Kun je ergens anwb korting verkrijgen als je dat niet hebt?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:15 schreef Catch_me het volgende:
Bij FRS de CE gekocht voor 39 euro (10% anwb korting en 5 euro addiscount korting)[ afbeelding ]
Geen slechte deal
Ben het niet helemaal met je eens maar kan me wel enigszins vinden in wat je zegt, ik vind ook dat het gevechtselement in ME1 echt niet heel goed in elkaar zit. Vaak genoeg had ik echt een shootout waarna ik dacht 'o m gquote:Op woensdag 23 december 2009 17:57 schreef emokid het volgende:
Ik heb deel 1 drie keer gekocht, en drie keer zonder uit te spelen opnieuw verkocht. Het is echt een toffe game, maar ik irriteer me aan hoe westers dit spel is. Het is een action rpg, maar het leunt allemaal teveel op het actiongedeelte, zo typisch Amerikaans is dat. Ik vind het niet erg verder, maar het actiongedeelte werkt ook niet eens zo goed, coversysteem en al..
quote:If a recent Microsoft Expert Zone quiz for retailers has it right,Mass Effect 2 will be supported with downloadable characters, specific combat content, and full episodic content.
This morning a tipster dropped us word and images from the Expert Zone quiz for Mass Effect 2. Created so the retailer can sell the product with more information in tow, it teases what kind of optional content is coming to the follow-up sci-fi RPG.
It lists, specifically in the Xbox LIVE Features section, “planned episodic combat via DLC,” weapon and armor packs, new downloadable characters for the “campaign experience,” new downloadable worlds, as well as “full campaign expansions for download.”
It also mentions that the game will carry “periodic updates,” which features DLC, via Mass Effect 2’s unannounced in-game “Cerberus Network.”
Episodic contentquote:Cerberus Network is an in game service available when you register with an EA account. Once enrolled you will have access to exclusive in game content and updates via an in game feed. An exclusive character will be available from day one and shortly followed by new weapons, worlds, etc.
Volgens mij is die gratis. Maar dat durf ik niet 100% zeker te zeggen. Zal idd wel vreemd zijn als hij weer een paar euro kost. Maar ik denk niet dat ze dat doenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:54 schreef Seam het volgende:
Ik begrijp niet dat een exclusief personage vanaf dag 1 te downloaden is. Stop deze dan gewoon in de game zelf en laat arme mensen niet geen extra geld voor neerleggenGames zijn al duur genoeg
Ik gok dat dat is zodat mensen die de game illegaal downloaden dat er dan niet bij krijgen en dat het voor de mensen die het legaal halen gewoon gratis is, net zoals die quest met Shale bij Dragon Age.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:54 schreef Seam het volgende:
Ik begrijp niet dat een exclusief personage vanaf dag 1 te downloaden is. Stop deze dan gewoon in de game zelf en laat arme mensen niet geen extra geld voor neerleggenGames zijn al duur genoeg
Ah okquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:32 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik gok dat dat is zodat mensen die de game illegaal downloaden dat er dan niet bij krijgen en dat het voor de mensen die het legaal halen gewoon gratis is, net zoals die quest met Shale bij Dragon Age.
Heb jij tweelingzusjes? Hoe oudquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:13 schreef ehqo. het volgende:
Ja kut. Hij komt precies uit op de verjaardag van mijn zusjes, precies een dag waarop ik mezelf niet autistisch af kan sluiten van de rest van de wereld.
Pics.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:13 schreef ehqo. het volgende:
Ja kut. Hij komt precies uit op de verjaardag van mijn zusjes, precies een dag waarop ik mezelf niet autistisch af kan sluiten van de rest van de wereld.
Niet voor mij, jochiequote:
quote:
Ja, mits je ze niet hebt laten sneuvelen in het eerdere deel.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:19 schreef MaxC het volgende:
Komen je oude teamgenoten(bv. Ashley) nog in het spel voor? Zie in filmpjes alleen maar die nieuwe crew
Daarom zijn ze bij Bioware ook zo verstandig geweest om je character weer bij level 1 te laten beginnen, je krijgt slechts wat meer bonussen bij aanvang als je een hoger level had in deel 1. Je kan zelfs ook andere class kiezen bij de start van deel 2, enkel je geslacht ligt vastquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:15 schreef Myers het volgende:
Ik vraag me af of Mass Effect 2 niet te makkelijk wordt als je met je level 40-60 character begint uit ME1? Mijn char is nu echt supersterk, moet ik straks zeker meteen op insane beginnen.
Is nog niet helemaal duidelijk, maar het grootste deel heeft betrekking op het verhaal, wie is er dood en wie niet enzo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:32 schreef Seam het volgende:
Welke keuze en opties worden eigenlijk overgedragen naar het tweede deel?
Bedankt dan weet ik dat ik nu geen perfecte Shepard hoef te maken om dadelijk een bonus te hebbenquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Daarom zijn ze bij Bioware ook zo verstandig geweest om je character weer bij level 1 te laten beginnen, je krijgt slechts wat meer bonussen bij aanvang als je een hoger level had in deel 1. Je kan zelfs ook andere class kiezen bij de start van deel 2, enkel je geslacht ligt vast
[..]
Is nog niet helemaal duidelijk, maar het grootste deel heeft betrekking op het verhaal, wie is er dood en wie niet enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |