abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55765312
Mass Effect uitgespeeld
Ondanks enkele minpuntjes toch een erg toffe ervaring.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 4 januari 2008 @ 10:14:05 #2
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_55765421
Volgens mij ben ik de enigste die de Counsel heeft gered! Ik was bang dat ons zonder de Counsel een lange donkere tijd stond te wachten

The Counsel
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 4 januari 2008 @ 10:26:28 #3
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_55765642
Ik heb ook the Counsel gered. Van mij mag Mass Effect 2 gauw komen.
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
pi_55765838
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 10:26 schreef DooD het volgende:
Ik heb ook the Counsel gered. Van mij mag Mass Effect 2 gauw komen.
Ik wil graag een patch voor de inventory. Want dat is het enige wat ik echt irritant vond.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 11:05:36 #5
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_55766473
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 10:36 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik wil graag een patch voor de inventory. Want dat is het enige wat ik echt irritant vond.
Dat viel me ook erg tegen en ik vond ook de wapens enz jammer gedaan. Als je een nieuw vetter wapen kocht kreeg je gewoon een ander kleurtje maar het model was het zelfde.
pi_55766775
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 10:14 schreef AQuila360 het volgende:
Volgens mij ben ik de enigste die de Counsel heeft gered! Ik was bang dat ons zonder de Counsel een lange donkere tijd stond te wachten

The Counsel
Ik heb onderhand alle twee al gedaan. Nou nog uitspelen op Insanity...ddaarvoor moet je dus een compleet nieuw character aanmaken....
pi_55768229
Dat vind ik nou ook zo jammer. Je hebt voor elk wapen maar iets van drie modellen, dat konden ze best anders doen. Een compleet ander merk wapen krijgt blijkbaar alleen een ander kleurtje? =/
Ben nu Lvl 30, en heb ook al wat Spectre wapens, die me erg goed bevallen . Ik heb nu alle systems doorgezocht naar resources enzo, maar ik heb nog lang niet genoeg. En ik moet ook nog van de Asari Writings 1 deel, en van de League of One 1 deel. Maar misschien komen er later nog systemen bij .
pi_55768315
Ik had gister een nogal bijdehandte administrator ontmoet.
Het is dat ik nu Paragon speel, maar hierna ga ik Renegade spelen.
Kan ik dan die gast doodschieten zonder gevolgen? dat je veel missies niet meer kan spelen ofzo
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_55768655
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 12:14 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik had gister een nogal bijdehandte administrator ontmoet.
Het is dat ik nu Paragon speel, maar hierna ga ik Renegade spelen.
Kan ik dan die gast doodschieten zonder gevolgen? dat je veel missies niet meer kan spelen ofzo
Welke administrator is dat? En je kan een NPC alleen doodschieten als je de gespreksoptie krijgt. En die krijg je alleen als het toch niet echt uitmaakt...
pi_55770997
Administrator Anoleis
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_55771746
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 14:00 schreef Scarface2004 het volgende:
Administrator Anoleis
Nee, dan is de quest afgelopen lijkt me. Ik kan me niet herinneren dat hij nog quests weggeeft. En daarbij nam hij nauwelijks de moeite om met je te praten dus ik denk het niet.
pi_55773279
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 12:10 schreef Ered het volgende:
Dat vind ik nou ook zo jammer. Je hebt voor elk wapen maar iets van drie modellen, dat konden ze best anders doen. Een compleet ander merk wapen krijgt blijkbaar alleen een ander kleurtje? =/
Viel mij ook al op ja. Heb je een nieuwe sniper rifle, is dat ding even lelijk rood als de vorige.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  vrijdag 4 januari 2008 @ 19:01:20 #13
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_55777822
Ja een hoop is niet echt heel diep uitgewerkt helaas.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 19:17:44 #14
8372 Bastard
Persona non grata
pi_55778217
tvp
The truth was in here.
pi_55783883
Kun je trouwens 2 careers tegelijk spelen, of raken die savegames dan door elkaar?
  vrijdag 4 januari 2008 @ 22:44:18 #16
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_55783922
Het kan wel ja maar waarom zo je het in godsnaam willen
pi_55784470
Teeveepee
pi_55787121
Idd, zoveel verschillend is er nou ook weer niet te doen .
pi_55830185
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 22:59 schreef wc-eend het volgende:
Teeveepee
  zondag 6 januari 2008 @ 19:55:16 #20
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_55830474
kan je ook naar de aarde toe eigenlijk ?:D
Do androids dream of electric sheep?
  zondag 6 januari 2008 @ 20:09:43 #21
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_55830848
quote:
Op zondag 6 januari 2008 19:55 schreef RitseB het volgende:
kan je ook naar de aarde toe eigenlijk ?:D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 6 januari 2008 @ 20:20:37 #22
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_55831102
shit
Do androids dream of electric sheep?
pi_55854934
Uuuh ok, ik weet niet of dit hoort maar
SPOILER
  maandag 7 januari 2008 @ 19:40:13 #24
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_55855616
quote:
Op maandag 7 januari 2008 19:14 schreef Scarface2004 het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_55855630
quote:
Op maandag 7 januari 2008 19:14 schreef Scarface2004 het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_55857656
Ik krijg geen Paragon erbij ofzo, ook geen cutscene daarvoor/daarna.
Dus ik kan gewoon door spelen?
  maandag 7 januari 2008 @ 21:23:15 #27
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_55858531
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:53 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik krijg geen Paragon erbij ofzo, ook geen cutscene daarvoor/daarna.
Dus ik kan gewoon door spelen?
ja was onvermijdelijk geloof ik
SPOILER
SPOILER
pi_55874102
quote:
Op maandag 7 januari 2008 21:23 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Ikke....
Smart went Crazy....
pi_55874472
Ik ben ondertussen nu rond de 13 uur bezig met mass effect en ben net van de citadel en nu al die planeten surveyen en bezoeken.. Zijn dit alle planeten die beschikbaar zijn of komen er nog meer?
  dinsdag 8 januari 2008 @ 15:21:59 #30
8372 Bastard
Persona non grata
pi_55874629
quote:
Op maandag 7 januari 2008 21:23 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Ik
The truth was in here.
pi_55875008
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:16 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben ondertussen nu rond de 13 uur bezig met mass effect en ben net van de citadel en nu al die planeten surveyen en bezoeken.. Zijn dit alle planeten die beschikbaar zijn of komen er nog meer?
Komen nog meer, nadat je main quests speelt kom je op de planeet zelf meer te weten en op de Citadel wordt meestal wat unlocked qua quests en messages.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 17:29:26 #32
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_55877763
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik
Ik ook maar twijfelde wel Hopelijk komt er in deel 2 iets over terug
  vrijdag 11 januari 2008 @ 09:47:45 #33
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_55944065
Hoe denken jullie trouwens dat het verhaal gaat worden in deel 2?
pi_55944221
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 09:47 schreef AQuila360 het volgende:
Strijd tegen de Reepers. Al hoop ik eigenlijk op een andere hoofdpersoon. Zou wel leuk zijn om fris te beginnen, en af en toe tegen Sheepard aan te lopen die intussen natuurlijk een of andere mythische held is geworden.
pi_55946790
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 09:47 schreef AQuila360 het volgende:

Ik denk dat er pas echt met de Reapers gevochten gaat worden in deel 3. Ik denk dat vechten met de Reapers wat pijnlijk gaat worden voor ons.

Ik zat mij trouwens te bedenken, zou de Shadow Broker een Reaper kunnen zijn? Aangezien hij alles in evenwicht houdt is hij daar misschien om te voorkomen dat er een grote oorlog uitbreekt die de oogst vernietigd ofzo....
  vrijdag 11 januari 2008 @ 18:28:12 #36
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_55956415
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:51 schreef Haijo het volgende:

[..]

Ik denk dat er pas echt met de Reapers gevochten gaat worden in deel 3. Ik denk dat vechten met de Reapers wat pijnlijk gaat worden voor ons.

Ik zat mij trouwens te bedenken, zou de Shadow Broker een Reaper kunnen zijn? Aangezien hij alles in evenwicht houdt is hij daar misschien om te voorkomen dat er een grote oorlog uitbreekt die de oogst vernietigd ofzo....
SPOILER
pi_55995369
Ik ben pas geleden begonnen, ben nu spectre en ben blijkbaar nu de commander van de normandy. Ik heb alleen geen idee hoe ik nou met dat schip ergens naartoe moet gaan. op die galaxy map zie ik alleen de citadel? kan iemand mij dit uitleggen?
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_55995517
quote:
Op zondag 13 januari 2008 13:08 schreef Mustard_Man het volgende:
Ik ben pas geleden begonnen, ben nu spectre en ben blijkbaar nu de commander van de normandy. Ik heb alleen geen idee hoe ik nou met dat schip ergens naartoe moet gaan. op die galaxy map zie ik alleen de citadel? kan iemand mij dit uitleggen?
Dat klopt niet, je hoort allerlei clusters te zien met systems erin. Ik denk dat je moet uitzoomen met "X".
pi_55995734
Raar, dat uitzoomen heb ik ook gedaan maar zie echter geen clusters.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_55995851
oh wacht, nóg verder uitzoomen. bedankt haijo
  zondag 13 januari 2008 @ 20:35:58 #41
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_56007095
Er zijn meer clusters dan me lief is
pi_56017769
Heb het spel ook, maar niet echt mijn ding. Ben al aardig ver maar valt me allemaal een beetje tegen. Voelt elke keer een herhaling.
pi_56089953
ik zit op Noveria, en ik moet Matriarch Benezia doodmaken nadat ze me dus die coordinaten heeft gegeven. Maar dit wil echt niet lukken gewoon, die eerste battle met haar special op team was vrij simpel maar dit?
Ik heb het echt al 20 keer geprobeerd. Heeft iemand tips?

Vaak ga ik al dood voordat ik haar dood heb. Soms lukt het me om haar te doden maar word ik alsnog geraped door haar team. Kan iemand mij vertellen wat voor soort upgrades en kogels het beste zijn hiervoor?
pi_56090471
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:26 schreef Mustard_Man het volgende:
ik zit op Noveria, en ik moet Matriarch Benezia doodmaken nadat ze me dus die coordinaten heeft gegeven. Maar dit wil echt niet lukken gewoon, die eerste battle met haar special op team was vrij simpel maar dit?

Vaak ga ik al dood voordat ik haar dood heb. Soms lukt het me om haar te doden maar word ik alsnog geraped door haar team. Kan iemand mij vertellen wat voor soort upgrades en kogels het beste zijn hiervoor?
Je 2 team maten op benezia afsturen en zelf even terug lopen om die 2 Asari commando's te killen en daarna eventueel Benezia mee aanvallen. en als je team maten dood zijn even tot leven wekken en dan aanvallen. 1e gedeelte is moelijker :p
pi_56094183
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:42 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Je 2 team maten op benezia afsturen en zelf even terug lopen om die 2 Asari commando's te killen en daarna eventueel Benezia mee aanvallen. en als je team maten dood zijn even tot leven wekken en dan aanvallen. 1e gedeelte is moelijker :p
1e gedeelte was juist vrij simpel. Als ik die teammaten daar benezia laat aanvallen terwijl ik zelf wegloop zijn ze echt letterlijk binnen 5 seconden dood. en ik de seconde daarna.
pi_56095519
Oh, start ik het net weer ff op lukt het in één keer.
pi_56099454
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:26 schreef Mustard_Man het volgende:

Ren naar de hoeken met je teammates, daar verdedigen tegen de geth en de commando's. En als die dood zijn vuren op Benzia, elke kwart health die je bij haar afhaalt levert nieuw commando's op.
pi_56243080
Ik ben wel benieuwd naar de DLC van Mass Effect.
pi_56255457
tvp
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_56256006
zo.. 23 uur gegamed en ik heb nog geen flikker aan de main story gedaan trouwens voor de mensen die het niet weten, als je paar seconden niets doet in een planeten overzicht ( waar je ook die asteroid belts enzo ziet) dan lichten interresante dingetjes eventjes op.. vooral asteroids maar soms ook een space ship..
pi_56286806
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:26 schreef Haijo het volgende:

[..]

Ren naar de hoeken met je teammates, daar verdedigen tegen de geth en de commando's. En als die dood zijn vuren op Benzia, elke kwart health die je bij haar afhaalt levert nieuw commando's op.
ik ben samen met me teammates die benzia aan het aanvallen, ik was wel een sentinel, en al me powers gebruikt. had toen 1000N force throw, eerst force lift, daarna force throw (kwee niet of het "force" of iets anders heet, heb een tijdje geleden ook KoToR gespeeld) en toen viel ze naar beneden en was ze dood.
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
X360 GTag - Floating Jet <<-- lijkt niks op mijn username, mja
pi_56288830
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:23 schreef Milamber_conDoin het volgende:

[..]

ik ben samen met me teammates die benzia aan het aanvallen, ik was wel een sentinel, en al me powers gebruikt. had toen 1000N force throw, eerst force lift, daarna force throw (kwee niet of het "force" of iets anders heet, heb een tijdje geleden ook KoToR gespeeld) en toen viel ze naar beneden en was ze dood.
lol the force is idd van KoTOR! Die powers waren vetter
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:48:34 #53
34586 kepler
No bounce, no play
pi_56298804
ik zit nog steeds in de Citadel en heb niet echt veel zin om weer verder te gaan

Maar van het weekend ga ik toch maar eens verder
The line is a dot to you!
pi_56321820
vanmiddag uitgespeeld, vond het einde echt goed. Zelden met zoveel voldoening een spel uitgespeeld.
  Redactie Games dinsdag 29 januari 2008 @ 05:02:50 #55
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_56377212
Mass Effect bij Fox News.
http://www.youtube.com/watch?v=1iD3ALmsOm0

Wat een stel idioten zijn die Amerikanen bij Fox News
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_56380740
HOLY SHIT A SIDEBOOB!

Let op die gestoorde teef aan het eind:

Die dude zegt: "The government cannot and should not censor everything coming across the web or in videogames."

teef: "unfortunately, it makes being a parent a much harder job"

Ze zijn op FOX zogenaamd patriots en toch wel voor de vrijheid van meningsuiting e.d. maar als het erop aankomt zouden ze toch het liefst alles wat hen niet aanstaat de mond snoeren/censureren.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 16:18:14 #57
34250 DaHill
Coaster Fan
pi_56388521
Vage bug meegemaakt in een Mako missie:

Weet even de planeet niet meer (Antibaar geloof ik), ik rij met de Mako naar de Geth basis, ik schiet daar in eerste instantie alles af, mede door een beetje achter ze gaan rijden.
Dan verschijnt er een dropship, en zo'n grote geth colossus valt letterlijk boven op me dak. Dat ding valt van de Mako, zo door de grond heen en is spoorloos verdwenen! Enkel de radar laat de rode stip nog wel zien, maar 't ding zelf is nergens meer te bekennen. Maar nog steeds geen mission accomplished hierdoor.

Ik moest terug naar de normandy via X, en opnieuw landen en naar de basis rijden, en jawel: toen stond hij er ineens (de rest die ik al had gekilld bleef dus ook weg, maar dat lijkt me logisch)

Verder enkel last gehad van texture pop-ins op de Citadel, en met name bij gebruik van de Rapid Transit. Maar ik stoor me er niet aan. Ik vind het spel onwijs vet! Ik heb 'm nu als default character op level 60 gehaald, en ben nu overnieuw begonnen als female sentinel (colonist). Blijft gaaf, zeker de battles en sommige gesprekken zijn anders. En heb nu sidequests ontdekt die ik in de 1e run nog niet ontdekt had.
The material hosted on The Pirate Bay is (check all that apply):
☐Copyrighted work
☐German scheisse-porn
☑Torrent files
pi_56680782
Zit nu op me 3e planeet, heb liara gevonden, noveria gedaan en nu feros, heb al 40 uur gespeeld, ben level 45 100% paragorn en vijanden zijn een makkie
pi_56680796
Oh en 150 item limiet is stom en heb al zo'n 3 miljoen credits
pi_56682632
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 11:17 schreef wc-eend het volgende:
Zit nu op me 3e planeet, heb liara gevonden, noveria gedaan en nu feros, heb al 40 uur gespeeld, ben level 45 100% paragorn en vijanden zijn een makkie
Ik ga naar Noveria toe (heb Liara halen en Feros gedaan), maar ben pas lvl 18.

Ook pas net 8 uur bezig, waar heb jij die 32 uur uitgehangen ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_56683107
Alle planeten checken en ongeveer alle side quests die je erbij krijgt doen heb ook al alles verzameld wat ik moet hebben van die metalen en discs en tags enzo..
pi_56686015
ik vind irritant dat je niet kan zien hoeveel kills je hebt gemaakt met een bepaald wapen ivm de achievements

ben alleen nog aan het knallen met sniper en assault (terwijl ik die laatste niet kan levelen )
pi_56689158
Gaat best snel hoor.. 150 kills hebbie zo.. zeker als je al op eden prime begint, daarna ff snel door de citadel heen en dan door naar FEROS, haal je gelijk je geth achievement..
pi_56713575
Hoe laat je Myra een lock decrypten?
Huh?
pi_56713985
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 21:39 schreef Fnx2 het volgende:
Hoe laat je Myra een lock decrypten?
decryption skill verhogen?
pi_56714526
Myra? Who the fuck is Myra?

Iig, als de Decryption van je teammates of van jezelf hoog genoeg is kun je automatisch de hogere locks picken.
pi_56714567
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:11 schreef Haijo het volgende:
Myra? Who the fuck is Myra?

Iig, als de Decryption van je teammates of van jezelf hoog genoeg is kun je automatisch de hogere locks picken.
LOL wie is dat ja?

Die naam zegt me nix!
pi_56714612
Ik ken wel de Myra van KOTOR 2?
pi_56714776
Ik snap het al, ik haalde Ashley en Mira door elkaar (was een FAQ aan het raadplegen)

Ik kan dus gewoon aan Mira vragen om de deur open te doen
Huh?
pi_56714933
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:19 schreef Fnx2 het volgende:
Ik snap het al, ik haalde Ashley en Mira door elkaar (was een FAQ aan het raadplegen)

Ik kan dus gewoon aan Mira vragen om de deur open te doen
WHO THE HELL IS MIRA?!
pi_56717778
Mira is een hulp die op Noveria als hologram de vorm van een vrouw aanneemt en die je bijv. een status report kan geven.
Huh?
pi_56720096
Mira doet dat niet, dat moet je zelf doen, je moet die puzzel in de core oplossen of met 100 omnigel dat slot kraken, maar dan moet je volgens mij wel een hoog genoeg skill level voor hebben, Kaiden heeft die skills..
pi_56720108
Oplossing voor de MIRA core puzzle
SPOILER
pi_56816450
Stom credit limiet van 9999999 maja..
pi_56819370
Zo.. na zo'n 50 uur spelen eindelijk uitgespeeld.. en zo'n 20 achievements erbij gehaald
pi_56820353
Net de review gekeken op gametrailers.
In mei komt ie naar de pc.
Aanrader?
De review zag er in elk geval goed uit
pi_56821644
Zeker een aanrader
pi_56821679
Heb alle einden nou wel gezien en denk ik alle quests en side-quests. Ben nou de zooi opnieuw aan het uitspelen om die 'ally' achievements te krijgen. Ben in geen tijden zo verslaafd geweest aan een spel.

Paar tips:
Stap uit je Mako voordat je iets afknalt als je het leuk vindt om snel te levelen (in je Mako krijg je maar iets van de helft van de XP). Je kunt een Colossus bv. bijna doodschieten en dan uitstappen om met je pistooltje dat ding de nek om te draaien... dat schiet lekker op qua xp (factor twee maakt het uit volgens mij).

Loop na elke storyline missie even door de citadel heen, omdat er nieuwe quests worden geactiveerd. Ook worden er een flink aantal side-quests geactiveerd op het moment dat je spectre wordt. Na elke missie even de handelaren af kan ook geen kwaad als je niet al te best in de armor zit.

Ik vind jammer dat de items zo rechtlijnig zijn. Het is niet nuttig om een wapen te wisselen, maar alleen je upgrades als je andere tegenstanders hebt en bepaalde upgrades zijn gewoon nutteloos. Zodra je die spectre wapens hebt is niets anders meer boeiend.. ook jammer. En de bepantseringen.. tsja.. sommige van die bepantseringen slaan nergens op (Phoenix IV is gewoon zwakker dan Scorpion I bijvoorbeeld).

Ook erg jammer is dat alle vliegtuigen/freighters en hide-outs in de side-quests identiek zijn, met misschien een kistje op een andere plek en een andere tegenstander. Landschappen zijn saai en weinig interactief.

Trouwens, kweet niet of iemand het spel al op insanity heeft uitgespeeld (ik wel - als soldier en als infiltrator), maar dat was irritant zeg.. vooral snipers en tegenstanders met de immunity ability (en dan al helemaal die krogans) zijn dan gewoon ziek irritant. 250 saves zegt genoeg lijkt me
pi_56823970
Gister uitgespeeld.

Beetje gierig dat je na de laatste missie niet verder kan om de sidequests te voltooien
pi_56830572
quote:
Op maandag 18 februari 2008 20:00 schreef Tjaardie het volgende:
Heb alle einden nou wel gezien en denk ik alle quests en side-quests. Ben nou de zooi opnieuw aan het uitspelen om die 'ally' achievements te krijgen. Ben in geen tijden zo verslaafd geweest aan een spel.

Paar tips:
Stap uit je Mako voordat je iets afknalt als je het leuk vindt om snel te levelen (in je Mako krijg je maar iets van de helft van de XP). Je kunt een Colossus bv. bijna doodschieten en dan uitstappen om met je pistooltje dat ding de nek om te draaien... dat schiet lekker op qua xp (factor twee maakt het uit volgens mij).

Loop na elke storyline missie even door de citadel heen, omdat er nieuwe quests worden geactiveerd. Ook worden er een flink aantal side-quests geactiveerd op het moment dat je spectre wordt. Na elke missie even de handelaren af kan ook geen kwaad als je niet al te best in de armor zit.

Ik vind jammer dat de items zo rechtlijnig zijn. Het is niet nuttig om een wapen te wisselen, maar alleen je upgrades als je andere tegenstanders hebt en bepaalde upgrades zijn gewoon nutteloos. Zodra je die spectre wapens hebt is niets anders meer boeiend.. ook jammer. En de bepantseringen.. tsja.. sommige van die bepantseringen slaan nergens op (Phoenix IV is gewoon zwakker dan Scorpion I bijvoorbeeld).

Ook erg jammer is dat alle vliegtuigen/freighters en hide-outs in de side-quests identiek zijn, met misschien een kistje op een andere plek en een andere tegenstander. Landschappen zijn saai en weinig interactief.

Trouwens, kweet niet of iemand het spel al op insanity heeft uitgespeeld (ik wel - als soldier en als infiltrator), maar dat was irritant zeg.. vooral snipers en tegenstanders met de immunity ability (en dan al helemaal die krogans) zijn dan gewoon ziek irritant. 250 saves zegt genoeg lijkt me
lol 250 saves.. ik had er op normal al 500 maar niet voor de moeilijkheids graad maar gwn na en voor elke missie saven..
  zaterdag 23 februari 2008 @ 09:29:23 #81
56699 Boef
Niet ik, jij!
pi_56921658
quote:
Op maandag 18 februari 2008 20:00 schreef Tjaardie het volgende:

Paar tips:

[...]

[...]
Let wel dat de Ally achievements gebaseerd zijn op met wie je quest -ontvangt- en niet zozeer met wie je 'm uitspeelt. Dus om die Achievement met Liara te krijgen moet je als een speer naar Artemis Tau zonder ook maar iemand anders dan main quest figuren aan te spreken en pas als je haar in je squad hebt op de citadel side-quests unlocken en voltooien.

Quests die je aan boord krijgt zijn wat meer recht-voor-z'n-raap; daar zijn het gewoon de allies met wie je op de planeet landt.
Una Bachata?
XBL Gamertag: Flex0r75
  dinsdag 11 maart 2008 @ 02:33:11 #82
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57298478
De 'Bring Down The Sky' expansion is nu te downloaden via Live voor 400 punten.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_57306895
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 02:33 schreef popolon het volgende:
De 'Bring Down The Sky' expansion is nu te downloaden via Live voor 400 punten.
Heeft iemand hem al gespeeld? Het schijnt ong. 90 minuten speelduur te zijn en schijnt veel op een side-quest te lijken, maar dan een beetje fancy (1 extra planeetmissie)
Dus...
  woensdag 19 maart 2008 @ 21:19:18 #84
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57485642
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 15:10 schreef Mork_Van_Ork het volgende:

[..]

Heeft iemand hem al gespeeld? Het schijnt ong. 90 minuten speelduur te zijn en schijnt veel op een side-quest te lijken, maar dan een beetje fancy (1 extra planeetmissie)
Klopt, hem hem al gedaan. De extra missie wordt beschikbaar via je galaxy map.

Te kort maar wel erg gaaf.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 19 maart 2008 @ 22:01:41 #85
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57487151
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 21:19 schreef popolon het volgende:

[..]

Klopt, hem hem al gedaan. De extra missie wordt beschikbaar via je galaxy map.

Te kort maar wel erg gaaf.
Kan je er iets over vertellen?

Is het meer te vergelijken met een Main Stroy missie qua design enz? Of lijkt het meer op die side missions waar elke gang en gebouw hetzelfde is?
  woensdag 19 maart 2008 @ 23:07:06 #86
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57489575
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 22:01 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Kan je er iets over vertellen?

Is het meer te vergelijken met een Main Stroy missie qua design enz? Of lijkt het meer op die side missions waar elke gang en gebouw hetzelfde is?
http://masseffect.bioware.com/galacticcodex/bringdownthesky.html

Wel wat nieuwe dingen zoals een mijnenveld, nieuwe gebouwen etc. Maar verwacht er niet teveel van.
SPOILER
pi_57586821
Net Virmire gedaan
SPOILER
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  maandag 24 maart 2008 @ 21:16:31 #88
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57587093
quote:
Op maandag 24 maart 2008 21:03 schreef MaxC het volgende:
Net Virmire gedaan
SPOILER
Neeeee waarom je dat gedaan
SPOILER
  maandag 24 maart 2008 @ 21:19:18 #89
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57587165
quote:
Op maandag 24 maart 2008 21:16 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Neeeee waarom je dat gedaan
SPOILER
Renegade misschien? anders zie ik het niet echt.
pi_57587337
SPOILER
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  maandag 24 maart 2008 @ 23:08:14 #91
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57589859
Toch jammer
pi_57615801
Ik heb hem nu al 2x uitgespeeld en zo'n beetje alles gedaan wat ik kon doen zo'n beetje..
pi_57645119
Vlak voor het laatste level moet je met je mako door lange gangen rijden enzo, een soort brede half-pipe. Dit Inspireerde mij dan ook om flink te gaan stunten Wat behoorlijk leuk is met die sprongetjes die je kan maken (van de muur af )
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_58111808
Heb net Bring Down The Sky gedownload, kan je het niet gewoon starten als je het spel hebt uigespeeld... Je moet toegang hebben tot de map en dat heb je dan niet meer en van mn beide accounts heb ik de laatste savegame vlak voor Saren, ja en ik heb nog een savegame op Virmire, maar dan moet ik eerst heel Virmire weer door ......
  donderdag 17 april 2008 @ 15:51:17 #95
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_58113806
quote:
Op donderdag 17 april 2008 14:20 schreef VoreG het volgende:
Heb net Bring Down The Sky gedownload, kan je het niet gewoon starten als je het spel hebt uigespeeld... Je moet toegang hebben tot de map en dat heb je dan niet meer en van mn beide accounts heb ik de laatste savegame vlak voor Saren, ja en ik heb nog een savegame op Virmire, maar dan moet ik eerst heel Virmire weer door ......
Ja idd dat is vrij stom gedaan ja! Ik koop die DLC zowiezo niet vind 90 min veel te karig
pi_74070706
Tijd om dit in een Mass Effect II topic te veranderen
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:20:16 #97
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_74071946
Mass Effect Jeeej

pi_74072023
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:20 schreef AQuila360 het volgende:
Mass Effect Jeeej

pi_74073121
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:20 schreef AQuila360 het volgende:
Mass Effect Jeeej

Kijk je er niet naar uit dan?
  zaterdag 7 november 2009 @ 00:03:13 #100
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_74473147
Dit oude Mass Effect topic hernoemd naar Mass Effect 2.

Laatste impressies ziet verbetering op elk gebied.

http://kotaku.com/5397389(...)ntly-doesnt-overheat

The more I play it and talk to those involved in making it — including during a recent Xbox 360 demo of the game in New York of a new mission on the planet Omega — the more it appears that the flaws of the game's acclaimed predecessor have been addressed as the game assumes its identity as a shooter-role-playing-game hybrid.

Scrubbed, at least in the demo missions, are graphical imperfections: Slowed framerate, texture pop-in and bland backgrounds. All remedied, it seems.

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')