Dat dusquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik de enige die vindt dat jij beter kunt verhuizen uit die tokkiebuurt?
Dan gooi je ze toch ook in de vijver?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:01 schreef mcDavid het volgende:
Joah vroeger kregen wij een euro per ingeleverde kerstboom... toen was het voor de jeugd inderdaad de sport zoveel mogelijk kerstbomen te verzamelen en in te leveren. Tegenwoordig worden ze opgehaald met het huisvuil. OVER EEN WEEK!
of een nepperdquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:02 schreef Pheno het volgende:
Of doe zoals ik: geen kerstboom
Als ik jou nou eens in de vijver gooi?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan gooi je ze toch ook in de vijver?
Zwemmenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als ik jou nou eens in de vijver gooi?
Check.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:02 schreef Pheno het volgende:
Of doe zoals ik: geen kerstboom
Pinguins kunnen zwemmen hequote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als ik jou nou eens in de vijver gooi?
Daar gaat een heel hoofdstuk over?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:11 schreef Sjowhan het volgende:
En sjonge. Ben ik bezig voor MCDST (70-272), krijg je in een hoofdstuk uitgelegd hoe je Office 2003 moet installeren.
Goh, dat weet ik nog niet hoor
quote:Hoofdstuk 7, het installeren van office 2003
7.1 Scherm 1
- klik op volgende
7.2 Schem 2
- klik op volgende
7.3 Schem 3
- klik op volgende
7.4 Schem 4
- klik op volgende
7.5 Schem 5
- klik op installeren
7.6 Samenvatting
- Klik 4x op volgende en dan op installeren
Triest he? En dan mag je je later gecertificeerd noemenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Daar gaat een heel hoofdstuk over?
Zo van
[..]
Trouwenquote:
Ongeveer wel jaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Daar gaat een heel hoofdstuk over?
Zo van
[..]
't kan best wat fiscale voordelen opleverenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Trouwen
Die dag zal voor mij nooit komen. Zonde van het geld
Op maandagen is het gratisquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Trouwen
Bwa, je krijgt ook veel cadeaus hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Trouwen
Het enige fiscale gevolg dat ik tot nu toe kan opnoemen na getrouwd te zijn, is dat zowel mijn man als ik 10 euro per maand minder op ons rekening gestort krijgen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
't kan best wat fiscale voordelen opleveren
Dat zal jou ook wel lukken gok ik zoquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:25 schreef leonieke het volgende:
Misschien kan ik ook wel zo'n certificaten halen
Daarom moet je computerproblemen ook gewoon zelf oplossen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Triest he? En dan mag je je later gecertificeerd noemen
Plus dat Office 2003 natuurlijk al oude meuk is, maar daar zullen we het maar niet over hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |