Een van de toffe posterts daar, tussen dwazen als Papierverbaggeraar en cablegunkleuterquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:11 schreef Kuukske het volgende:
OA is mijn rebound uit een andere reeks.

Och hou stil over die interpunctie-latente geekquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:28 schreef JDude het volgende:
Een van de toffe posterts daar, tussen dwazen als Papierverbaggeraar en cablegunkleuter.

Whehequote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Een van de toffe posterts daar, tussen dwazen als Papierverbaggeraar en cablegunkleuter.

Vorige keer gebruikte hij hoofdletters....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Och hou stil over die interpunctie-latente geek.

Dat mag in het schouderklopjestopic.quote:

Dag buurman! Zwijndrecht meldt!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:11 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben hier vaker geweest...![]()
Stad: Vlaardingen ( nu Hendrik Ido Ambacht), beide zonder eigen topic in STA![]()
Bier: Bier?![]()
![]()
Voetbal:![]()
Nac: trommels voortaan verbodenVerder wel een mooie club meestal

Ja, dat is te makkelijk om te sponsoren.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:29 schreef JDude het volgende:
We hebben wel een paar sportscholen...

iedere friettent, de Mac, Burger Kng, de Febo .. Richten zich allemaal op mensen met overgewichtquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:28 schreef Messenga het volgende:
Mensen.
ik ben bezig voor een ondernemingsplan, en we gaan ons vestigen in Breda. We gaan een sportspeciaalzaak opzetten gericht op mensen met overgewicht. Daar moet ook een sponsorplan bij.. zijn er in Breda ook verenigingen of iets dergelijks die zich richten op mensen met overgewicht?

Weet ik. Het was ook nog maar een eerste inventarisatie.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:37 schreef DutchieBre het volgende:
je zoekopdracht is wel ene beetje te breed hoor. Voor een ondernememingsplan zul je toch echt wat specifieker te werk moeten gaan ..

Nog niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:43 schreef BossFight het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar heb je google al eens geprobeerd?

Die heb ik al een gesproken (althans, degene in Tilburg, daar studeer ik ook). Hun doelgroep komt niet in overeenstemming met de onze en konden ook geen bindend advies geven.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:49 schreef DutchieBre het volgende:
In Breda zit de winkel runnersworld.nl Kijk daar eens of neem er eens contact mee op ..

quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:59 schreef Kuukske het volgende:
Als ik het goed begrijp zoek je dus mensen met overgewicht die willen gaan sporten??

Maar, als ze nog overgewicht hebben, wíllen ze dan wel sporten?quote:

STOFJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111!!!!@2222@@2222222!!!#$$$$$$$$$$$$34quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:03 schreef Stofje het volgende:
Waarom gaat het hier niet over mij?

Mag het óók eens over wat anders gaan?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:03 schreef Stofje het volgende:
Waarom gaat het hier niet over mij?

Nou zeg. Je doet nu net alsof wij een kliekje zijn dat niemand welkom kan heten.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:06 schreef BossFight het volgende:
Ik stem voor dat hij eerst eens met zijn luie reet google afzoekt voor hij ons lastig komt vallen terwijl wij het over belangrijkere zaken hebben, zoals bier, koffie, tieten en nac.

Zoals je zelf al zei, het zijn de mensen die willen sporten.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar, als ze nog overgewicht hebben, wíllen ze dan wel sporten?

Je bent het waard.quote:

Dat zeg ik helemaal niet!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou zeg. Je doet nu net alsof wij een kliekje zijn dat niemand welkom kan heten..

Ojaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:07 schreef Messenga het volgende:
Zoals je zelf al zei, het zijn de mensen die willen sporten.

We zijn nog láng niet uitgepraat over mij.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Mag het óók eens over wat anders gaan?

Jamaar.. maar.. maaaaar. Hij zorgt voor wat vermaak.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:09 schreef BossFight het volgende:
Dat zeg ik helemaal niet!
Tuurlijk is deze beste man/vrouw van harte welkom.
Maar toon eerst een beetje eigen initiatief zeg ik, voor je het gaat vragen.
Dat is alles.

Type eens in volzinnen, muts.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja. Vrijdagmiddag. Ahum. Tsja euh.. er zijn zoals iemand al zei van die clubjes die een half uur sporten. Eigenlijk alleen vrouwen. Met zo'n roze logo.
Geen idee hoe ze heten. Maar verder.. nee. Vooral sportscholen en niemand die zich écht op overgewicht richt. Hoewel ik weet dat HealthCity en FitforFree speciale programma's hebben om af te vallen.

Niet zo zeiken. Doos.quote:

Dit topic is óók van mij, we mogen elkaar best wijzen op storende elementen. Daar worden we allemaal beter vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |