Nee, het totaalpakket.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:13 schreef Kuukske het volgende:
Het gaat om een sportschoen?
Inlikken. Bah.quote:
Mmkee. Sorry Stofje. Ik zal het nooit meer doen. Speciaal voor jou ga ik écht alles, maar dan ook alles in een mooie, lange, correcte zin zetten.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:14 schreef Stofje het volgende:
Dit topic is óók van mij, we mogen elkaar best wijzen op storende elementen. Daar worden we allemaal beter van.
Ik snap er echt geen hol meer van. Succes met je product/pakketquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen hol meer van. Succes met je product/pakket.
Leer Nederlands, dit lijkt nergens op.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:19 schreef BossFight het volgende:
Ze proberen b sportmerken en een soort "fitniss" arangementen te verkopen aan mensen die wat minder te makken hebben.
Veldmuis, waar heb je Stofje gelaten?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:22 schreef Stofje het volgende:
Leer Nederlands, dit lijkt nergens op..
Ik kan je veel ergere voorbeelden laten zien, compleet zonder hoofdletters, interpunctie, of wat dan ook...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Leer Nederlands, dit lijkt nergens op..
Op FOK!? Niet! Op FOK! wordt altijd foutloos getypt, de users die op FOK! geregistreerd zijn, zijn van een onwaarschijnlijk hoog niveau!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kan je veel ergere voorbeelden laten zien, compleet zonder hoofdletters, interpunctie, of wat dan ook...
Toch niet Kuuks hè? Dat is zo'n tof, uitermate puick fotoboek.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:31 schreef DutchieBre het volgende:
ik zag net op het Fobo een uitermate goed voorbeeld .. ff opzoeken, ik post hem zo ..
quote:technojunk Gepost op 04-01-2008 om 13:37 Party!
hoj luek fobo we hebn een hop gemeen zulle we msne
Ik zag het ja , haha ..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Toch niet Kuuks hè? Dat is zo'n tof, uitermate puick fotoboek.
Oi. Kansloos.quote:
Dat wel natuurlijk... Maar als het wél gebeurt, dan is de fout ook direct zeer ernstig!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Op FOK!? Niet! Op FOK! wordt altijd foutloos getypt, de users die op FOK! geregistreerd zijn, zijn van een onwaarschijnlijk hoog niveau!
Likken is nog lekkerderquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:36 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
mag ik dan je kale bolletje kussen
Messenga? Ik dénk dat'ie op 'Breda' in de TT af kwam. Gokje maar, hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:22 schreef DutchieBre het volgende:
Ik vraag me af hoe je bij ons in het topic terecht bent gekomen eigenlijk
Dat zal weinig newbies aantrekken.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:44 schreef tha_rizzo het volgende:
Breda #110, Waar DutchieBre het bolletje van Ritchie kust c.q. likt?
Ja, maar als het net geschoren is merk je dat niet hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:42 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik heb net Fobo WEER eens gechecked, ik prefereer toch een kusje ipv likken
Ik zal je wel in spanning houden tot het zover is ..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:45 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Ja, maar als het net geschoren is merk je dat niet hoor
Jij bent dus niet elke week in de New Venice Bar te vinden?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:46 schreef DutchieBre het volgende:
of het soort die we niet echt willenNiet dat ik vooroordelen heb
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:47 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Jij bent dus niet elke week in de New Venice Bar te vinden?
Had je toevallig je leren politiepet weer op?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:49 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Haha, ik ben daar eens nagefloten in de zomer . Ik wist niet meer welke kant ik op moest kijken toen, haha .. Gewoon stoïcijns doorlopen
Nouhou .. je zou het niet zeggenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:53 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Had je toevallig je leren politiepet weer op?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:53 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Had je toevallig je leren politiepet weer op?
Dat zijn wij ook wel eensquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:34 schreef bassieVL het volgende:
ik was stiekem in 013.
Prettig wel hè? Ik vind het ook wel fijn dat er meer zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:50 schreef bassieVL het volgende:
Gelukkig dat ik dit geheim met anderen kan delen.
heb er gewoondquote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:50 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik dit geheim met anderen kan delen.
Dát is dan weer een geheim dat je voor jezelf had moeten bewaren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |