Meer heb je toch niet nodigquote:Op maandag 7 januari 2008 17:50 schreef fransbreda het volgende:
Die van jou ook ff bekeken maar echt alleen maar breda en nac topic.![]()
Wat wil je metzeggen???????? NOU?????
Ik zie ook nog een Zwijndrecht topicquote:Op maandag 7 januari 2008 17:50 schreef fransbreda het volgende:
Die van jou ook ff bekeken maar echt alleen maar breda en nac topic.![]()
Wat wil je metzeggen???????? NOU?????
misschien een noobvraag maar kan ik met een andere leejout wel de fqr gebruiken dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 18:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat boeien die updates? Zo lang het nog werkt...
Ja hè? Scheelt best veel. Ook op het fietspad.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:12 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen, als je een half uurtje eerder gaat is het lekker rustig op de weg.
Jep, ze waren er weer vanochtend.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:06 schreef Ritchie het volgende:
Ik heb dan meestal last van naar school fietsend schorem.
Ik heb medelijden met jullie. Mijn tip: begin om 8 uur. Nergens last vanquote:Op woensdag 9 januari 2008 08:36 schreef JDude het volgende:
Jep, ze waren er weer vanochtend.
Gelukkig gaan ze meestal wel aan de kant als je met 30 aan komt stormen.
Ja maar dan moet ik kei vroeg mijn bed en de deur uitquote:Op woensdag 9 januari 2008 08:37 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb medelijden met jullie. Mijn tip: begin om 8 uur. Nergens last van.
Oeh, 30...quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Jep, ze waren er weer vanochtend.
Gelukkig gaan ze meestal wel aan de kant als je met 30 aan komt stormen.
Ik kop nooit auto's. Op de fiets ben ik onoverwinnelijkquote:Op woensdag 9 januari 2008 08:41 schreef OA het volgende:
Oeh, 30...![]()
Mja, je zal maar een auto koppen met die snelheid als fietsertje. Hou je toch een lelijke bult aan over!
Ja.. tsja.quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:40 schreef JDude het volgende:
Ja maar dan moet ik kei vroeg mijn bed en de deur uit.
Klop die even af wil jequote:Op woensdag 9 januari 2008 08:52 schreef JDude het volgende:
Ik kop nooit auto's. Op de fiets ben ik onoverwinnelijk.
Ja, dat dacht die scooterrijder ook die ¤6000 schade aan m'n auto heeft veroorzaakt een paar jaar geleden. Toch knap dat een man van 100 kilo vele meters door de lucht kan vliegen, jammer dat hij op het gras landdequote:Op woensdag 9 januari 2008 08:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik kop nooit auto's. Op de fiets ben ik onoverwinnelijk.
Scooterrijders zijn dan ook tuig van de richelquote:Op woensdag 9 januari 2008 08:59 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ja, dat dacht die scooterrijder ook die ¤6000 schade aan m'n auto heeft veroorzaakt een paar jaar geleden. Toch knap dat een man van 100 kilo vele meters door de lucht kan vliegen, jammer dat hij op het gras landde
Zet de PS2 aan en pak je gitaarquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:34 schreef Kuukske het volgende:
Zo, ik voel me nuttig. Ik heb de was al gedaan. En lunch gesmeerd. Poeh. Wat nu?
Nah. Ja. Eigenlijk niet zo gek. Oh enne, JD: check het Groeztopicquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:25 schreef DutchieBre het volgende:
die was wel heel snel !! Dank je .. Ik ga weer eens in mijn bedje liggen .. 40 graden vind ik zo zwaar overdreven
Wat een jubileum!quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:24 schreef Kuukske het volgende:
Nou, dit is 'm dan hè? De 40.000e. Veldmuis? Haal ik je al in?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:30 schreef OA het volgende:
Wat een jubileum!
Amper 2000. Bedoel jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Je hebt je wat dat betreft niet verveeld in 2007...quote:
Ghe. Nee.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:00 schreef OA het volgende:
Je hebt je wat dat betreft niet verveeld in 2007...
jaquote:Op woensdag 9 januari 2008 08:11 schreef Kuukske het volgende:
Spraakzaam op de vroege morgen As. Heel spraakzaam.
Het is allemaal mijn schuld, denk ik.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:00 schreef OA het volgende:
Je hebt je wat dat betreft niet verveeld in 2007...
Beter je best doen joh!quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Het is allemaal mijn schuld, denk ik.
Pfff, ik zie alleen normale ontwikkelingen die in elke relatie voorkomenquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Het is allemaal mijn schuld, denk ik.
Zal je uit één droom helpen .. Buurman is niet meerquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:02 schreef renz0r het volgende:
Ben zaterdag weer is in Breda. Gezelligste stad van Nederland met uitgaan.
Kerkplein, Suykerkist, Graanbeurs, buurmenneke en nog een aantal die ik ben vergeten. Allemaal leuke tenten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |