abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56820353
Net de review gekeken op gametrailers.
In mei komt ie naar de pc.
Aanrader?
De review zag er in elk geval goed uit
pi_56821644
Zeker een aanrader
pi_56821679
Heb alle einden nou wel gezien en denk ik alle quests en side-quests. Ben nou de zooi opnieuw aan het uitspelen om die 'ally' achievements te krijgen. Ben in geen tijden zo verslaafd geweest aan een spel.

Paar tips:
Stap uit je Mako voordat je iets afknalt als je het leuk vindt om snel te levelen (in je Mako krijg je maar iets van de helft van de XP). Je kunt een Colossus bv. bijna doodschieten en dan uitstappen om met je pistooltje dat ding de nek om te draaien... dat schiet lekker op qua xp (factor twee maakt het uit volgens mij).

Loop na elke storyline missie even door de citadel heen, omdat er nieuwe quests worden geactiveerd. Ook worden er een flink aantal side-quests geactiveerd op het moment dat je spectre wordt. Na elke missie even de handelaren af kan ook geen kwaad als je niet al te best in de armor zit.

Ik vind jammer dat de items zo rechtlijnig zijn. Het is niet nuttig om een wapen te wisselen, maar alleen je upgrades als je andere tegenstanders hebt en bepaalde upgrades zijn gewoon nutteloos. Zodra je die spectre wapens hebt is niets anders meer boeiend.. ook jammer. En de bepantseringen.. tsja.. sommige van die bepantseringen slaan nergens op (Phoenix IV is gewoon zwakker dan Scorpion I bijvoorbeeld).

Ook erg jammer is dat alle vliegtuigen/freighters en hide-outs in de side-quests identiek zijn, met misschien een kistje op een andere plek en een andere tegenstander. Landschappen zijn saai en weinig interactief.

Trouwens, kweet niet of iemand het spel al op insanity heeft uitgespeeld (ik wel - als soldier en als infiltrator), maar dat was irritant zeg.. vooral snipers en tegenstanders met de immunity ability (en dan al helemaal die krogans) zijn dan gewoon ziek irritant. 250 saves zegt genoeg lijkt me
pi_56823970
Gister uitgespeeld.

Beetje gierig dat je na de laatste missie niet verder kan om de sidequests te voltooien
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_56830572
quote:
Op maandag 18 februari 2008 20:00 schreef Tjaardie het volgende:
Heb alle einden nou wel gezien en denk ik alle quests en side-quests. Ben nou de zooi opnieuw aan het uitspelen om die 'ally' achievements te krijgen. Ben in geen tijden zo verslaafd geweest aan een spel.

Paar tips:
Stap uit je Mako voordat je iets afknalt als je het leuk vindt om snel te levelen (in je Mako krijg je maar iets van de helft van de XP). Je kunt een Colossus bv. bijna doodschieten en dan uitstappen om met je pistooltje dat ding de nek om te draaien... dat schiet lekker op qua xp (factor twee maakt het uit volgens mij).

Loop na elke storyline missie even door de citadel heen, omdat er nieuwe quests worden geactiveerd. Ook worden er een flink aantal side-quests geactiveerd op het moment dat je spectre wordt. Na elke missie even de handelaren af kan ook geen kwaad als je niet al te best in de armor zit.

Ik vind jammer dat de items zo rechtlijnig zijn. Het is niet nuttig om een wapen te wisselen, maar alleen je upgrades als je andere tegenstanders hebt en bepaalde upgrades zijn gewoon nutteloos. Zodra je die spectre wapens hebt is niets anders meer boeiend.. ook jammer. En de bepantseringen.. tsja.. sommige van die bepantseringen slaan nergens op (Phoenix IV is gewoon zwakker dan Scorpion I bijvoorbeeld).

Ook erg jammer is dat alle vliegtuigen/freighters en hide-outs in de side-quests identiek zijn, met misschien een kistje op een andere plek en een andere tegenstander. Landschappen zijn saai en weinig interactief.

Trouwens, kweet niet of iemand het spel al op insanity heeft uitgespeeld (ik wel - als soldier en als infiltrator), maar dat was irritant zeg.. vooral snipers en tegenstanders met de immunity ability (en dan al helemaal die krogans) zijn dan gewoon ziek irritant. 250 saves zegt genoeg lijkt me
lol 250 saves.. ik had er op normal al 500 maar niet voor de moeilijkheids graad maar gwn na en voor elke missie saven..
  zaterdag 23 februari 2008 @ 09:29:23 #81
56699 Boef
Niet ik, jij!
pi_56921658
quote:
Op maandag 18 februari 2008 20:00 schreef Tjaardie het volgende:

Paar tips:

[...]

[...]
Let wel dat de Ally achievements gebaseerd zijn op met wie je quest -ontvangt- en niet zozeer met wie je 'm uitspeelt. Dus om die Achievement met Liara te krijgen moet je als een speer naar Artemis Tau zonder ook maar iemand anders dan main quest figuren aan te spreken en pas als je haar in je squad hebt op de citadel side-quests unlocken en voltooien.

Quests die je aan boord krijgt zijn wat meer recht-voor-z'n-raap; daar zijn het gewoon de allies met wie je op de planeet landt.
Una Bachata?
XBL Gamertag: Flex0r75
  dinsdag 11 maart 2008 @ 02:33:11 #82
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57298478
De 'Bring Down The Sky' expansion is nu te downloaden via Live voor 400 punten.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_57306895
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 02:33 schreef popolon het volgende:
De 'Bring Down The Sky' expansion is nu te downloaden via Live voor 400 punten.
Heeft iemand hem al gespeeld? Het schijnt ong. 90 minuten speelduur te zijn en schijnt veel op een side-quest te lijken, maar dan een beetje fancy (1 extra planeetmissie)
Dus...
  woensdag 19 maart 2008 @ 21:19:18 #84
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57485642
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 15:10 schreef Mork_Van_Ork het volgende:

[..]

Heeft iemand hem al gespeeld? Het schijnt ong. 90 minuten speelduur te zijn en schijnt veel op een side-quest te lijken, maar dan een beetje fancy (1 extra planeetmissie)
Klopt, hem hem al gedaan. De extra missie wordt beschikbaar via je galaxy map.

Te kort maar wel erg gaaf.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 19 maart 2008 @ 22:01:41 #85
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57487151
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 21:19 schreef popolon het volgende:

[..]

Klopt, hem hem al gedaan. De extra missie wordt beschikbaar via je galaxy map.

Te kort maar wel erg gaaf.
Kan je er iets over vertellen?

Is het meer te vergelijken met een Main Stroy missie qua design enz? Of lijkt het meer op die side missions waar elke gang en gebouw hetzelfde is?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  woensdag 19 maart 2008 @ 23:07:06 #86
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57489575
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 22:01 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Kan je er iets over vertellen?

Is het meer te vergelijken met een Main Stroy missie qua design enz? Of lijkt het meer op die side missions waar elke gang en gebouw hetzelfde is?
http://masseffect.bioware.com/galacticcodex/bringdownthesky.html

Wel wat nieuwe dingen zoals een mijnenveld, nieuwe gebouwen etc. Maar verwacht er niet teveel van.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57586821
Net Virmire gedaan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  maandag 24 maart 2008 @ 21:16:31 #88
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57587093
quote:
Op maandag 24 maart 2008 21:03 schreef MaxC het volgende:
Net Virmire gedaan
SPOILER
Neeeee waarom je dat gedaan
SPOILER
  maandag 24 maart 2008 @ 21:19:18 #89
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57587165
quote:
Op maandag 24 maart 2008 21:16 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Neeeee waarom je dat gedaan
SPOILER
Renegade misschien? anders zie ik het niet echt.
pi_57587337
SPOILER
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  maandag 24 maart 2008 @ 23:08:14 #91
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57589859
Toch jammer
pi_57615801
Ik heb hem nu al 2x uitgespeeld en zo'n beetje alles gedaan wat ik kon doen zo'n beetje..
pi_57645119
Vlak voor het laatste level moet je met je mako door lange gangen rijden enzo, een soort brede half-pipe. Dit Inspireerde mij dan ook om flink te gaan stunten Wat behoorlijk leuk is met die sprongetjes die je kan maken (van de muur af )
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_58111808
Heb net Bring Down The Sky gedownload, kan je het niet gewoon starten als je het spel hebt uigespeeld... Je moet toegang hebben tot de map en dat heb je dan niet meer en van mn beide accounts heb ik de laatste savegame vlak voor Saren, ja en ik heb nog een savegame op Virmire, maar dan moet ik eerst heel Virmire weer door ......
  donderdag 17 april 2008 @ 15:51:17 #95
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_58113806
quote:
Op donderdag 17 april 2008 14:20 schreef VoreG het volgende:
Heb net Bring Down The Sky gedownload, kan je het niet gewoon starten als je het spel hebt uigespeeld... Je moet toegang hebben tot de map en dat heb je dan niet meer en van mn beide accounts heb ik de laatste savegame vlak voor Saren, ja en ik heb nog een savegame op Virmire, maar dan moet ik eerst heel Virmire weer door ......
Ja idd dat is vrij stom gedaan ja! Ik koop die DLC zowiezo niet vind 90 min veel te karig
pi_74070706
Tijd om dit in een Mass Effect II topic te veranderen
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:20:16 #97
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_74071946
Mass Effect Jeeej

pi_74072023
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:20 schreef AQuila360 het volgende:
Mass Effect Jeeej

pi_74073121
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:20 schreef AQuila360 het volgende:
Mass Effect Jeeej

Kijk je er niet naar uit dan?
  zaterdag 7 november 2009 @ 00:03:13 #100
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_74473147
Dit oude Mass Effect topic hernoemd naar Mass Effect 2.

Laatste impressies ziet verbetering op elk gebied.

http://kotaku.com/5397389(...)ntly-doesnt-overheat

The more I play it and talk to those involved in making it — including during a recent Xbox 360 demo of the game in New York of a new mission on the planet Omega — the more it appears that the flaws of the game's acclaimed predecessor have been addressed as the game assumes its identity as a shooter-role-playing-game hybrid.

Scrubbed, at least in the demo missions, are graphical imperfections: Slowed framerate, texture pop-in and bland backgrounds. All remedied, it seems.

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')