Misschien woonde hij in Baarle-Nassau? Is ook 013quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:18 schreef Kuukske het volgende:
Dát is dan weer een geheim dat je voor jezelf had moeten bewaren.
Ik maakte maar een garpje! Het is immers helemaal goed gekomen met je.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:20 schreef Asics het volgende:
puh! ik heb er zelfs een paar goeie vrienden wonen.
quote:Liefste user:
Heel begrijpelijk met zo'n lief forum; deze award gaat naar maar liefst 7 users!
Kuukske
Begin je weer met je kutspam.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:41 schreef florisimo2 het volgende:
hee mensen moet je deze sites zien:
[url]zwolle-038.myminicity.com[/url]
[url]zwolle-038.myminicity.com/ind[/url]
je lacht je kapot!
Sst. Niet zo hard.quote:
Handig wel.quote:Op maandag 7 januari 2008 07:33 schreef JDude het volgende:
Rechts, links, links, rechts, links, rechts, rechts, links.
Geen zorgen, dat gebeurt wel vaker.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:07 schreef Dalamar het volgende:
Ok, heb ik het topic nu om zeep geholpen?
Het was me opgevallen jaquote:Op maandag 7 januari 2008 10:55 schreef Ritchie het volgende:
Tis weer maandag.
quote:Keukenbrandje bij De Sinjoor
Maandag 7 januari 2008 - Medewerkers van restaurant de Sinjoor aan de Nieuwe Ginnekenstraat in Breda hebben maandagmiddag zelf een keukenbrand geblust.
Het brandje werd kort na drie uur gemeld bij de Bredase brandweer. Die was binnen enkele minuten ter plaatse. De brandweerlieden constateerden dat het personeel zelf meteen handelend had opgetreden.
De brandweer heeft met een grote ventilator zo snel mogelijk de rook uit het gebouw van de Sinjoor geblazen.
De Nieuwe Ginnekenstraat was in de richting van het Van Coothplein korte tijd afgesloten voor verkeer. Het brandje trok de nodige publieke belangstelling.
* Ritchie kijkt naar de postgeschiedenis van fransbreda ...quote:Op maandag 7 januari 2008 16:31 schreef fransbreda het volgende:
Ik zie net dat ik voor het eerst een topic gestart heb wat de 300 posts heeft gehaald.![]()
op de bredareeks na
Wat een mijlpaal in mijn leven.
zo dus je kon het nog vinden.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:58 schreef Kuukske het volgende:
En de kop is er weer af. Nog een paar weken tot carnavalsvakantie.
Wat boeien die updates? Zo lang het nog werkt...quote:Op maandag 7 januari 2008 16:28 schreef BossFight het volgende:
Zucht, tijd om aan de nieuwe lay-out te gaan wennen aangezien de updates voor foksilver toch op gaan houden. Wat een hoerezooi.
Ja. Gelukkig welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |