  zaterdag 5 januari 2008 @ 11:18:04 #161
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_55790616
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 11:06 schreef Pikkebaas het volgende:

1 ding van weinig waarde
Het intrigeert je, hé Pikkebaas. Je hebt er vannacht nog over nagedacht.
The End Times are wild
  zaterdag 5 januari 2008 @ 11:43:11 #162
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_55790945
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 11:18 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het intrigeert je, hé Pikkebaas. Je hebt er vannacht nog over nagedacht.
Yep. Ik bedacht dat het mijn wereldbeeld namelijk weer eens bevestigde. Ik vind alle brabanders waardeloze prullen.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_55790965
Ook steeds het Prul, alsof je er nog niet helemaal uit bent.
Geen referral hier.
pi_55791349
stom ben je gewoon ... Ik en mijn vriend gaan zwemmen met ons kind en alvorens even langs de bakker! Als we nu alledrie wat lekkers gratis van de bakker krijgen , hoeven we dat brood of dat lekkere krentenbolletje ook niet meer te kopen!
pi_55817770
Ik leef met je mee, L.
  zondag 6 januari 2008 @ 09:11:03 #166
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_55817843
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 10:36 schreef BlackRhino het volgende:
Dat dus
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_55823410
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 10:36 schreef BlackRhino het volgende:
Dat dus. Prul is geen normale naam, prul is een koosnaam in het dialect. Je noemt je kind toch ook geen schatje/lieverd?

Mocht dit wel echt zijn: Wat een arrogant stuk vreten is ts dan
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_55825422
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 11:06 schreef Pikkebaas het volgende:

1 ding van weinig waarde
Klopt toch? Arrogante kutmensen zijn ook niets waard...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 6 januari 2008 @ 17:16:51 #169
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_55826695
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_55827859
Bakker had gewoon een 3 weken oude krentenbol naar de kop van prul moeten gooien, leert hij ook nog eens dat het niet altijd zo gaat als hij wil!
  maandag 7 januari 2008 @ 00:22:24 #171
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_55837546
Dus om dat Prul ( ) niet krijgt wat ze bij de andere bakker wel krijgt is het meteen een klotewinkel?

Misschien moet je je Prulletje leren dat het niet altijd gaat zoals ze zou willen, en dat niet iedereen valt voor een lief snoetje met traanoogjes. In plaats van een hardwerkende vrouw lastig te vallen om een stukje brood.
Als je je kind wat lekkers wilt geven moet je het gewoon kopen, lekkere dingen genoeg in een supermarkt zou je zeggen.

Vroeger kreeg ik bij onze groentenman altijd een wortel . Maar m'n moeder heeft me wel geleerd dat niet elke groenteboer wortels aan kinderen geeft.

Dus kochten we een keer ergens anders groente had mam geen teleurgesteld kind, en ik had wat geleerd.
Win win situatie toch?
pi_55837974
De bakker had dat stuk afval van je gewoon een stuk beschimmeld brood moeten geven. Leert dat kind het gelijk af om te bedelen . Komop zeg, alsof in de wet staat dat een bakker verplicht iets moet geven aan kinderen .
Ich bin der Führer.
  maandag 7 januari 2008 @ 01:36:25 #173
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_55838674
Prulleke best een roflige naam.

Maar Joegy vind ik leuker
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_55838734
Je verwacht service in de supermarkt !
Een supermarkt is om zo goedkoop mogelijk jouw spullen te krijgen. Zo goedkoop mogelijke krachten inzetten, alles uit de fabriek of nog maar 5 minuten afbakken voor het 'vers' stickertje. En dan ga jij service verwachten? En gratis dingen?
Tokkie! Ga dan langs de poelier, slager, bakker, groenteman, drogist en slijterij. Eigen schuld, verwend kind
bye
pi_55838742
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 00:59 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nou, wat loyaliteit betreft zit het natuurlijk wel goed in de toekomst. Ik zal me wel tweemaal bedenken voordat ik nog de superjan binnenstap. Maar met een ernstig zieke vrouw te verzorgen wil je natuurlijk zo spoedig mogelijk weer terug thuis zijn. En als de Superjan dan nét 8 minuten dichterbij is, wordt het wél verleidelijk om even daar langs te gaan.
Maar je hebt helemaal gelijk. Het hemd moet nader dan de rok zijn. Gelukkig is mijn vaste bakker volstrekt onwetend over dit al, en zal ik morgen bij hem minstens vier extra puddingbroodjes halen. En een extra brood, dat komt wel op. Anders krijgt hij wellicht tóch achterdocht.
Als je dan toch omrijdt, kom dan naar de nog fijnere MCD in Werkendam. Daar krijg je donderdag, vrijdag en zaterdag bij besteding van 15 euro of meer een gratis cake!
pi_55838768
quote:
Op maandag 7 januari 2008 01:42 schreef gratiscake het volgende:

[..]

Als je dan toch omrijdt, kom dan naar de nog fijnere MCD in Werkendam. Daar krijg je donderdag, vrijdag en zaterdag bij besteding van 15 euro of meer een gratis cake!
Heb je speciaal een account aangemaakt om te vertellen over die gratis cake?
pi_55838791
quote:

[..]

Jij bent een kloon
Bier hier.
pi_55838804
quote:

[..]

Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  maandag 7 januari 2008 @ 02:10:42 #179
78498 classpc
I don't like change
pi_55838978
quote:

[..]

Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_55840952
quote:

[..]

.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')