abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 5 januari 2008 @ 00:59:11 #126
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_55787805
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 00:54 schreef tequi3 het volgende:
LXIV, ook al ben je al vele malen afgezeken in dit topic. Ik geef ze toch gelijk. Het is duidelijk dat jij een bepaald verwachtingspatroon hebt wanneer je de bakker bezoekt. Prul heeft dit kennenlijk van jou overgenomen.

Mijn advies: Blijf voortaan binnen de muren, en doe boodschappen waar je dit altijd doet. En dan geen smoesjes over familie-omstandigheden, gewoon naar de eigen bakker. Een bakker verwacht namelijk ook een stuk loyaliteit van de klant, en ik vanuit het oogpunt van de bakker gezien is het nogal gierig als de klant naar een andere bakker gaat met een matig smoesje als 'familie-omstandigheden'.
Nou, wat loyaliteit betreft zit het natuurlijk wel goed in de toekomst. Ik zal me wel tweemaal bedenken voordat ik nog de superjan binnenstap. Maar met een ernstig zieke vrouw te verzorgen wil je natuurlijk zo spoedig mogelijk weer terug thuis zijn. En als de Superjan dan nét 8 minuten dichterbij is, wordt het wél verleidelijk om even daar langs te gaan.
Maar je hebt helemaal gelijk. Het hemd moet nader dan de rok zijn. Gelukkig is mijn vaste bakker volstrekt onwetend over dit al, en zal ik morgen bij hem minstens vier extra puddingbroodjes halen. En een extra brood, dat komt wel op. Anders krijgt hij wellicht tóch achterdocht.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 01:00:08 #127
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_55787839
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 00:56 schreef Vampess het volgende:

[..]

Nee hoor, vroeg me alleen af waarom je zo selectief lijkt te reageren.
Nou, dat valt wel mee hoor. Ronduit agressieve posts negeer ik, maar verder wil ik iedereen bést beantwoorden. Alleen stond dit topic na terugkomst zó vol.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_55787919
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 00:59 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nou, wat loyaliteit betreft zit het natuurlijk wel goed in de toekomst. Ik zal me wel tweemaal bedenken voordat ik nog de superjan binnenstap. Maar met een ernstig zieke vrouw te verzorgen wil je natuurlijk zo spoedig mogelijk weer terug thuis zijn. En als de Superjan dan nét 8 minuten dichterbij is, wordt het wél verleidelijk om even daar langs te gaan.
Maar je hebt helemaal gelijk. Het hemd moet nader dan de rok zijn. Gelukkig is mijn vaste bakker volstrekt onwetend over dit al, en zal ik morgen bij hem minstens vier extra puddingbroodjes halen. En een extra brood, dat komt wel op. Anders krijgt hij wellicht tóch achterdocht.
Ik ben blij dat je inziet hoe het ook kan. Sterkte met de zieke vrouw verder.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 01:04:26 #129
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_55787945
Ik blijf het vreemd vinden, dat mensen iets gratis verwachten. Lijkt wel een beetje op die zielige mensen op marktplaats.
Horrible Cunt!
  zaterdag 5 januari 2008 @ 01:05:20 #130
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_55787969
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 01:03 schreef tequi3 het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je inziet hoe het ook kan. Sterkte met de zieke vrouw verder.
Dank je. Gelukkig gaat het nu weer iets beter, ondanks alle commotie omtrent de bakker.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_55788021
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 00:47 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Die heeft dat korstje meteen weer op de grond gegooid.
Vies, vuil, ondankbaar kind
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 5 januari 2008 @ 01:09:09 #132
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_55788061
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 01:04 schreef tong_poh het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden, dat mensen iets gratis verwachten. Lijkt wel een beetje op die zielige mensen op marktplaats.
Nou ja, voor mijn brood zal ik toch gewoon betalen! En voor de appelflappen ook.

Maar wat heeft een dreumes nu voor benul van financiële zaken? Het beursnieuws laat haar ook volstrekt onverschillig. De netto-waarde van zo'n korstje is natuurlijk nihil, dus om de centen is het mij toch niet te doen. Maar leg jij een twee-jarige maar eens uit dat ze van déze bakker niets krijgt, als het zich onderweg naar de bakker hier steeds op heeft lopen verheugen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_55788073
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 01:04 schreef tong_poh het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden, dat mensen iets gratis verwachten. Lijkt wel een beetje op die zielige mensen op marktplaats.
Volgens mij heeft TS ook een advertentie op marktplaats.
Of ze gratis brood willen sturen ofzo
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_55788155
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 00:40 schreef LXIV het volgende:
Leg uit. 2 appelflappen is kindermishandeling en wat is een binge-eater?
die 2 appelflappen en het binge-eaten zijn 2 aparte opmerkingen. Jij kocht 2 appelflappen voor jou en je partner neem ik aan, indien er sprake is van een intact gezin en je prulleke mag kijken hoe jullie het opeten?

En maak van vmbo maar wo
  zaterdag 5 januari 2008 @ 01:13:34 #135
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_55788175
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 01:00 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nou, dat valt wel mee hoor. Ronduit agressieve posts negeer ik, maar verder wil ik iedereen bést beantwoorden. Alleen stond dit topic na terugkomst zó vol.
Agressieve posts negeren en
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 00:44 schreef LXIV het volgende:
Xennia, echt. Van alle VMBO'ers die in dit topic gereageerd hebben ben jij de domste. Veruit!
wel beledigend tekeer gaan.
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 00:59 schreef LXIV het volgende:
Maar met een ernstig zieke vrouw te verzorgen
zo ernstig ziek dat het
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 01:05 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dank je. Gelukkig gaat het nu weer iets beter, ondanks alle commotie omtrent de bakker.
nu alweer beter gaat.


Ik vermoed toch dat je een beetje aandacht wil.

Conclusie: prultopic
pi_55788200
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 01:09 schreef LXIV het volgende:
Maar leg jij een twee-jarige maar eens uit dat ze van déze bakker niets krijgt, als het zich onderweg naar de bakker hier steeds op heeft lopen verheugen.
Nou ja, ze heeft toch ook wat gekregen?

Dus waar gaat het topic helemaal over?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 01:15:29 #137
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_55788217
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 01:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Volgens mij heeft TS ook een advertentie op marktplaats.
Of ze gratis brood willen sturen ofzo
Het is een goede zaak dat mensen zoals jij ook op het internet mogen. Heel democratisch eigenlijk: Het internet is van ons allemaal, niet dan? En als jullie op internet mogen, waarom zou het FOK!-forum dan afgesloten mogen blijven.
Maar rondkijken en lurken en posten, dát zijn twee heel verschillende zaken.
Met jouw volstrekt irrelevante, niet-ter-zake-doende en in het geheel niet komische postjes verpruts je heel het topique. Ik begrijp best dat je hier niets aan doen kunt, en waarschijnlijk doe je zelfs heel erg je best, maar het is toch echt beter voor ons allemaal, ook voor jou!, dat je dit voor je houdt. Anders wordt het maar een zooitje.

Begrijp je? Het is dus niet kwaad bedoeld, of tégen je bedoeld, maar het mag wél gezegd worden. Daarom is Pim immers omgekomen, dat wij in Nederland tegenwoordig mogen zeggen hoe het is.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 01:17:17 #138
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_55788262
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 01:09 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nou ja, voor mijn brood zal ik toch gewoon betalen! En voor de appelflappen ook.

Maar wat heeft een dreumes nu voor benul van financiële zaken? Het beursnieuws laat haar ook volstrekt onverschillig. De netto-waarde van zo'n korstje is natuurlijk nihil, dus om de centen is het mij toch niet te doen. Maar leg jij een twee-jarige maar eens uit dat ze van déze bakker niets krijgt, als het zich onderweg naar de bakker hier steeds op heeft lopen verheugen.
Ik zou het aan het kind uitleggen, dat het niet altijd kan krijgen waar ze op hoopt. Begrijpen zal ze het misschien niet, maar daar zit ik niet mee. Een kind hoe jong dan ook, mag best met teleurstellingen omgaan.

Wat ik zo zielig vind is, dat jij jouw en haar verwachtingspatroon op de onwetende vrouw op de afdeling afreageert met jouw sarcastische opmerking. Wat ook kan is, dat die vrouw elke dag wordt lastig gevallen door mensen zoals jij die een beetje gaan bedelen. Kan zijn, dat zij juist cynisch bezig was door jouw dochter een oud stuk brood te geven.
Horrible Cunt!
  zaterdag 5 januari 2008 @ 01:18:35 #139
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_55788300
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 01:12 schreef Xennia het volgende:

[..]

die 2 appelflappen en het binge-eaten zijn 2 aparte opmerkingen. Jij kocht 2 appelflappen voor jou en je partner neem ik aan, indien er sprake is van een intact gezin en je prulleke mag kijken hoe jullie het opeten?

En maak van vmbo maar wo
XENNIA weer terug!

Ja, gelukkig is er sprake van een intact gezin. Nog wel tenminste, maar dat is een heel ander verhaal, dat hoort hier niet thuis. Nu is het Prul natuurlijk nog maar heel klein, en een hele appelflap is voor haar wat veel. Dus geven wij haar dan een stukje van onze appelflap, van die van mij of van mijn vrouw. Zo blijft het lekker en heeft ze des avonds ook nog eetlust.

En WO! Hartstikke goed hoor! Dat zou ik echt niet gezegd hebben wanneer ik je postjes las. Maar ja, een mens kan zich vergissen, niet?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_55788399
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 01:15 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is een goede zaak dat mensen zoals jij ook op het internet mogen. Heel democratisch eigenlijk: Het internet is van ons allemaal, niet dan? En als jullie op internet mogen, waarom zou het FOK!-forum dan afgesloten mogen blijven.
Maar rondkijken en lurken en posten, dát zijn twee heel verschillende zaken.
Met jouw volstrekt irrelevante, niet-ter-zake-doende en in het geheel niet komische postjes verpruts je heel het topique. Ik begrijp best dat je hier niets aan doen kunt, en waarschijnlijk doe je zelfs heel erg je best, maar het is toch echt beter voor ons allemaal, ook voor jou!, dat je dit voor je houdt. Anders wordt het maar een zooitje.

Begrijp je? Het is dus niet kwaad bedoeld, of tégen je bedoeld, maar het mag wél gezegd worden. Daarom is Pim immers omgekomen, dat wij in Nederland tegenwoordig mogen zeggen hoe het is.
neuken?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 5 januari 2008 @ 01:24:01 #141
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_55788413
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 01:17 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ik zou het aan het kind uitleggen, dat het niet altijd kan krijgen waar ze op hoopt. Begrijpen zal ze het misschien niet, maar daar zit ik niet mee. Een kind hoe jong dan ook, mag best met teleurstellingen omgaan.

Wat ik zo zielig vind is, dat jij jouw en haar verwachtingspatroon op de onwetende vrouw op de afdeling afreageert met jouw sarcastische opmerking. Wat ook kan is, dat die vrouw elke dag wordt lastig gevallen door mensen zoals jij die een beetje gaan bedelen. Kan zijn, dat zij juist cynisch bezig was door jouw dochter een oud stuk brood te geven.
Zou dat het zijn? Zou die vrouw, een beul van een vrouw overigens, maar uiterlijk bedriegt, werkelijk zoveel finesse hebben dat ze mij op een dergelijke arglistige manier in het ootje genomen heeft? Dan hulde voor die vrouw.

En omgaan met teleurstellingen is natuurlijk goed, maar het kind heeft al zoveel te verduren gehad de laatste tijd, dan gun je haar dat stukje brood bij de bakker toch zeker wel.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 01:27:09 #142
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_55788475
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 01:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

Zou dat het zijn? Zou die vrouw, een beul van een vrouw overigens, maar uiterlijk bedriegt, werkelijk zoveel finesse hebben dat ze mij op een dergelijke arglistige manier in het ootje genomen heeft? Dan hulde voor die vrouw.

En omgaan met teleurstellingen is natuurlijk goed, maar het kind heeft al zoveel te verduren gehad de laatste tijd, dan gun je haar dat stukje brood bij de bakker toch zeker wel.
Ze snapt niet dat ze bij sommige bakkers geen stukje brood krijgt maar ze heeft enorm veel te verduren gehad? Dat snapt ze allemaal wel?
Lijkt mij niet erg aannemelijk.
pi_55788507
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 01:24 schreef LXIV het volgende:
En omgaan met teleurstellingen is natuurlijk goed, maar het kind heeft al zoveel te verduren gehad de laatste tijd, dan gun je haar dat stukje brood bij de bakker toch zeker wel.
Dat weet die vrouw niet. Als jij het haar gunt, moet je zelf maar over de brug komen.
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
  zaterdag 5 januari 2008 @ 01:30:06 #144
3185 Adelante
To let it go now
pi_55788528
triest verhaal, goed topic
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 5 januari 2008 @ 01:32:05 #145
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_55788577
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 01:29 schreef Vampess het volgende:

[..]

Dat weet die vrouw niet. Als jij het haar gunt, moet je zelf maar over de brug komen.
Nee. Die vrouw weet dat niet. Het lijkt me uiterst sterk dat zij, arglistig als ze misschien wezen mag, de hele situatie overzien had, en, enkel om een klein kind te kwetsen, haar het lang verbeidde stukje brood onthield. Dat denk ik ook niet.

Maar de essentie van die stukjes brood en worst is natuurlijk dat ze door de bakker, respectievelijk slager gegeven. Thuis is immers voldoende brood en worst voorradig. Het uitgereikt krijgen in de winkel maakt het speciaal voor zo'n kind.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_55788597
Zó speciaal, dat je erom moet bedelen
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
  zaterdag 5 januari 2008 @ 01:33:54 #147
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_55788605
Niets moet, hé.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_55788622
dit topic verdient heel geen 67 pagina's..
de bakker is altijd goed. opgelost topic dicht
  zaterdag 5 januari 2008 @ 01:36:06 #149
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_55788656
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 01:24 schreef LXIV het volgende:


En omgaan met teleurstellingen is natuurlijk goed, maar het kind heeft al zoveel te verduren gehad de laatste tijd, dan gun je haar dat stukje brood bij de bakker toch zeker wel.
Dan koop je het toch voor haar. Het is niet de taak van anderen om te zorgen, dat het leven van jouw dochter draagzamer wordt. Zolang ze maar normaal tegen haar doen zou ik niet klagen.

Ik word gewoon een beetje ziek van mensen tegenwoordig. Allemaal verwachten ze maar dingen van anderen. En kwaad dat ze zijn als ze het niet krijgen. Ik had mijn dochter trouwens allang gezegd, dat niet iedereen gratis dingen weggeeft.
Horrible Cunt!
pi_55788666
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 01:33 schreef LXIV het volgende:
Niets moet, hé.
Inderdaad
The world doesn't makes sense, why should we do? ©
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')