ME2 ziet gewoon je savegame van ME1.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:57 schreef Seam het volgende:
Hoe moet je eigenlijk je character over gaan dragen naar ME2 ?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:02 schreef Bart het volgende:
[..]
ME2 ziet gewoon je savegame van ME1.
Ik wou het net niet zeggenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:04 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat ik daar zelf nog niet aan gedacht had
Domme vraag inderdaad
Heb je daar een bron voor? Zou wel mooi zijn als k mn class kon veranderen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Daarom zijn ze bij Bioware ook zo verstandig geweest om je character weer bij level 1 te laten beginnen, je krijgt slechts wat meer bonussen bij aanvang als je een hoger level had in deel 1. Je kan zelfs ook andere class kiezen bij de start van deel 2, enkel je geslacht ligt vast
[..]
Is nog niet helemaal duidelijk, maar het grootste deel heeft betrekking op het verhaal, wie is er dood en wie niet enzo.
Vertrouw je me niet? Tssssquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:42 schreef Silv het volgende:
[..]
Heb je daar een bron voor? Zou wel mooi zijn als k mn class kon veranderen.
Bron.quote:Misschien wel de meest interessante optie van Mass Effect 2 is de mogelijkheid om een savegame uit het eerste spel te importeren. Daarmee behoud je ook de Commander Shepard zoals je die zelf in het eerste spel hebt vormgegeven, al kun je de vormgeving aanpassen, mocht je willen wisselen. Alleen het geslacht van de oude Shepard kun je niet aanpassen als je een oude savegame gebruikt voor ME2. Wel kun je, als je dat wil, van klasse wisselen.
Waarom zou je tegen een man aan willen kijkenquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:07 schreef MaxC het volgende:
En ik wou mijn Shepard nog wel een geslachtsverandering operatie laten ondergaan
Mijn Sheppard is gewoon een man. Je moet toch juist een beetje verbonden voelen met je charachter? Gevoel krijgen dat jij er zelf staat? Vind het altijd raar(of triest) dat mensen met een vrouw spelenquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom zou je tegen een man aan willen kijken
Ik moet 20 uur tegen de achterkant aankijken. Dan heb ik toch echt liever een vrouw dan een manquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:33 schreef MaxC het volgende:
[..]
Mijn Sheppard is gewoon een man. Je moet toch juist een beetje verbonden voelen met je charachter? Gevoel krijgen dat jij er zelf staat? Vind het altijd raar(of triest) dat mensen met een vrouw spelen
Op het moment dat jij jezelf projecteert in Sheppard, gaat er iets goed misquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:33 schreef MaxC het volgende:
[..]
Mijn Sheppard is gewoon een man. Je moet toch juist een beetje verbonden voelen met je charachter? Gevoel krijgen dat jij er zelf staat? Vind het altijd raar(of triest) dat mensen met een vrouw spelen
Ik heb uberhaupt weinig sexuele affiniteit met het gamepersonage dat ik speelquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik moet 20 uur tegen de achterkant aankijken. Dan heb ik toch echt liever een vrouw dan een man
En een beetje gamert kan zich toch wel inleven in een vrouwelijk gamekarakter
En als het al een man is en een vrouw is triest, waarom dan van geslacht wisselen
quote:Mass Effect 2 overcomes its few gameplay weaknesses with a fantastic weave of dynamic combat, lavish presentation, and engaging character and weapon customization. But for all the myriad improvements that make Mass Effect 2's visuals so appealing and its combat so exhilarating, it's ultimately the way it moves us that makes it so memorable.
Ze vergeten haar stemwerk voor Alexandra Roivas inquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:10 schreef Young_David het volgende:
Jennifer Hale. Ik vond het goed klinken, als ik haar CV zo zie dan is ze nogal een professional
http://en.wikipedia.org/wiki/Jennifer_Hale
Hun negende tien sinds hun bestaanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:57 schreef Chocobo het volgende:
GamesTM geeft Mass Effect 2 een 10/10
http://www.secondapps.com/neogaf/showthread.php?t=384981
Enige tien van vorig jaar was voor Demon's Souls.
quote:One of the most memorable opening sequences ever.
+ Improved combat. It not only rivals dedicated 'cover-shooters', it actually betters them (aside from Gears 2 and Uncharted).
+ Brilliant dialogue interrupt system.
+ More refined inventory/equipment management. Improvements to weapons, armour etc (which carry across all party members) are carried out on the Normandy via 'research documents' that you buy or find. Quality of the research is dependant on the 'elements' that you find when scanning planets.
+ Less planets to explore, but much more varied and diverse. Some kick off quests that send you off to other planets/locations.
+ Near 'miraculous' art direction. All the worlds create a cohesive looking universe, but are never derivative or repetitive.
+ Sharper cinematics. Snappier editing, restless camera movement.
+ Memorable, well written and deep characters (a career best for Bioware).
- Repercussions of choices made in the first game aren't as keenly felt as they'd have liked
Geweldig! Heb er echt zin in,... nog een kleine 2 weken ofzo.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:16 schreef Seam het volgende:
Dit klinkt trouwens wel erg goed ja:
[..]
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:16 schreef Seam het volgende:
Dit klinkt trouwens wel erg goed ja:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |