Sarcasme is je niet bekend?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kennelijk schort er het nodige aan jouw voetbalkennis.
Doe voor ons gelijk dan maar een FC Randstad.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Er moet gewoon 1 FC Limburg komen,
Scheelt weer onnodige reistijd.
Venlo
Kerkrade
Het is gewoon te veel nu
1 FC LImburg !
FC Rotterdam bedoel je.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:19 schreef Evertje het volgende:
[..]
Doe voor ons gelijk dan maar een FC Randstad.
Waarom zouden jullie wel eigen identiteit mogen houden en wij niet, erg bekrompen, typische Randstad gedachte.
Moeten we nog altijd naar die nietszeggende steden als Haarlem, Ijmuiden, Dordrecht etc etc.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:32 schreef DarkShine het volgende:
[..]
FC Rotterdam bedoel je.
Sparta en Excelsior strijden om lijfsbehoud terwijl Feijenoord nationaal al jaren niks spectaculairs laat zien.
Kunnen ze misschien weer structureel meedoen en wij hoeven niet meer zo vaak naar die stad die zijn eigen identiteit verloren is,
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:13 schreef Fiskus het volgende:
Limburg stinkt.
Lekker snel allemaal failliet gaan daaro
Nou, dan gooien we MVV als eerste weg... Heb ik tenminste ook niet elke twee weken allemaal auto's voor de deurquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:05 schreef teamlead het volgende:
Ik ben wel voor. FC Zuid-Limburg. Het opstarten van de voetbal-accademie was een leuke eerste stap. Zuis-Limburg is te klein om 3 succesvolle prof-teams op de been te houden.
Liever 1 succesvol team dan
in Eindhoven hing Koreanse reclamequote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vind het wel raar dat er bij een Nederlandse voetbal club, duitse reclameborden hangen,
En Rapid JC was de eerste kampioen betaald voetbal en Nederlands eerste deelnemer in de EC1.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:18 schreef postmortum het volgende:
kijk de vi maar eens na wat fortuna sittard betreft hebben ze geloof ik de 6de plaats qua bezoekersaantallen ook al staan ze 19de en Fortuna'54 heeft het betaald voetbal in Nederlandland geintroduceerd.
Die ''grappen'' over Duitsland en Roda JC zijn nu wel genoeg geweestquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Rapid JC
Mochten ze niet meedoen aan de Bundesliga?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |